Ja ny mä puhun pahaa ihmisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Muo voi sitten siepata!!
Pari, jonka kanssa ollaan aika paljon tekemisissä, tekee eroa tai sitten ei.
Olikohan huhtikuulla kun pari lähetti eropaperit ja kaikki oli niin selvää. No ny ne on kokoajan kuitenkin ollu yhdessä enemmän tai vähemmän. Virallisesti lasten takia, mutta olivat yhdellä reisulla ilman lastakin. Rouva lähti mukaan muka siksi, kun tilaa oli.
Mutta kun niin kamalasti kuitenkin rouva aina korosti sitä heidän eroa ja ettei he asu yhdesä jne, niin nyt pitkällisen harkinnan jälkeen meidän poika päätti laittaa synttärikutsut tyyliin "Poika+isä" ja toiseen kutsuun "Poika+äiti" eli, molemmile vanhemmille eri kutsut ja lapsi oli mainittu molempien kutsussa, niin tää rouvahan älähti pojalle, että olis heille yksikin kutsu riittäny :headwall:
Poika viellä mieti miten hänen kuuluu toimia ja ratkaisi asian noin, yritti olla fiksu. ja lisä kommenttina, että poika on tosi paljon tuossa perheesä. Mulle tuli kyllä pojan puolesta niin paha mieli :'( Kun toinen oli yrittäny ola fiksu ja loukaamatta ketään osapuolta ja sitten närjästään.Onneki poika ei tajunnu, mutta muutkin läsnä olevat aikuiset kyllä...
Huippua asiasta tekeekin se, että muuan läsnäolija jälkeen mulle ihmetteli, että rouva oli paikallisessa hänen tyttärelleen muutamaa päivää aiemin selittäny miten ero on nyt selvä, paperit on tullu :o Pari tuntia myöhemmin tosin olikin sitten taas jo "minun mieheni XXX sitä tätä ja tota"...mutta jutun pointti on se, että miten voi aikuinen vaatia lasta tietämään missä mennään, kun ei itekään tiedä :o :headwall:
Pitäs olla senverran älliä, että vaikka hetkessä ja tunteella menee, niin ei odottais lapsen tajuavan mikä on just sen hetken tilanne...Ja omalle lapselle ei ole selitetty yhtään mitään, lapsi itkeskelee että hänellä ei ole kotia enää :'(

Avioero on tunnetusti hankala asia kaikille ja ehkäpä asian lopullisuus ei ole vielä valjennut asianomaisille. Sääli vaan etteivät ole lapselle asiaa selvittäneet, luulisi, että hän on tärkein..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Avioero on tunnetusti hankala asia kaikille ja ehkäpä asian lopullisuus ei ole vielä valjennut asianomaisille. Sääli vaan etteivät ole lapselle asiaa selvittäneet, luulisi, että hän on tärkein..

No juu ja asian lopullisuuskin on...siis ihan käsittämätöntä, kun mä kysyin suoraan, ni vastaus oli, että sen näkee syyskuussa, kun paperit täytyy allekirjoitaa, mikä on sitten tielanne. Ja nyt oli sit tosiaan 2 viikkoa sitten sanonu jollekin että ero on selvä ja viikko sitten olis riittäny yksi kutsu synttäreille ja ensiviikonloppuna ainakin ovat enosa koko perhe retkelle, kun meidän poika on kutsutu mukaan :o Asia ei kuulu mule, mutamuo sieppaa toi ettei niitä epäselvyyksiä selitetä lapsille mitenkään. Vois kai lapselle vaikka sanoa, että aikuinenkaan ei aina tiedä mitä tahtoo ja nyt mietitään :/

Sanokaa ny tekin jotain. Mä haluan jaka tän teidän kanssa, kun oon niin loukkaantunu ton pikkuihmisen puolesta, kun hän yritti olla fiksu ja miettiä mikä on oikea tapa toimia |O

Yhteistyössä