ja mä luulin että Jesica Simpson on mukava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Ilona";27141192]Ap:lla ei ole mitään varaa arvostella muiden vanhemmuutta. Hän itse jätti pienen vauvan pitkäksi aikaan Suomeen kun itse lähti hakemaan jotakin epämääräistä pillurokotetta Meksikosta. Ap:n äiti hoitaa lapsia ja kotia sillä välin kun ap "tekee töitä", shoppailee, bilettää jne. Kännissä ap hukkaa puhelimet, luottokortit, käteistä, konttii taksista kotiovelle ja vetää kotiin puolituttuja kännisiä miehiä oman miehen kärsiessä vaimon käytöksestä.[/QUOTE]

Oi ne ihanat ajat kun bilettämään pääsin=). Nyt en pääse, harmi, pitää aluksi työt hoita. Eilen oli mahdollisuus jäädä Helsingissä bailamaan(miesten kaa) heh. Mutta ei ole aika, kun oli pitänyt tänään aloittaa hoita työt, paitsi kipeäski tulin, ei oo kiva, nyt yritän kaikkia saada että saan itseä huomiseks kuntoon.

[QUOTE="Ilona";27141376]Kyllä, jokaisen lapsen parasta on bilettävä alkoholisti äiti joka jättää heidät kotiin hoitajien kanssa viikkokausiksi.[/QUOTE]

Oletko alkoholisti? No eikö sitten kannatta lopetta? Se tekee tuohoja kropalle sekä perheelle:(

[QUOTE="hmmm";27141294]Tätä en ole koskaan tajunnut. Jos joku näkee vauvassa jotain seksikästä niin vika on kyllä katsojan päässä ei niissä vaatteissa mitä vauvalla on päällä.[/QUOTE]

Ei tälläisiä kuvia monet laittelekaan, sillä joillekin hyvin hyvin sairaille ihmisille tällänen kuva on jotakin muuta. Tuskin kukaan äiti tahtoisi että omaa vauvaa katsotaan sillä silmällä.
Vauvabikinikuvassa ei mitään pahaa siis munkaan mielestä, mutta virhe julkaista, varsinkin kun media tekee kuvasta tälläisen shown.

Oletko alkoholisti? No eikö sitten kannatta lopetta? Se tekee tuohoja kropalle sekä perheelle:(

Lisään listaan tyhmä äiti. Kyse on susta. Sä et todellakaan biletä vähän kuten täällä väität vaan aika usein tulee sun biileet-aloituksia. Ilman alkoholia et ole kovin pitkiä aikoja. Ihan itse olet tämän mielikuvan itsestäsi täällä luonut.

Sääliksi käy sun lapsen kun äitinä on tuollainen tyhjäpää bilehile joka luulee itsestään aivan liikoja. Ei ole terve pohja elämälle sun lapsilla vaan henkisiä ongelmia tulee olemaan ja paljon. Kyllä se karvas totuus sulle tule vielä eteen viimeistään lasten teini-iässä.

Mutta vastaa taas tähän jotakin tyhjäpäistä kun et pienessä päässäsi tajua teidän perheen ongelmia.

[QUOTE="tiina";27141406]Ethän sinä edes itse kasvata lapsiasi, eikös äitisi vietä heidän kanssaan enimmän osan ajasta.

Kyllä minä valitsisin Jessican ennemmin äidikseni kuin sinut :)[/QUOTE]

Peesi sanasta sanaan!

Jessica on vieläpä itse ansainnut rahansa eikä elä toisen siivellä.

[QUOTE="tiina";27141406]Ethän sinä edes itse kasvata lapsiasi, eikös äitisi vietä heidän kanssaan enimmän osan ajasta.

Kyllä minä valitsisin Jessican ennemmin äidikseni kuin sinut :)[/QUOTE]

Asutko sinäkin suurin osaa ajasta sitten palstalla tai mun katon alla, kun tiedät kaiki meijän asiat niin tasan tarkkaan:). No sitten jos pakko valitsea mäkin mielummin valitsen Jessica, kun äitiä joka asuu toisen katon päällä

Oi ne ihanat ajat kun bilettämään pääsin=). Nyt en pääse, harmi, pitää aluksi työt hoita. Eilen oli mahdollisuus jäädä Helsingissä bailamaan(miesten kaa) heh. Mutta ei ole aika, kun oli pitänyt tänään aloittaa hoita työt, paitsi kipeäski tulin, ei oo kiva, nyt yritän kaikkia saada että saan itseä huomiseks kuntoon.

Kyllä sun työnteko ja yritykset jo tiedetään. Konkursseja odotellessa tälläkin kertaa. Onko sulla muuten vielä kuinka paljon varastossa paljon niitä riepuja joita joku voisi ehkä vaatteiksi kutsua? Paljonko tuli takkiin?

Mun on myös pakko sanoa, etten ymmärrä kohua. Mun tytöt on uineet bikineissä (tokikaan Jessican vauva ei varmaan vielä paljoa uiskentele), koska mielestäni ne on käytännölliset pissahädän iskiessä eikä ole tullut mieleenkään, että niissä ois jotain seksististä. Eikö sillä ole vika päässä, joka asian näin näkee? Mä olen kuvitellut, että pienetkin tyttövauvat voi uida vaikka pelkässä uimavaipassa.. hui! onko sekin liian seksististä??

Asutko sinäkin suurin osaa ajasta sitten palstalla tai mun katon alla, kun tiedät kaiki meijän asiat niin tasan tarkkaan:). No sitten jos pakko valitsea mäkin mielummin valitsen Jessica, kun äitiä joka asuu toisen katon päällä

Se mitä minä sinun äitiydestäsi tiedän on se mitä olet kertonut täällä, miten jätit pienen vauvasi ja muut lapsesi viikkokausiksi hoitoon jonkun pakkomielteesi takia, miten nyt kiidät ympäri maakuntia "töiden" perässä ja "vapaa-aikana! sitten biileet biileet.
Kukaan normaalileilla vaistoilla varustettu äiti ei vain toimi noin.

Mutta hienoa että edes oma äitisi toimii sinun lapsillesi äitinä, lapsi tarvitsee edes yhden henkilön johon luottaa.

Voi voi nyt tais kosahtaa venakon piisnesiideat. Sehän olis itse halunnut tuoda luomutussunkarvoista virkattuja vauvapiksuja markkinoille mutta Jessica ehti ensin, sori.

[QUOTE="Ilona";27141461]Kyllä sun työnteko ja yritykset jo tiedetään. Konkursseja odotellessa tälläkin kertaa. Onko sulla muuten vielä kuinka paljon varastossa paljon niitä riepuja joita joku voisi ehkä vaatteiksi kutsua? Paljonko tuli takkiin?[/QUOTE]

Ne rievut on nyt Huutonetissä myynnissä, Vintage1985

No mitäs jos joku on tehnyt ne lapselle. Saanut esim. baby shower-lahjaksi (huumoripitoinen lahja) ja haluaa edes kerran niitä pitää ja ottaa kuvan.

Ja nyt sitten kaikki paheksuvat sitten yhteen ääneen äitiä joka esittelee lastaan seksistisesti...

Joo, mäkään en tajua mitä pahaa noissa oli! ihan varmasti vaan söpöstely/huumorimielessä puetut, tokikaan ei ehkä fiksuin idea esitellä kuvaa koko maailmalle kun niitä sairaita yksilöitä löytyy...

Mielestäni kumminkin yhtä typerää on lytätä kyseinen uusi äiti ja haukkua häntä ties miksi lööpeissä ja nettisaiteilla, se vasta typerää onkin!

Mitä olen muuten lukenut noita Jessica Simpsonin vauvauutisia niin vauva on ollut todella odotettu, on todella rakastettu, ilmeisesti viettää vauvansa kanssa jokaisen liikenevän sekunnin ja tekee niinkuin parhaaksi näkee :) kyllähän me kaikki joskus erehdytään ja tehdään jotain typerää, myös sen oman lapsen suhteen.

Yhteistyössä