ja sitten kyselyä tämän päivän palstailuvaatetuksesta :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja firequeen harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

firequeen harmaana

Vieras
itsellä tummansiniset pillifarkut ja musta pooloneule + tietysti alusvaatteet :D kohta lähdetään kaupalla jolloin vetäisen tähän päälle lyhkäisen mustan nahkatakin ja mustat nillkurit . vaihteeksi taas mustattu tukka ponnarilla, parit pääkallopinnit ja meikkiä sen verran ettei ihmiset pelästy :D

Vihreet lökärit, joitten persuksissa lukee "Swet bastard" ja vihreä imetys t-paita. Tukka letillä. Tasan sen näköinen, että en ole kotipihaa pidemmällä tänään käynyt =D

Ei hitsi, tupakalla tuossa pari tuntia sitten mietin, et pitääkin kysyä tätä :laugh:
Mulla punanen his masters'in huppari ja mustat lökärit- Alusvaatteita ei oo, eikä sukkiakaan :D

Vaaleanpunaiset sydänkuvio yöhousut (lämpöiset) , tumman siniset villasukat ja mustaharmaa raidallinen paita, jonka päälle juuri vedin saman värisen villapaidan... :heart:

Meillä on kyllä lattialämmitys ja varaava takka, mutta iltaa kohti minä väsyneenä palelen (tai kaipaan villaa ympärilleni)... :D
Mies onkin niin lämminverinen, että hikoaa helposti ja rakastaa viileetä. Meillä harvoin on paripeitto käytössä, vaan minulla peitto ja miehellä pelkkä pussilakana...

Koska olen tänään käynyt ihmisten ilmoilla, mulla on farkut ja pitkähkö trikoopaita, jonka päällä sellanen bolero. Kaulassa pitkät korut. Tykkään istuvista, sporttisesta vaatteista.

mulla kotivaatteet - eli ulkoa tullessa vaihdan niihin, en voisi kuvitella olevani niissä vaatteissa missä olen ollut liikenteessä. eli collegehousut ja 3/4 hihapaita,villasukat

Yhteistyössä