A
"Appa"
Vieras
Mies tuli kuin myrskynmerkki kotiin ja kysy missä hänen pankkikorttinsa on (kävin aamulla nostamassa rahaa) ja sanoin että kyllä se on mun lompakossa, mutta en tiedä missä lompakko on ja samassa muistin, että se on siellä autossa. No, menin sinne autoon sitten ja otin lompakosta kortin (sanoi kaivelleensa sen läpi) ja hän suuttui mulle ja huusi että se pitää laittaa hänen kukkaroonsa!! Minkä muuten olisin tehnyt, jos olisin ehtinyt kun hänellä oli vaihteeksi kiire ja lähti samalla oven avauksella kun mä tulin.
Hän kun joutu ajamaan kaksi kertaa toiselle paikkakunnalle (meillä automaatti rikki ja seuraavalle matkaa 10km) ja kun minä en vastaa puhelimeen. No, mies tietää sen että luuri menee hiljaiselle kun vauva menee nukkumaan ja ihan oli oma mokansa kun ei tajunnut OIKEESTI kaivaa sitä mun lompakkoa läpi.
Nyt murjotan (joo lapsellista) olohuoneessa ja hän meni anteeksi pyytämättä makuuhuoneeseen. Että palaa käämi! Kehtaa joka ikisen asian laittaa mun syyksi vaikka tässäkin olis omaa päätä saanu hakata seinään.. kas näin :headwall:
Kiitos kun sai purkaa!
Hän kun joutu ajamaan kaksi kertaa toiselle paikkakunnalle (meillä automaatti rikki ja seuraavalle matkaa 10km) ja kun minä en vastaa puhelimeen. No, mies tietää sen että luuri menee hiljaiselle kun vauva menee nukkumaan ja ihan oli oma mokansa kun ei tajunnut OIKEESTI kaivaa sitä mun lompakkoa läpi.
Nyt murjotan (joo lapsellista) olohuoneessa ja hän meni anteeksi pyytämättä makuuhuoneeseen. Että palaa käämi! Kehtaa joka ikisen asian laittaa mun syyksi vaikka tässäkin olis omaa päätä saanu hakata seinään.. kas näin :headwall:
Kiitos kun sai purkaa!