Ja mäkö tässä väärin tein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Appa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Appa";23622626]Meillä ei mies sentään ole noin henkilökohtaisuuksiin mennyt! : / Toi varmaan on todella, todella kurjaa :hug:[/QUOTE]

ja mä hullu vielä halusin toisen lapsen sen kanssa... lasta en kadu mut sitä et tuo on sen isä... miten tästä mihinkään lähtis ku ukko veis auton ja varmaan kaiken ja tekis kaiken niin vittumaiseks

[QUOTE="Joo";23622677]ja mä hullu vielä halusin toisen lapsen sen kanssa... lasta en kadu mut sitä et tuo on sen isä... miten tästä mihinkään lähtis ku ukko veis auton ja varmaan kaiken ja tekis kaiken niin vittumaiseks[/QUOTE]

Mut sä kuitenkin haluisit lähtee vai? Vai onko se vaan kiukunpuuska kun puhuu? Voisithan sä koittaa mennä tuulettumaan johonkin sukulaiselle ja käskeä miehen päättämään mitä elämältään haluaa. Kiukutella jollekkin muulle vai sut ja lapset. Ei pitäisi olla vaikea päätös jos niikseen on.
Voimia sinne :hug:

Tuli mieleen tämäniltainen kun ollaan sovittu että autonavain laitetaan naulakkoon AINA. Huusin ja meuhkasin kun se ei siinä ollut vaan miehen taskussa kauppaan lähtiissä. Lähdin mököttäen kauppaan....Illemalla ukko keljuili et missäs on auton avain kun ei oo naulassa, tarvii aamuksi sen siihen et ei tarvi kuudelta sitä alkaa ehtimään...Etsin sen sitten oman takkini taskusta kauppareissun jäljiltä hieman pienesti nolona :laugh:

Anna olla...Sitä vaan kyrsi kun kaikki meni päin peetä ja kellekkäs sen kiukun purkaa kun puolisoon...Joskus vaan elämä on...:wave:

:laugh:
Kuulostaa niiin tutulta...:laugh: :ashamed:

[QUOTE="Appa";23622728]Mut sä kuitenkin haluisit lähtee vai? Vai onko se vaan kiukunpuuska kun puhuu? Voisithan sä koittaa mennä tuulettumaan johonkin sukulaiselle ja käskeä miehen päättämään mitä elämältään haluaa. Kiukutella jollekkin muulle vai sut ja lapset. Ei pitäisi olla vaikea päätös jos niikseen on.
Voimia sinne :hug:[/QUOTE]

ku on hyvääki mut suuttuessaan ukko on yks idiootti... ja tekee niin tyhmän itsekkäitä asioita. jos mä tekisin samalla tavalla niin saisin siitä taatusti kuulla...

Yhteistyössä