Ja nyt veikkauksia peliin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Siis kun on tuo uusi peili eteiseen, niin veikkauksia kauanko miehellä kestää saada se kiinnittettyä , samoin tuon lampun.

mä veikkaan itse viikkoa... :xmas: Eli että olisi seinässä nuo ensi perjantaina, rakkaan mieheni tuntien :heart:

Normaalisti saan odotella aikas kauan , että mitään tapahtuu |O
Esim, vessaan pyyhekoukut laittoi vasta kun mä kaivoin poran ja ilmoitin , että herra saa paikkailla sitten hutikolot :laugh: Kiviseinä nääs sielläkin... Sitten vasta laittoi, eikä mennyt kuin kuukausi odotellessa :headwall:

meillä kesti 3viikkoa laittaa kylppäriin uus lamppu ja peili..otettiin peilikaappi pois ja laitettiin ihan ihan tavallinen peili ja kylppäri valaisin siis..
muuttolaatikot on ofdottanu tuossa kuukauden eteisessä poisviemistä..niiden lainaaja on muutamaan otteeseen mulle siitä soittanu mutta en voi ite viedä kun ei oo autoa.ilmasiks on tää kaveri viel lainannu niin miks ei voi viedä sillon kun on sovittu |O

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Kiristys, lahjonta ja uhkailu kehiin niin eiköhän se peili ole seinässä ennen joulua :xmas:

Mä ainakin toivon , että olisi ennen joulua.
Ja kaikkia edellä mainittuja aioin käyttääkkin että peilin ja valon paikalleen saan äkkiä :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:
Minun mies osti vähän yli vuosi sitten oikein touhukkaasti maalit makuuhuoneeseen ja edelleen se on maalaamatta...

Kääk, toivottavasti meillä ei ihan noin kauan kestä.

Tosin vessan sabluunat odottaa vieläkin laittoaan.... Jo yli vuoden odottanut |O Ja minä en laita perk*

Yhteistyössä