Ja miksi tuo Merlion-ketju poistettiin?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mielestä vähän outoa, että aina aloitetaan jostain palstalaisesta tollasia ketjuja. Jotenkin tahditonta.
Mitä sitten? Pitääkö niitä kuvia sitten laittaa tänne, jos haluaa pysyä aivan anonyyminä?
Onko Merlion sitten laittanut niitä kuvia?
No käypä katsomassa hänen profiiliaan. Toisen ketjun ap oli tunnistanut lapset.
No ei ainakaan mikään pyöreä ollut, mitäs ihmettä te horisette.
Siis sä olet nähnyt Merlionin livenä? Mikset sitten voi sanoa suoraan oliko hän lihava vai ei.

 
tää on niin...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
en tieda, ajojahdin takia varmaankin.
Minkä ihmeen ajojahdin takia?! Kukaan ei haukkunut sinua siinä, vaan päätelmä oli, että olet lihava. Ja sen vuoksi ketju poistettiin.

Suomen sananvapaus: Nimimerkkiä, joka ei ole edes oikea ihminen, ei saa sanoa lihavaksi.

Siinäpä se! Kun sanotaan totuus niin poistoon. En kyllä ollut tässä ketjussa mutta samaa kuitenkin. Miksi ihmeessä laittaa kuviaan jos itse kuvittelee olevansa muuta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tää on niin...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
en tieda, ajojahdin takia varmaankin.
Minkä ihmeen ajojahdin takia?! Kukaan ei haukkunut sinua siinä, vaan päätelmä oli, että olet lihava. Ja sen vuoksi ketju poistettiin.

Suomen sananvapaus: Nimimerkkiä, joka ei ole edes oikea ihminen, ei saa sanoa lihavaksi.

Siinäpä se! Kun sanotaan totuus niin poistoon. En kyllä ollut tässä ketjussa mutta samaa kuitenkin. Miksi ihmeessä laittaa kuviaan jos itse kuvittelee olevansa muuta.
Ei kai Merlionin profiilissa edes ollut hänestä itsestään kuvia? Vaan lapsista vaan
 
tää on niin...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja nonni:
merlion poisti kuvat profiilista!
Ihan järkevä teko. Mä poistin jo kauan sitten enkä ole pitkiin aikoihin laittanut palstalaisten nähtäväksi kuin samoja ikivanhoja kuvia lapsistani ja itsestäni.
Olen joskus kerennyt nähdä kuvasi ja kauniin poikasikin kuvan. Olet ihan kaunis ja erinäköinen kun alkuun kuvittelin ja pienikin. En usko sinua pulleaksi.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja tää on niin...:
Olen joskus kerennyt nähdä kuvasi ja kauniin poikasikin kuvan. Olet ihan kaunis ja erinäköinen kun alkuun kuvittelin ja pienikin. En usko sinua pulleaksi.
Kiitos :) Kuten sanoin, musta ei ole ollut aikoihin näkyvillä tuoreita kuvia. Mutta jotta ei kenenkään tarvitsisi alkaa spekuloimaan mun painollani, voin suoraan sanoa, että olen nykyisin ylipainoinen.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja tää on niin...:
Olen joskus kerennyt nähdä kuvasi ja kauniin poikasikin kuvan. Olet ihan kaunis ja erinäköinen kun alkuun kuvittelin ja pienikin. En usko sinua pulleaksi.
Kiitos :) Kuten sanoin, musta ei ole ollut aikoihin näkyvillä tuoreita kuvia. Mutta jotta ei kenenkään tarvitsisi alkaa spekuloimaan mun painollani, voin suoraan sanoa, että olen nykyisin ylipainoinen.
Miksi Merlion ei voi sanoa suoraan olevansa ylipainoinen? Miksi pitää esittää, että on urheilullinen (urheilua jopa tunteja päivässä)?
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi Merlion ei voi sanoa suoraan olevansa ylipainoinen? Miksi pitää esittää, että on urheilullinen (urheilua jopa tunteja päivässä)?
Ei sitten ole käynyt mielessäsi, että hän ehkä ei ole ylipainoinen?

 
tää on niin...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja tää on niin...:
Olen joskus kerennyt nähdä kuvasi ja kauniin poikasikin kuvan. Olet ihan kaunis ja erinäköinen kun alkuun kuvittelin ja pienikin. En usko sinua pulleaksi.
Kiitos :) Kuten sanoin, musta ei ole ollut aikoihin näkyvillä tuoreita kuvia. Mutta jotta ei kenenkään tarvitsisi alkaa spekuloimaan mun painollani, voin suoraan sanoa, että olen nykyisin ylipainoinen.
Kyllä sitä tahtoo vanhempana paiaa vähän enemmän kuin nuorena. Se on myös terveelistä, ei iske osteoporoosi.
Normipainon ylärajoilla keikun nyt itsekin, viime talvi nosti painoa. Mutta kyllä se tästä. Kaunis olet kuitenkin:)
 
vieras
Se kuka näki olettamuksensa mukaan Merlionin ja lapset niin entä jos siinä olikin Merlionin lapset ja vaikka lasten täti/muu sukulainen/ystävä. En minä tiedä minkä näkäinen Merlion on kun ei täällä ole ollut käsittääkseni yhtään hänen kuvaansa.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja tää on niin...:
Kyllä sitä tahtoo vanhempana paiaa vähän enemmän kuin nuorena. Se on myös terveelistä, ei iske osteoporoosi.
Normipainon ylärajoilla keikun nyt itsekin, viime talvi nosti painoa. Mutta kyllä se tästä. Kaunis olet kuitenkin:)
Viime talvena, kun koira kiskaisi mut piharappusissa persuksilleni, olin tyytyväinen pekoniin pehvassani :D Selvisin vain mustelmilla.

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi Merlion ei voi sanoa suoraan olevansa ylipainoinen? Miksi pitää esittää, että on urheilullinen (urheilua jopa tunteja päivässä)?
Ei sitten ole käynyt mielessäsi, että hän ehkä ei ole ylipainoinen?
Tai että paino on yksityisasia silti, vaikka hullu kyylä olisi tunnistanut kaupassa( mitä en usko).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi Merlion ei voi sanoa suoraan olevansa ylipainoinen? Miksi pitää esittää, että on urheilullinen (urheilua jopa tunteja päivässä)?
Ei sitten ole käynyt mielessäsi, että hän ehkä ei ole ylipainoinen?
Näköjään hän on. Jos hänet nähnyt sanoi, että hän oli enemmän kuin pullea, jopa lihava.

 
hah
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi Merlion ei voi sanoa suoraan olevansa ylipainoinen? Miksi pitää esittää, että on urheilullinen (urheilua jopa tunteja päivässä)?
Ei sitten ole käynyt mielessäsi, että hän ehkä ei ole ylipainoinen?
Näköjään hän on. Jos hänet nähnyt sanoi, että hän oli enemmän kuin pullea, jopa lihava.
mistäs se hänet nähnyt tietää nähneensä juuri merlionin eikä jotain muuta tätiä merlionin lasten kanssa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se kuka näki olettamuksensa mukaan Merlionin ja lapset niin entä jos siinä olikin Merlionin lapset ja vaikka lasten täti/muu sukulainen/ystävä. En minä tiedä minkä näkäinen Merlion on kun ei täällä ole ollut käsittääkseni yhtään hänen kuvaansa.
No eipä Merlion sitä kieltänyt. Puhui pelkästään tukastaan, ei mitään ylipainostaan.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi Merlion ei voi sanoa suoraan olevansa ylipainoinen? Miksi pitää esittää, että on urheilullinen (urheilua jopa tunteja päivässä)?
Ei sitten ole käynyt mielessäsi, että hän ehkä ei ole ylipainoinen?
Näköjään hän on. Jos hänet nähnyt sanoi, että hän oli enemmän kuin pullea, jopa lihava.
mistäs se hänet nähnyt tietää nähneensä juuri merlionin eikä jotain muuta tätiä merlionin lasten kanssa?

Eiköhän se ap juuri sitä yrittänytkin selvittää ja kamala haloo nousi.Eli taisi osua oikeaan.

 

Yhteistyössä