Ja sit mä sorruin tupakkaan ja koko muun raskauden olin polttamatta..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmph

Vieras
Laskettu aika on 3 viikon päästä ja nyt ratkesin polttamaan tupakkaa.
Lopetin kun plussasin, enkä ole edes maistanut.
Mutta eilen illalla hermo meni niin pahasti ja menin tupakalle ja poltin taas äsken..

Mä olen niin tympiintyny kipuihin, joista olen täällä valittanut jo monta viikkoa, aina eri nimimerkein mut kumminkin joku varmaan muistaa tän raivo sonnin..

NYt on niiiin pahat morkkikset kun olen polttanut.. hemmetti :(
 
Älä mene sinne tupakalle enää, okei, eilen meni hermot ja poltit, antaa sen asian olla, nyt jos alkaa tekee mieli, syö porkkana tai pyyhi pöytä..Älä nyt tässä kohtaa enää niitä röökejä kaiva esiin..On niin lyhyt aika enää.. Tsemppiä!!!
 
no ei kiva, MUTTA nyt et enää mene röökille, ET anna periksi!!! mä vetelin panadolia kipuihin, juu, ei paljon auttanut, mut minkäs teet, vauvaparka on ihmeissään ja huonovointinen, jos jatkat, joten älä jatka...
 

Yhteistyössä