Ja mäkö tässä väärin tein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Appa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Appa"

Vieras
Mies tuli kuin myrskynmerkki kotiin ja kysy missä hänen pankkikorttinsa on (kävin aamulla nostamassa rahaa) ja sanoin että kyllä se on mun lompakossa, mutta en tiedä missä lompakko on ja samassa muistin, että se on siellä autossa. No, menin sinne autoon sitten ja otin lompakosta kortin (sanoi kaivelleensa sen läpi) ja hän suuttui mulle ja huusi että se pitää laittaa hänen kukkaroonsa!! Minkä muuten olisin tehnyt, jos olisin ehtinyt kun hänellä oli vaihteeksi kiire ja lähti samalla oven avauksella kun mä tulin.

Hän kun joutu ajamaan kaksi kertaa toiselle paikkakunnalle (meillä automaatti rikki ja seuraavalle matkaa 10km) ja kun minä en vastaa puhelimeen. No, mies tietää sen että luuri menee hiljaiselle kun vauva menee nukkumaan ja ihan oli oma mokansa kun ei tajunnut OIKEESTI kaivaa sitä mun lompakkoa läpi.

Nyt murjotan (joo lapsellista) olohuoneessa ja hän meni anteeksi pyytämättä makuuhuoneeseen. Että palaa käämi! Kehtaa joka ikisen asian laittaa mun syyksi vaikka tässäkin olis omaa päätä saanu hakata seinään.. kas näin :headwall:

Kiitos kun sai purkaa!

Meillä on omat pankkikortit ja jos toiselta on rahat loppu niin toinen siirtäää tilille. Ei ole koskaan käyny edes mielessä että nostaisin toisen kortilla rahaa, mut kukin tavallaan.

Jos mä lainaan miehen tavaroita tai hän mun tavaroita niin kyllä ne on tapana palauttaa samaan paikkaan mistä ne on otettukin. Toisen korttia meillä ei kyllä käytetä vaan molemmat käyttävät omaansa. Jos sattuisi joskus niin käymään että on tili tyhjänä niin todennäköisesti tehtäisiin nettipankissa tilisiirto.

Ihan ku meiltä :(

Väsyttää ainasesti tapella pikkuasioista...
Meillä mies veti taas hienon riidan pystyyn pojan lopettaessa iltapalaa... Poika sotki koko pöydän ja pöydän ympäriltä myös lattian. Alko mulle huutamaan et joko pesen lapsen tai siivoon jälet.
Kumma kyllä sillon ku mä olen iltapalaa antamassa niin kaikki hommat kuuluu mulle, mies ei eväänsä lotkauta...

[QUOTE="Appa";23622483]Joo, mutta kun se lompakko jäi autoon kun mä toin kauppakassia sisälle ja sitten se jo meni. Ei siinä ehtinyt.[/QUOTE]

Ja teillä ei ole puhelinta?

En ikinä antaisi omaa pankkikorttiani miehelleni enkä odottaisi hänenkään antavan omaansa minulle. En edes sitä yhteisen tilimme korttia.

Me ollaan tätä "lainaamista" tehty 10 vuotta. Mutta ei se nyt ollut se pää asia vaan se, että tää kääntyy mun viaksi, vaikka se kortti oli siellä lompakossa jonka mies muka katsoi ja oli vielä kaikenlisäksi ihan näkyvillä :O

Joo..meillä mies aamulla suuttui siitä, kun sanoin että aikooko hän osallistua aamutöihin mitenkään? Hänen mielestään minä myrkytin ilman, kun kysyin häneltä ko. asiaa. Hänellä oli työpäivä, mut aikaa töiden alkuun oli vielä pari tuntia ja hyvin aikaa esim. pestä toisen lapsen aamupesut tms. Minä tänään kotona, kun pienempi kipeänä. Mulla ei kyllä tule mieleen jättäytyä pois aamutöistä, vaikka menen iltavuoroon töihin. Päinvastoin, koitan tehdä miehen ja lasten olon mahdollisimman helpoksi esim. valmistamalla ruuan valmiiksi.

Sori..tää ei nyt varsinaisesti liittynyt aiheeseen..

Tuli mieleen tämäniltainen kun ollaan sovittu että autonavain laitetaan naulakkoon AINA. Huusin ja meuhkasin kun se ei siinä ollut vaan miehen taskussa kauppaan lähtiissä. Lähdin mököttäen kauppaan....Illemalla ukko keljuili et missäs on auton avain kun ei oo naulassa, tarvii aamuksi sen siihen et ei tarvi kuudelta sitä alkaa ehtimään...Etsin sen sitten oman takkini taskusta kauppareissun jäljiltä hieman pienesti nolona :laugh:

Anna olla...Sitä vaan kyrsi kun kaikki meni päin peetä ja kellekkäs sen kiukun purkaa kun puolisoon...Joskus vaan elämä on...:wave:

Itellä tällä hetkellä ymmärrys ja rakkaus tuota omaa kohtaan niin nollissa... :(

Idiootti meni varaamaan itelleen ajan yhteen juttuun joka on täysin tarpeeton... Vaikka rahat on tiukilla... Arvaa jos mä tekisin noin, ostasin vaikka 200e:lla vaatteita niin mikä huuto alkas

[QUOTE="Appa";23622495]Me ollaan tätä "lainaamista" tehty 10 vuotta. Mutta ei se nyt ollut se pää asia vaan se, että tää kääntyy mun viaksi, vaikka se kortti oli siellä lompakossa jonka mies muka katsoi ja oli vielä kaikenlisäksi ihan näkyvillä :O[/QUOTE]

No aika huolimaton kortinkäsittelijä sä kyllä olet jos tosta noin vaan unohdat lompsan autoon. Ja jos et miehelle sanonut missä hänen korttinsa on niin ajatuksistako se olisi pitänyt lukea? Vai onko sulla yleisemminkin tapana jättää se kortti vaihteleviin paikkoihin jotta miehellä olisi mielenkiintoa elämässä kun yrittää löytää siä?

Tuli mieleen tämäniltainen kun ollaan sovittu että autonavain laitetaan naulakkoon AINA. Huusin ja meuhkasin kun se ei siinä ollut vaan miehen taskussa kauppaan lähtiissä. Lähdin mököttäen kauppaan....Illemalla ukko keljuili et missäs on auton avain kun ei oo naulassa, tarvii aamuksi sen siihen et ei tarvi kuudelta sitä alkaa ehtimään...Etsin sen sitten oman takkini taskusta kauppareissun jäljiltä hieman pienesti nolona :laugh:

Anna olla...Sitä vaan kyrsi kun kaikki meni päin peetä ja kellekkäs sen kiukun purkaa kun puolisoon...Joskus vaan elämä on...:wave:

Tohon kiukunpurkamiseen (mä nyt vähän märisen vihoissani lisää) sen verran että kelles minä sitten purkaan pahaa oloani? Meinaan minä en saa pahaa oloani purkaa mieheen. Se lähtee aina menemään jos mä kiukkuan yhtään. (yleensä tiettynä aikana kuusta, enkä sillonkaan aina.)
Mä olen yleensä viileä viilipytty, mutta nyt on pariin otteeseen ollu näitä ihan uskomattomia riitoja (miehen puolelta) ja sieltä tosiaan laitetaan kaikki, ihan kaikki mun syyksi ja odotetaan anteeksi pyyntöä!? :O Mä en jaksais kuluttaa aikaani riitelyyn, enkä yleensä lähde näihin edes mukaan mutta nyt jotenkin vaan riitti. :mad:

[QUOTE="heh";23622521]No aika huolimaton kortinkäsittelijä sä kyllä olet jos tosta noin vaan unohdat lompsan autoon. Ja jos et miehelle sanonut missä hänen korttinsa on niin ajatuksistako se olisi pitänyt lukea? Vai onko sulla yleisemminkin tapana jättää se kortti vaihteleviin paikkoihin jotta miehellä olisi mielenkiintoa elämässä kun yrittää löytää siä?[/QUOTE]

No mulla on melkein aina lompakko autossa (mihis mä sitä kotona tarvitsen). Kotona käteistä siltä varalta että jos jotain sattuu. ja passi povarissa.

Aika sokee mieskin saa olla jos ei sitä näe, kun kerran suoraan siinä korttipaikalla oli.
Ja mitäs mä sitten enää muistanu sille soittaa ja se puhelin tosiaan oli äänettömällä kun oli soittanut mulle. Sille mä en voi mitään. Aina ei onnista mutta pers**stä se on mua syyttää... Ostais parin silmiä.

[QUOTE="Appa";23622540]Tohon kiukunpurkamiseen (mä nyt vähän märisen vihoissani lisää) sen verran että kelles minä sitten purkaan pahaa oloani? Meinaan minä en saa pahaa oloani purkaa mieheen. Se lähtee aina menemään jos mä kiukkuan yhtään. (yleensä tiettynä aikana kuusta, enkä sillonkaan aina.)
Mä olen yleensä viileä viilipytty, mutta nyt on pariin otteeseen ollu näitä ihan uskomattomia riitoja (miehen puolelta) ja sieltä tosiaan laitetaan kaikki, ihan kaikki mun syyksi ja odotetaan anteeksi pyyntöä!? :O Mä en jaksais kuluttaa aikaani riitelyyn, enkä yleensä lähde näihin edes mukaan mutta nyt jotenkin vaan riitti. :mad:[/QUOTE]

Sillä on nyt sitten jotain muuta mikä kalvaa. Jos sulla on semmonen mies joka pitää asioita sisällään ja jotenkin se vitutus aina pääsee läpi.. Täältä käsin on helppo ymmärtää miestä joka hiiltyy, mutta kyllä se ottaa aivoon olla aina se vastaanottava osapuoli, ymmärrän :hug:

Kysy joku rauhaisa hetki painaako sitä joku..Kerrot sille että susta tuntuu pahalta sen hermoominen ja haluisit auttaa..Ehkä sieltä jotain työhommia tms.ilmenee..

kaikki on mun syytä ja hänessä ei ole mitään vikaa kerrassaan! Saan kyllä kuulla kuinka saamaton, huono äiti olen ja kuinka voisin painua vittuun... Niin joo oon raskaana... Kyllä tuntuu hyvältä :(

Sillä on nyt sitten jotain muuta mikä kalvaa. Jos sulla on semmonen mies joka pitää asioita sisällään ja jotenkin se vitutus aina pääsee läpi.. Täältä käsin on helppo ymmärtää miestä joka hiiltyy, mutta kyllä se ottaa aivoon olla aina se vastaanottava osapuoli, ymmärrän :hug:

Kysy joku rauhaisa hetki painaako sitä joku..Kerrot sille että susta tuntuu pahalta sen hermoominen ja haluisit auttaa..Ehkä sieltä jotain työhommia tms.ilmenee..

No, työstressiä on ihan varmasti (laajennusta omassa yrityksessään) ja ollaan siitä puhuttukkin ja olen sanonut että tulee aina kertomaan jos joku painaa.
En mä sit oikeen osaa sanoa. Ekalla kerralla kun kiehui miehellä yli, niin käytiin hyvinkin pitkä ja ihan rauhallinen keskustelu mutta nyt huomaan, ettei se auttanut mitään. : /

Alkuperäinen kirjoittaja Mä kans olen niin kyrpiintyny;23622592:
kaikki on mun syytä ja hänessä ei ole mitään vikaa kerrassaan! Saan kyllä kuulla kuinka saamaton, huono äiti olen ja kuinka voisin painua vittuun... Niin joo oon raskaana... Kyllä tuntuu hyvältä :(

Meillä ei mies sentään ole noin henkilökohtaisuuksiin mennyt! : / Toi varmaan on todella, todella kurjaa :hug:

Yhteistyössä