V
Venakko Milanna
Vieras
Juuri sinä olet mahdollisimman epäsopiva ihminen arvostelemaan kenenkään moraalia tai lapsenhoitoa.
Tää on ihanaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juuri sinä olet mahdollisimman epäsopiva ihminen arvostelemaan kenenkään moraalia tai lapsenhoitoa.
Tää on ihanaa, must tuntu mä monia täällä jotka on palstalla voitan, sillä miten lapset meillä kasvatetaan ja minkälaista parasta mahdollista hoitoa ja kaikkea ne saa
Tää on ihanaa, must tuntu mä monia täällä jotka on palstalla voitan, sillä miten lapset meillä kasvatetaan ja minkälaista parasta mahdollista hoitoa ja kaikkea ne saa
Oletko alkoholisti? No eikö sitten kannatta lopetta? Se tekee tuohoja kropalle sekä perheelle![]()
Oi ne ihanat ajat kun bilettämään pääsin=). Nyt en pääse, harmi, pitää aluksi työt hoita. Eilen oli mahdollisuus jäädä Helsingissä bailamaan(miesten kaa) heh. Mutta ei ole aika, kun oli pitänyt tänään aloittaa hoita työt, paitsi kipeäski tulin, ei oo kiva, nyt yritän kaikkia saada että saan itseä huomiseks kuntoon.
Asutko sinäkin suurin osaa ajasta sitten palstalla tai mun katon alla, kun tiedät kaiki meijän asiat niin tasan tarkkaan. No sitten jos pakko valitsea mäkin mielummin valitsen Jessica, kun äitiä joka asuu toisen katon päällä
Asutko sinäkin suurin osaa ajasta sitten palstalla tai mun katon alla, kun tiedät kaiki meijän asiat niin tasan tarkkaan. No sitten jos pakko valitsea mäkin mielummin valitsen Jessica, kun äitiä joka asuu toisen katon päällä