Me lähetään ma Kalajoelle! <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Kun vaan lämpenis nuo ilmat perskule! :headwall:

Mut vähänkö oli positiivinen yllätys kun aloin netistä kattoo jukuparkin ja sanifanin hintoja..Ajattelin aiemmin et ne yhdessä tulis ihan yli kalliiks ja et ois ehkä vaan toiseen varaa..

Jukupark maksaa 12?/hlö(yli 6-vuotiaat,2-5v=7?)..Ton lisäks jos mennään vielä sanifaniin ni yht.18?/hlö!! :o Musta ihan älyttömän halpa..täälä maksaa Wasalandia jo yksistään 20?/hlö(lapsi alle 120cnt 15?!!ja alle 2v ilmainen)Tropparikin on nykyään jo 20?(lapsi 2-4v 10?,alle 2v ilmainen) :o

Kyllä nyt lähteekin hyvillä mielin reissuun..pahimmassa tapauksessa,jos vettä tulee/muuten kylmä niin on varaa kylpylään ja vesipuistoon :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Miksi maanantaina ku se vesipuisto avataan 1.7

No siis me ollaan siellä ma klo16-17 maissa..Meillä on mökki ma-to siellä =)

Sori idioottimaisuuteni. ehkäpä sitten nähellään siellä ;)

Vaan enpäs tiedä nyt yhtään miltä näytät.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Tervetuloa!

Saanko udella että ootteko varannu mökin vai miten ootte liikenteessä? :)

Mökki meillä on =)

Niin ja kiitos! :D

Muistakaa katsoa että mökin saunan oven lukko pelaa :whistle:
*jäänyt ikuinen trauma kun jäätiin puusaunaan lukkojen taakse*

HYVÄÄ LOMAA!!!!

:D

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Se kylpylä on ihan naurettavan pieni paikka. :/

Väittävät et vesipinta-alaltaan suomen suurin kylpylä..En sit tiedä,eikä mua nyt niin kiinnosta,pääasia et noilla lapsilla on hauskaa! :D
Tjaah mä vietin kalajoella 30 kymppiseni viime vuonna.Vuokrasin kans sieltä mökin viikonlopuksi ja ohjelmaan kuului myös kylpylä.Tosin allasbaarissa sekin aika kului porukalla et saatan siinä mielessä olla väärässä kylpylän pienuudesta/isoudesta. :whistle:

Se kylpylä on ihan naurettavan pieni paikka. :/

Väittävät et vesipinta-alaltaan suomen suurin kylpylä..En sit tiedä,eikä mua nyt niin kiinnosta,pääasia et noilla lapsilla on hauskaa! :D
Tjaah mä vietin kalajoella 30 kymppiseni viime vuonna.Vuokrasin kans sieltä mökin viikonlopuksi ja ohjelmaan kuului myös kylpylä.Tosin allasbaarissa sekin aika kului porukalla et saatan siinä mielessä olla väärässä kylpylän pienuudesta/isoudesta. :whistle:

:D