Auttakaa mua nyt!! 50-v juhlat ja ohjelma.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Mun mielestä on aivan täyttä turhuutta edes keksiä mitään ohjelmaa tuollaisiin juhliin |O ja silti pitää.

Mitä hittoa mä sinne järjestän? :headwall:
Juhlakalun pitäis laulaa joku "hittiputki" ut en nyt keksi siihenkään mitään lauluja, mitä ne vois olla?
 

Yhteistyössä