Siis siit ukon "keikkahommast". |O Se siis tulee töistä kotii esittä asian, et hälle tällästä tarjottu ja antaa ymmärtää, et on sinne lähös. |O Ja v*ttu ei SANALLAKAAN mainitse, et kieltäyty jo hommast ja toinen työkaveri lähtee siiihen ja vaan sen takia, et halus tietää mitä mä oon ASIASTA MIELTÄ...Ihan ku ei tietäis sitä kysymättäkin. |O :headwall: :headwall: Ja jumalauti mä tääl jo näin painajaisia, et miten helkutis mun pää kestää pyörittää viikot yksinää tät kotirumbaa. :| Hyvä, et en saanu ennenaikasta sydäriä. :headwall: MÄ TAIJAN KURISTAA TUON UKON OMAKÄTISEST. :kieh: :kieh:
Juuh ja käskin sen soittaa pomollee, et painuu mun puolest vaa sinne keikkahommilleen jos kerta tollatavalla pitää kusettaa... |O *Ärhhhh, näkee punasta*
Juuh ja käskin sen soittaa pomollee, et painuu mun puolest vaa sinne keikkahommilleen jos kerta tollatavalla pitää kusettaa... |O *Ärhhhh, näkee punasta*