I
ihmettelee
Vieras
Tässä viime aikoina on ollut kolmet erilaiset kinkerit ja niiden inspiroimana on tämä aloituskin. Huomasin jokaisilla kutsuilla saman toistuvan, nimittäin tiedättehän, kun paikalla on isompi porukka ja osa porukasta juttelee toista - osa toista, ja jotkut kahdestaankin. Itselleni tapahtui todella monta kertaa niin, että kun sopivaan väliin aloin kertoa jotakin omaa juttua, kukaan ei kuunnellut! Tai joku puhui päälle. Tai jonkun toisen juttu vierestä peitti alleen mun jutun, ja "mun" kuulijat kuunteli mieluummin sitä. Ja mistään pitkistä monologeista ei tosiaan nyt mun kohdallani ollut kyse vaan nämä tapahtui heti melkein kun olin aloittanut jotain sanomaan.
Joten, mikähän mättää? Miltä teistä näyttää tällainen henkilö kuten minä, huomaatteko tällaista? Kaipaisin jotain apua, mitä teen väärin kun en saa vangittua kuulijoita itselleni? Kieltämättä vähän tyhmä fiilis sitten lopettaa se kertominen, kun kukaan ei kuuntele..ehkä vähän nolottaakin. Yritän aina saada sanottua asiat sopivaan väliin enkä ole muiden päälle puhuja, mielestäni kuuntelen myös muita ja vaikka juttu olisikin tylsä, en ilmaise sitä. En ole se bileiden suulain tyyppi, mutta en se hiljaisinkaan.
Joten, mikähän mättää? Miltä teistä näyttää tällainen henkilö kuten minä, huomaatteko tällaista? Kaipaisin jotain apua, mitä teen väärin kun en saa vangittua kuulijoita itselleni? Kieltämättä vähän tyhmä fiilis sitten lopettaa se kertominen, kun kukaan ei kuuntele..ehkä vähän nolottaakin. Yritän aina saada sanottua asiat sopivaan väliin enkä ole muiden päälle puhuja, mielestäni kuuntelen myös muita ja vaikka juttu olisikin tylsä, en ilmaise sitä. En ole se bileiden suulain tyyppi, mutta en se hiljaisinkaan.