ja mä luulin että Jesica Simpson on mukava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ohhoh! Onpa vain.
Itse en laittanut tytön vauva-aikana sellaista pitsiyläosa bodya, kun se oli minusta aivan liian korni käytettäväksi.

Mä en kyllä tajua tuota kohua. Mun mielestä noi bikinit on ihan nätit ja lisäks hauskat. Ehkä se ei halunnut julkaista kuvaa jossa hänen lapsensa nännin vilkkuvat.

Mä en kyllä tajua tuota kohua. Mun mielestä noi bikinit on ihan nätit ja lisäks hauskat. Ehkä se ei halunnut julkaista kuvaa jossa hänen lapsensa nännin vilkkuvat.

No miksi olisi sellaistakaan pitänyt laittaa? Jos vaikka kuva jossa vaatteet päällä tai sitten koko uikkari.
Ja kyllä paljon epäsopivampaa on pukea vauva bikineihin ja laittaa siitä kuva, kuin kuva vauvasta jolla yläkroppa paljas.

Mun mielestä ihan kiva ja söpö kuva:)Turha tossa hössötellä mistään seksuaalisista jutuista. Nätti pikku prinsessa ja sillä sipuli. Ja noi bikinit ei kauaa mahdu, talteen:)

Onko nää edes bikinita halloo? Mä ainakin bikineja pidän nää että voi käydä uimassakin, tämä aivan jotain muuta. Vai pistkö hän vielä vauvan niin auringon alla? Että vauva herkkä iho palaa vai mihin tarkoituksen nää on? Outoa tai jopa pikkusen sairasta. Mulla 3 lasta eikä ikinä oli mielessä sellaista laita

Onko nää edes bikinita halloo? Mä ainakin bikineja pidän nää että voi käydä uimassakin, tämä aivan jotain muuta. Vai pistkö hän vielä vauvan niin auringon alla? Että vauva herkkä iho palaa vai mihin tarkoituksen nää on? Outoa tai jopa pikkusen sairasta. Mulla 3 lasta eikä ikinä oli mielessä sellaista laita

Jokainen tekee arviointivirheitä elämässään, toiset enempi ja toiset vähempi. Tuskin sinäkään täydellinen olet, vaikka et lapsiasi puekaan noin.

Voi olla että Jessican mielestä joku sun ei olis hyväksyttävää :)

Ap:lla ei ole mitään varaa arvostella muiden vanhemmuutta. Hän itse jätti pienen vauvan pitkäksi aikaan Suomeen kun itse lähti hakemaan jotakin epämääräistä pillurokotetta Meksikosta. Ap:n äiti hoitaa lapsia ja kotia sillä välin kun ap "tekee töitä", shoppailee, bilettää jne. Kännissä ap hukkaa puhelimet, luottokortit, käteistä, konttii taksista kotiovelle ja vetää kotiin puolituttuja kännisiä miehiä oman miehen kärsiessä vaimon käytöksestä.

[QUOTE="Ilona";27141192]Ap:lla ei ole mitään varaa arvostella muiden vanhemmuutta. Hän itse jätti pienen vauvan pitkäksi aikaan Suomeen kun itse lähti hakemaan jotakin epämääräistä pillurokotetta Meksikosta. Ap:n äiti hoitaa lapsia ja kotia sillä välin kun ap "tekee töitä", shoppailee, bilettää jne. Kännissä ap hukkaa puhelimet, luottokortit, käteistä, konttii taksista kotiovelle ja vetää kotiin puolituttuja kännisiä miehiä oman miehen kärsiessä vaimon käytöksestä.[/QUOTE]

Vähän pientä on yhdet bikinit tuohon verrattuna..

• Tykkää
Reactions: Bonaire
[QUOTE="Vieras";27141056]
Ja kyllä paljon epäsopivampaa on pukea vauva bikineihin ja laittaa siitä kuva, kuin kuva vauvasta jolla yläkroppa paljas.[/QUOTE]

Tätä en ole koskaan tajunnut. Jos joku näkee vauvassa jotain seksikästä niin vika on kyllä katsojan päässä ei niissä vaatteissa mitä vauvalla on päällä.

• Tykkää
Reactions: aurinkovarjo

Yhteistyössä