Miten tähän nyt suhtautuis..Jos totta puhun, niin tekee NIIN pahaa ja inhottaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äimä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äimä

Vieras
Ystäväni kertoi viimeviikolla innoissaan, että vihdoin poikansa on löytänyt uuden tyttöystävän. Hänellä katkesi hetki sitten pitkä, kolme vuotinen suhde avovaimonsa kanssa.
Nooh, olin heillä eilen kahvilla ja poika tuli uuden TYTTÖystävänsä kanssa käymään...
Poika (Mies se kyllä jo on...) on siis 22v ja kun nämä kurvasivat keittiöön, olin kyllä hiukan ällikällä lyöty. Tyttö on hentoinen pikkuinen 15-kesäinen, tänä kesänä ripille päässyt LAPSI!!!
Jestas! Kyllä mä ymmärrän, että iällä ei ole merkitystä kun rakastutaan, mutta hei, tuohan on rikollistakin aikamiehen ja 15 vuotiaan välillä!!
Ja ehkä se sitten tasoittuu tuo ikäero, kun molemmat alkaa oleen täysi-ikäisiä, mutta tää "poika" todellakin on jo omillan elävä, kolmen vuoden avoliitonkin läpikäynyt mies!

Kyllä sanoisin, että hukassa oisin jos oma tyttö tekis tuollasen tempun..

En tiedä mitä sanoisin. 15vuotias lapsi ja tuttavasi mielestä se on ok.

Potku tuollaiselle miehelle persuksiin.

Tietävätkö tuon pienen tytön vanhemmat tuosta miesystävästä

Alkuperäinen kirjoittaja Sanaton :(:
En tiedä mitä sanoisin. 15vuotias lapsi ja tuttavasi mielestä se on ok.

Potku tuollaiselle miehelle persuksiin.

Tietävätkö tuon pienen tytön vanhemmat tuosta miesystävästä

Ilmeisesti tietävät.

Alkuperäinen kirjoittaja jees:
no jaa.. on tua 22vkin aika poika vielä..

No ohan se näin päälle kolmekymppisenkin näkökulmasta. Mutta silti se on mun mielestä ihan täysi mies tuon tytön ikään nähden. Elämänkokemusta kolmen vuoden yhdessä asumisesta, työelämästä, yms. Mitä on tytöllä? Rippikoulu ja yläaste...

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Seurustelu ei ole rikollista.

No ei olekaan. En mä sitä tässä meinannutkaan. Mutta meinaatko, että "seurustelevat" vaan vuoden kädestä pidellen, kunnes tyttö täyttää 16v?
Mä en usko. Ja vaikka niin olisikin, mä en voi sille mitään, mutta musta tuo ei ole ihan terve yhdistelmä. Sorry.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Mun mies oli 21 vuotta kun me tavattiin, minä 16 just täyttäny. Nyt me on oltu naimisissa 11 vuotta ja lapsia on kolme.

Että voi kauheeta sentään.

Tietkö, mä olen itse ollu kuukautta vaille 16 (mies oli 19v) kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa. Nyt ollaan oltu yhdessä kohta 20 vuotta ja lapsia myös 3. Ja SILTI tuo pari jotenkin "tuntunut" hyvältä. Tyttö oli ihan lapsi vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä palstallakin pyörii vaikka kuinka monta pariskuntaa, joilla on vähintään tuollainen ikäero. Lakkaa kauhistelemasta!

Niinkuin sanoin, ikäero nyt ei ole mitään. Vaan se, että tyttö on vielä noin nuori ja mies jo aikuisuudessa, niin kovin eri maailmassa jo monta vuotta elänyt, kokeneempi.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja jees:
no jaa.. on tua 22vkin aika poika vielä..

No ehkä sinuun verrattuna, mutta tuohon 15-vuotiaaseen tyttöön verrattuna hän on jo ihan eri maailmasta.

Itse olen ollu 15 kun olen alkanu seurustelemaan 21 vuotiaan miehen kanssa ja ei me kyllä niin eri tasolla oltu...Miehet nyt vaan kypsyy hitaammin. Ja juu, mies oli seurustellu ennenkin ja sillä oli oma asunto.
Ja maanataina meillä on muuten... sormet loppuu...14- vuotis hääpäivä

Mulla on 16v. pikkusisko, ja saisin kyllä slaagin jos toisin jonkun itseäni pari vuotta nuoremman poikaystävän näytille, vaikka miten fiksu ja kypsä noin muuten onkin.

16 vuotta täyttänyt ei enää lain mukaan ole "sakkolihaa", mutta siltikään seksiä ei saisi harjoittaa täysi-ikään tulleen kanssa. Noin ne lakipykälät sanoo.

Tietysti se ikäero tasoittuu vanhempana, mutta tuntuu vähän hassulta, että aikamies haluaa viettää kaiken aikansa "teinin" kanssa. Siis ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta varmasti "teinillä" ja jo aikuisikään tulleella on hieman erilaiset näkemykset ja kokemukset.

Yhteistyössä