Mun mielestä on aivan täyttä turhuutta edes keksiä mitään ohjelmaa tuollaisiin juhliin |O ja silti pitää.
Mitä hittoa mä sinne järjestän? :headwall:
Juhlakalun pitäis laulaa joku "hittiputki" ut en nyt keksi siihenkään mitään lauluja, mitä ne vois olla?
Mitä hittoa mä sinne järjestän? :headwall:
Juhlakalun pitäis laulaa joku "hittiputki" ut en nyt keksi siihenkään mitään lauluja, mitä ne vois olla?