Mariska ja
Puppeli: mulla ei ole viime päivinä ollut mitään oireita, mutta tänään on ollut kovia menkkamaisia kipuja alavatsalla. Mitäköhän sekin tarkoittaa?? Fiilikset on täälläkin nyt oikein peruspessimistiset... Kai mulla alkaa menkat parin päivän sisään, eikä mun tarvi testailla perjantaina :/ Rinnat mulla on arat ja kasvaneet. Mies katseli mua eilen ja naureskeli, että onpa sun etumus turvonnut
Tää on kyllä niin hermoja raastavaa, kun ei tiedä, pitäisikö tässä vaiheessa olla oireita vai ei!! Mietin kans testaamista, mut tulos ei taitaisi vielä olla luotettava.. Mulla siis menossa pp9, kuten Puppelillakin.
Musta ei taida nyt olla apua Mariskan mielen rauhoittamisessa... Mutta koitetaan kestää!! Se ainakin lohduttaa, kun täällä on kohtalotovereita.
Mulla on tällä hetkellä SEITSEMÄN ystävää/tuttavaa raskaana. Juuri eilen kuulin viimeisimmän raskausuutisen. Tietysti olen iloinen heidän puolestaan, mutta kyllä sitä niin kovasti toivoisi samaa onnea omalle kohdalleenkin...
Martta: hyvä, että elämä alkaa voittaa. Jaksamisia ja pikaista paranemista!
Kaikille tsemppiä, halauksia, malttia, plussatuulia ja aurinkoista sunnuntaita! B)