M "Mä" Vieras 14.09.2010 #9 Tanja, Sonja, Solja, Irja, Mirja, Marja, Merja, Anja, Arja poikien nimiä ei tuu nyt mieleen
X X3 Vieras 14.09.2010 #10 Kiitti!! Poikien nimiä itsekin enemmän etsin, kun tytölle vaihtoehtoja on enemmän. Yksi noista poikanimistä on jo lapsella
Kiitti!! Poikien nimiä itsekin enemmän etsin, kun tytölle vaihtoehtoja on enemmän. Yksi noista poikanimistä on jo lapsella
M "Mä" Vieras 14.09.2010 #13 [QUOTE="Mä";22033361]Tanja, Sonja, Solja, Irja, Mirja, Marja, Merja, Anja, Arja poikien nimiä ei tuu nyt mieleen[/QUOTE] Elja
[QUOTE="Mä";22033361]Tanja, Sonja, Solja, Irja, Mirja, Marja, Merja, Anja, Arja poikien nimiä ei tuu nyt mieleen[/QUOTE] Elja
V "vieras" Vieras 14.09.2010 #16 Tarja, Pinja, Seija Poikien nimiä ei toisaankaan tule mieleen, onkohan tää joku feminiini pääte. Poikien nimissä olisi sitten -jo pääte
Tarja, Pinja, Seija Poikien nimiä ei toisaankaan tule mieleen, onkohan tää joku feminiini pääte. Poikien nimissä olisi sitten -jo pääte
X X3 Vieras 14.09.2010 #20 No, jos tulee poika joudutaan "poikkeamaan kaavasta"... Aamos nimi tuntuisi kivalta, mutta on ihan erityyppinen kun meidän edelliset.
No, jos tulee poika joudutaan "poikkeamaan kaavasta"... Aamos nimi tuntuisi kivalta, mutta on ihan erityyppinen kun meidän edelliset.
H "Hmm" Vieras 14.09.2010 #23 Tytöille: Katja, Tanja, Sonja, Senja, Ronja, Marja, Merja, Mirja, Sirja, Tinja, Pinja, Milja, Lilja, Hilja, (Heljä ei ole -ja vaan -jä loppuinen, mut laitan sen silti tähän), Maija, Taija, Teija, Tuija, Minja, Anja, Nadja. Pojille: Mitja, Petja, Ilja, Kolja, Vanja
Tytöille: Katja, Tanja, Sonja, Senja, Ronja, Marja, Merja, Mirja, Sirja, Tinja, Pinja, Milja, Lilja, Hilja, (Heljä ei ole -ja vaan -jä loppuinen, mut laitan sen silti tähän), Maija, Taija, Teija, Tuija, Minja, Anja, Nadja. Pojille: Mitja, Petja, Ilja, Kolja, Vanja