JA NYT MUA V*TUTTAA ENTISTÄ ENEMMÄN !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Texas Flame
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Texas Flame

Aktiivinen jäsen
14.01.2005
3 227
0
36
Siis siit ukon "keikkahommast". |O Se siis tulee töistä kotii esittä asian, et hälle tällästä tarjottu ja antaa ymmärtää, et on sinne lähös. |O Ja v*ttu ei SANALLAKAAN mainitse, et kieltäyty jo hommast ja toinen työkaveri lähtee siiihen ja vaan sen takia, et halus tietää mitä mä oon ASIASTA MIELTÄ...Ihan ku ei tietäis sitä kysymättäkin. |O :headwall: :headwall: Ja jumalauti mä tääl jo näin painajaisia, et miten helkutis mun pää kestää pyörittää viikot yksinää tät kotirumbaa. :| Hyvä, et en saanu ennenaikasta sydäriä. :headwall: MÄ TAIJAN KURISTAA TUON UKON OMAKÄTISEST. :kieh: :kieh:

Juuh ja käskin sen soittaa pomollee, et painuu mun puolest vaa sinne keikkahommilleen jos kerta tollatavalla pitää kusettaa... |O *Ärhhhh, näkee punasta*

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
sopii mulle hienosti! Keskiviikkohan on oiva dokupäivä! Tule vaan, lähden sun kanssas, oikeesti!

No, oikeesti mulle ei tänää käy, ku tuo ihanainen ukko on menos huomeen aamuks töihin... Mut voitaishan sitä oikeest miettii, et josko joskus pääsiskii tulee tai tuu sä tänne ens lauantaina ? :)

Yhteistyössä