ivf ja kaksoset

  • Viestiketjun aloittaja ludde
  • Ensimmäinen viesti
ludde
Sellasta tässä aloin miettimään et kun mulle laitetaan kaksi alkiota ens kuussa niin mitä jos vaik toinen menee kesken niin tehäänkö kaavinta tai joku toimenpide?? Aion kyl kysyä kaikkea maanantaina kun on suunnitteluaika mut jos joku tietäis.
 
Hei Ludde, minulle laitettiin viime ivf:ssä kaksi alkiota. Niistä vain toinen kiinnittyi. En tiedä mitä sille toiselle tapahtuu, että kuinka se alkio sitten lakkaa olemasta siellä. Jääkö se alkio vaan kellumaan sinne. Onhan se niin pieni ettei silmällä näe. Vain yksi vauva masussa lähti kasvamaan. Ja jos kumpikin kiinnittyy ja sitten tulee kesken niin eiköhän ne tule kumpikin ulos. Kerro meille mitä lääkäri sanoi kun kysyt, muakin alkasi asian todenperäinen vastaus kiinnostamaan. =)

ps. meillä oli suunnittelu perjantaina :heart:
 
heippa....

kuulin tutulta että sen siskolla oli (kylläkin luomuna) kiinnittyny 2 alkiota, joista toinen meni myöhemmin kesken. Sitä en tiedä tehtiinkö mitään, tuskin.... mutta toinen alkioista jäi kasvamaan ja on nyt pieni poika, eli vaikka toinen tuli pois niin toinen jäi =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2005 klo 12:08 ludde kirjoitti:
Kerroppa mitä ne siel suunnittelussa oikein tekivät/kyselivät? Mulla siis maanantaina suunnitteluaika.
Mulla on jo toinen ivf. siellä vaan suunniteltii aikataulu, milloin mitäkin lääkettä otetaan ja koska on ultrat jne.. ekaa ivf:ää ei sillain suunniteltukaan kun mulle oli tarkoitus tehdä inssi mut kesken hoidon vaihdettiin ivf:ksi. Saitko mitään selvää sepustuksestani..

 
ludde
Jep sain selvää. Tää on mun kolmas ivf..ekahan ei onnannu ja tokasta tuli poika. Piti mullekin laittaa toka kerralla 2 mut se toinen alkio ei ollut laadukas kohtuun laitettavaksi. Toivottavasti jo seuraavalla kierrolla tehtäis ivf eikä parin kuun päästä vaik eipä tuolle niin väliä. Olen vaan malttamaton.
 
mulle olis muuten tehty ivf seuraavaan kiertoon mut ei ollu "paikkoja" meille asti. siksi meni maaliskuulle. :\| Oothan sä kertonutkin jo aiemmistasi mulle (mailissa) sorry kun mä en muistanu niit :ashamed: laitahan mulle mailia nii saadaan taas jakaa kokemuksia.
 

Yhteistyössä