V
vieras
Vieras
Jos helpon ja hyväpalkkaisen työn haluat, niin kannattaa mennä EU:n hommiin. Se ei ole yksityisellä puolella ja on ainakin paperiin verrattavat palkat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Anselmi Avaruusapina:Hmm, olisko mulle ihan sama hoitaako mua sairastuessani puolalainen vaiko suomalainen...
Jos se puolalainen puhuu englantia, niin mulle olisi.Alkuperäinen kirjoittaja Anselmi Avaruusapina:Hmm, olisko mulle ihan sama hoitaako mua sairastuessani puolalainen vaiko suomalainen...
Minä olen ollut juuri siellä Husin it-osastolla joskus vuosia sitten, nykyinen palkka on yli tuplasti se mitä siellä aikoinaan tienasin. Eipä ollut lama-aikaan kauheasti vara valita, missä työskentelee.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Paperitehtaiden liikevoitto tulee nimenomaan paperityöläisten työpanoksesta. Ei se paperi itsekseenkään synny ja jos syntyisi, paperimiehiä kohtaisi suurtyöttömyys. Toistaiseksi paperimiehiä tarvitaan, jotta paperia syntyisi ja paperitehdas saisi liikevoittoa.Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:Joo-o.Tarkotin nyt työpanosta, että mistä työpanoksesta(vastuu, fyysisyys), eipä oo hääppönen verrattuna sairaanhoitajiin/lähihoitajiin. :x :/
Kun rahasta puhutaan, vastuu ja työpanos on epäoleellinen asia, oleellista on vain se, kuinka paljon työntekijä tuottaa työnantajalleen niitä selkeitä seteleitä. Kuinka paljon sairaalat tuottavat liikevoittoa? Eivät juuri tippaakaan, yleensä taitavat olla tappiolla. Mä olen it-alalla ja jos olisin vaikka HUSin tietohallinnossa töissä, en olisi saanut paljon paskaakaan palkkaa, muttakun vaihdoin it-alan yritykseen töihin, jo harjoittelijana sain enemmän liksaa kuin mitä olisin sairaalassa saanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Jos se puolalainen puhuu englantia, niin mulle olisi.Alkuperäinen kirjoittaja Anselmi Avaruusapina:Hmm, olisko mulle ihan sama hoitaako mua sairastuessani puolalainen vaiko suomalainen...
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:Mulle on ihan se ja sama, mistä se raha tulee. No kai tästäkin lauseesta kaikkitietävä Keittiönoita saa saivartelun ja tärkeilyn aiheita. :headwall: *gaad*
Mikäs vittu sua risoo ? Onks sentin venytys viikot menossa... :xmas:
Jas nyt aloin pähkäilemään, kuka oletAlkuperäinen kirjoittaja poikia3:Minä olen ollut juuri siellä Husin it-osastolla joskus vuosia sitten, nykyinen palkka on yli tuplasti se mitä siellä aikoinaan tienasin. Eipä ollut lama-aikaan kauheasti vara valita, missä työskentelee.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Jas nyt aloin pähkäilemään, kuka oletAlkuperäinen kirjoittaja poikia3:Minä olen ollut juuri siellä Husin it-osastolla joskus vuosia sitten, nykyinen palkka on yli tuplasti se mitä siellä aikoinaan tienasin. Eipä ollut lama-aikaan kauheasti vara valita, missä työskentelee.![]()
Itseasiassa jostain aiemmasta viestistäsi taisin jotenkin yhdistää sinut kyllä sairaalamaailmaan, mahtoikohan se sana olla MUMPS, en muista.Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Jas nyt aloin pähkäilemään, kuka oletAlkuperäinen kirjoittaja poikia3:Minä olen ollut juuri siellä Husin it-osastolla joskus vuosia sitten, nykyinen palkka on yli tuplasti se mitä siellä aikoinaan tienasin. Eipä ollut lama-aikaan kauheasti vara valita, missä työskentelee.![]()
Ai, ootkos säkin siellä ollut?
Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:Painaa jotain f**king nappulaa, piip, piip ja makaa tuolilla. JOO, sehän on selvä lisää palkkaa vaan ton ylipalkkauksen lisäks.:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:Voi ei, mitenhän ne muitten maiden ihmisten pyllyt voi, kun eivät muailmalla pyyhi suomalaiseen (ei ainakaan todellakaan kaikki, vaikka varmasti jotkut kylläkin). Taitaa vaivata peppusyöpä.![]()
Höpö höpö juttua, että ei voi pyyhkiä ulkomaalaiseen paperiin.![]()
´Alkuperäinen kirjoittaja paperi:toivottavasti ottavat sairaanhoitajat esim.... kiinasta ym... niin loppuu toi s..... kitinä palkoista!!!!!!! jokainen on ammattinsa valinnut ja sinulle kateellinen ap!!!!!! lotilassa menee paperikoulutus ,että sinne vaan hakua
Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:´Alkuperäinen kirjoittaja paperi:toivottavasti ottavat sairaanhoitajat esim.... kiinasta ym... niin loppuu toi s..... kitinä palkoista!!!!!!! jokainen on ammattinsa valinnut ja sinulle kateellinen ap!!!!!! lotilassa menee paperikoulutus ,että sinne vaan hakua
Kuules huutomerkki. En ole puhunut omasta palkastani, vaan yleisesti "epäreiluudesta" ESIM. paperimiesten palkkojen suuruudesta ja sitten ESIM. sairaanhoitajien ja lähihoitajien palkkojen pienuudesta. Mun mielestä kovasta vastuusta ja raskaasta työstä (fyysisesti ja psyykkisesti) tulis saada parempi palkka, kuin paperin vääntäjän. Näin on.
Ja tähän mielipiteeseen ei auta tärkeily siitä, mistä raha tulee tai ei tule näillä edellä mainutuilla aloilla. Tärkeysjärjestys ja jokin logiikka pitäis olla palkkauksissa. Näin on.
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Mä en ota kantaa aiheeseen enää kun oon jo myöhässä, te olette jo onnistuneesti sekoittaneet puurot ja vellit keskenään :xmas:
Mutta eräs kaveri tossa myönsi, että se joutuu hillittömän palkkansa eteen ihan vaan painamaan kopissaan jotain nappia aina välillä. Hyvin, hyvin harvoin se tekee siellä yhtään mitään muuta. Hikisyys ja ruumiillisuus on siitä kaukana. Peppu tosin voi puutua istuskelusta :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:´Alkuperäinen kirjoittaja paperi:toivottavasti ottavat sairaanhoitajat esim.... kiinasta ym... niin loppuu toi s..... kitinä palkoista!!!!!!! jokainen on ammattinsa valinnut ja sinulle kateellinen ap!!!!!! lotilassa menee paperikoulutus ,että sinne vaan hakua
Kuules huutomerkki. En ole puhunut omasta palkastani, vaan yleisesti "epäreiluudesta" ESIM. paperimiesten palkkojen suuruudesta ja sitten ESIM. sairaanhoitajien ja lähihoitajien palkkojen pienuudesta. Mun mielestä kovasta vastuusta ja raskaasta työstä (fyysisesti ja psyykkisesti) tulis saada parempi palkka, kuin paperin vääntäjän. Näin on.
Ja tähän mielipiteeseen ei auta tärkeily siitä, mistä raha tulee tai ei tule näillä edellä mainutuilla aloilla. Tärkeysjärjestys yhteiskunnassa (mitä pidetään tärkeänä, tulevaisuudessa suuri ikäryhmä kuitenkin "joudutaan" hoitamaan ja miltä näyttää tulevaisuuden näkymät!) ja jokin logiikka pitäis olla palkkauksissa. Näin on.