auttakaa nyt ihmiset mua...mitä kasvaa mun rehupenkissä??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mä siis ostin kaikennäköisiä siemeniä. Lehtisalaatin, ruohosipulin, persiljan ja basilikan tunnistan.

Mutta onko tuossa yhdessä pinaattia, kun mun mielestä on ja sitä kasvatin viime vuonna.

Entä tuo iso mätäs ja nuo yksittäiset kuvat jotka otin? Muistelisin että rucolan siemeniä ostin ainakin, mutta mikä se noista on ja entä muut?

Mahtaako tuo pitkä oksa olla rikkaruoho? Niitä kun on myös melko paljon penkissä, mutta mä en vaan keksi mikä se vois olla...

Joo, tosi noloa, mä heittelin siemenet penkkiin ja mietin että kyllä mä muistan mitä missäkin kasvaa...ja nyt en edes muista mitä siemeniä mä ostin :headwall: :headwall: :headwall:
 
No missä on esim. Töllin ruusa kun häntä niin kaipaisin |O

Miten hitossa mä selvitän nuo? Ja vetelenkö sitten tyytyväisenä rikkaruohoja naamaani?? Voi perse sanon minä :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
No se kunnon mätäs, se eka on selvästi rucolaa.

Mutta kun siinä on kahta erilaista juttua. Tai siis kolmea...jotka sitten kuvasin alemmas yksitellen.

Lähinnä mietin että mikä hitto niistä mahtaa olla rikkaruohoa etten heitä tyytyväisenä rucolaa menemään ja syö rikkiksiä :D .

 

Yhteistyössä