IVF/ICSI tammi/helmikuussa

Ensiksikin Gerille ja Päiville halauksia ja voimaa kantaa pikkukyytiläisiä! Eikä olekin ihana tunne!!!!

Geri: älä murehdi nyt sitä laatuluokka-asiaa yhtään - ole vaan huojentunut, että sait upeasti 8-soluiseksi jakautuneen masuun! KYllä se siitä jakaantuu lisää...Hui, sä saat tulokset siis jo ennen mua, vaikka siirto olikin päivän mun jälkeen...

ultrailijat/piikittelijät: tsemppiä, tsemppiä...Piikittämiseen tottuu ja määrät on täysin yksilöllisiä - ei niitä oikein voi "vertailla" kun me kaikki reagoidaan niin erilailla. Eli etukäteismuistutus: älkää masentuko erilaisista tuloksista pinolaisten kesken - meillä kaikilla on ollut aika erilaisia määriä kasvamassa mutta loppupeleissä pelataan kuitenkin 1-2 siirrettävällä pikkuisella. Joten koettakaa kestää...

Kamilla: jos sä otat Miikkiksen pestin IVF-hoitolaislistan ylläpitäjänä, niin se ois kyllä ihan mahtavaa, jos niitä pp päiviäkin päivitettäis jokaisen kohdalla, jotta pääsee vertailemaan tuntoja eri vaiheissa...Tai sit vaihtoehtoisesti siinä listassa vois olla "kiinteänä" pvm:nä siirtopäivä...? Mitä muut on mieltä? Ne pp-päivät tais olla Miikkiksen edellisessä listassa ns.oikein, eli pp päivät aina joka päivä tietty lisääntyy kullakin, jolla siellä joku luku on, esim Miikkiksellä on tänään itsellään pp 16 ja esim mulla pp 2. Jepjep, itse ottaisin listan muuten vastuulleni, mutta oon tulevana viikkona niin paljon poissa koneen äärestä, ettei kukaan kestä sitä jos lista ei päivity päivittäin :) LIsäksi 9.2 eteenpäin olen kokonaisen viikon poissa (miten mä kestän????) Njoo, voitte olla varmoja, että yritän kyllä etsiä lomalta jonkun kahvilan, josta pääsen lukemaan gerin tuloksen ja kertomaan teille omani...Voi kamala, mikä ajatus!!! Mä jo alan ymmärtää Finttua ja Siisamia ja teitä kaikkia muita, jotka on sanonut, että mieluummin ei tekis sitä testiä ollenkaan...). Saanan kokemuksesta viisastuneena, oon jo itse päättänyt lujasti, että en missään tapauksessa tee testiä etukäteen. Se on sit 13.2 tai ehkä jopa 14.2...Noh, katotaan nyt miten päätös pitää kun tulen kuitenkin hulluksi lugeista ja kaikista "varmoista" "oireista" ens viikon aikana :LOL:

Nyt edessä on eka vierottautuminen pinosta. Seuraavan kerran täällä tsekkaamassa tilannetta ma-iltana tai ehkä 5.2 aamulla - eli Siisamin testipäivänä...Hui, miten jännää! Tuohan Siisami sinäkin tänne plussa!!!!

Itselle tää pakkovierottautuminen tekee varmaan loppujen lopuksi hyvää, "turhapa" se on näinä ekoina pp-päivinä ajaa itseään jännityksestä sekaisin...Itse asiassa, toistaiseksi mulla on suurimmaksi osaksi hämmentävän hyvä olla. Okei, välillä myös totaalisia epäuskon tunteita, että onko mun sisällä todella pieniä ihmisenalkuja...Ja sitten tajuan, että on ja että ne on mun ja miehen yhteisiä lapsen alkuja...Siitä tulee kyllä onnellinen olo - kunnes toisin todistetaan.

Voimia viikonloppuun, taistelutoverit!

Stella

PS Eilen illalla kun kävin nukkumaan, nukahdin ennen miestä. Havahduin, kun se sammutti valot ja tuli petiin. Se luuli, että mä nukuin sikeästi kun se silitti kevyesti mun masua ja suukotti niskaa/tukkaa. Mun sydämen täytti niin huikea onni ja valtava haikeus samaan aikaan, etten pysty sanoin kuvaamaan. Olin onneksi niin väsynyt, ettei kyyneleet jaksaneet nousta silmiin.

 
Stellalle hauskaa lomaa :wave: . Mä oon vähän kade, kun olin kans ajatellu, et talviloma on just sopivasti siirron jälkeen, ni oltas voitu miehen kans mennä johonkin tai muuten järjestää ohjelmaa, ettei tää asia olis ollu koko ajan mun mielessä. No ei se voinutkaan pitää lomaansa nyt, joten olen päivät pitkät täällä yksin kattellut massuani, et joko se alkais kasvaa :LOL:
Eilen illalla kun tulin hallilta kotiin, ni sanoin miehelle, et mä olin vauvauinnissa. Kyl mun mieskin antaa joka ilta masulle hyvänyönsuukon, musta se on ihanaa.

HEI PLUSSANNEET!!! Kuinka kauan plussan jälkeen noita lugeja tartsii käyttää? Mun pinna palaa niihin jo nyt... :ashamed:
 




IVF-hoitolaiset helmikuun ensimmäisenä


Darma: 1.ICSI, IVF takana marraskuussa, pp

Päivi68: 1.ICSI, 1.IVF-hoito ollut syksyllä pp1

onneliina: 1.IVF, pp

Annuli81: 1.ICSI,pillerit jätetty keväällä-06, siirto 24.1, pp 8

Casa: 2.IVF, 1.IVF takana marraskuussa, pp

Löllykkä: 2.IVF, 1.IVF.n 1.PASsista tyttö/06, pistospvä 3

Lumienkeli2007: 2.ICSI, pp

Pillipiipari: 1.ICSI?, takana kaksi inssiä, pp

Tikru70: 2.IVF, pp

Hapsu: 1.IVF, nollaultra 5.2.?

Ulpulummukka: 2. IVF/ICSI, pistospvä 10, punktio vko 6 TAYS

Inkaliini: 2.IVF, pp

Siisami: 2.ICSI, pp 11 testipäivä 4.2.

Miikkis: 1.IVF, pp 16 testipäivä 30.1., testi positiivinen, odottelee verikoetta

Toiveikas: 1.IVF/ICSI, pp

Lenaki: 4.IVF, siirto 28.1, pp 4

PeePee77: 1.IVF, pistospvä 4, punktio ja siirto vko 7?

risto: 1.IVF, pp

puoli-enkeli: 1.IVF tulossa, kp 44, 4 IUI odottaa, pp

Finttu: 1.ICSI,yritystä 2,5 vuotta, punktio 22.1. pp 8

geri: 1.ICSI, yritystä 03/05 alkaen pp 1 verikoetesti 11.2. (tulos 12.2)

Taivaansilpoja: 1.ICSI, yritystä takana 6v., pistospvä 2 , pp

Kamilla: 1. ICSI, pistot alkaa 1.2., punktio ja siirto vko 7

Stella75: 1. IFV, punktio 28.1. pp 2 , testipäivä 13.2.

marica: 1. IVF, takana yksi inssi, punktio vko 9

Raitapaitainen: 1. IVF, kp 17, pistokset menossa, punktio vko 6 alussa



PLUSSANNEET


Tyyne (6. ICSI)


OMAA NYYTTIÄ ODOTTAMAAN JÄÄNEET


kati 231 ( 1.IVF )

Chambon ( 2.ICSI )

Saana79 ( 1.IVF)

 
Huomenta!

Annuli: köniin antamisen sijasta annan voima :hug: . Toivotaan että haamu olisi sitä itseään. Nyt et mene apteekkiin ostamaan yhtään testiä vaan yritä malttaa vielä pp 12-14 tienoille ennen seuraavaa testaamista. Mutta toivotaan että tuo haamu olisi oikea haamu :heart:

kati ihana kuulla sinusta, ja rivien välistä kyllä huomaa että jaksat paremmin! Oliko sulla sitten maaliskuussa edessä passi? Vai oletteko miten miehen kanssa ajatelleet kevättä viettää?

päiville onnea matkalaisesta!! Ja kuten täällä ollaan sanottu ei se määrä vaan se laatu! Nyt vaan lujasti uskoa että pikkuinen kiinnittyy siellä!

Stellalle rentouttavaa viikonloppua ja kyllä tästä "nettipimennosta" selviää... ;)

(.) lähetettä ei tullut eilen joten joudun KOKO VIIKONLOPUN kieriskellä itsesäälissä :ashamed: Täytyy mennä apoteekkiin ostamaan uusi pissatesti oman mielenrauhan vuoksi. Mitään raskauteen liittyvää tunnetta ei ole, joten luulen että sain väärän tuloksen sieltä. Alaselkää särkee edelleen ajoittain, en tiiä sitten mistä johtuu, joskus tulee menkkamaista juilintaa mutta menee nopeasti ohi, rinnat ei mitenkään erityisen arat ole ja sillai... *huoh* |O
Tänään vietetään mieheni kanssa meidän 5. vuotis hääpäivää, joten onneksi tiedossa rentoilta ravintolassa hyvän ruoan ääressä... :heart:
 
Miikkis, ei se testi ole ollut viallinen :D Harvemmin tuossa vaiheessa mitään oireita juuri onkaan. Minä sinuna yrittäisin uskoa tuloksen kun olet kerta selkeät viivat saanut =) Oikein mukavaa hääpäivää teille :heart:
Mä kyllä luulen etten pysty olla testaamatta viikonlopun aikana varsinkin eilisen jälkeen. Jotenkin ajattelen ettei nega ole niin suuri pettymys, jos siihen pystyisi valmistautumaan vähän etukäteen. Mulla ei ole tämän asian kanssa näköjään enää yhtään itsehillintää, enkä jaksa nyt tässä vaiheessa sitä enää opetella :D

Päiville tosiaan onnea matkalaisesta ja runsaasti sitä pikaliimaa :heart:
 
Älä Annuli viitti, munki tekee mieli. Ja mullaki olis ainaki yks testi tuolla kaapissa. En vaan millään uskalla. Mä oon niin monta negaa jo itkeny ennen näitä hoitoja. (no ei niitä nyt niin kovin montaa oo...). Kun mua pelottaa jo ens torstainaki pissata tikkuun.

Mutta tohon toiseen Kyssään: Jos tästä plussa tulis, ni KUINKA KAUAN NOITA LUGEJA TARTSII KÄYTTÄÄ? siis plussan jälkeen, vastatkaa nyt joku.
 
Iso :hug: ja myötäkyynel kaikille neganneille.
Iso :D plussanneille, sekä jarrusukkia pienille!

LISTAPÄIVITYS:
En ole opetellut joten taas jos joku viisas immeinen rakas ystävä voisi muuttaa mun tietoja... =)

Eli ICSI 4.2.08...

ON: Pian alkaa piinailu monen asian kanssa: Tuleeko muniksia, "elääkö", onko miehellä simppoja, hedelmöittyykö, jakautuuko jne... VOI P*****E. Mä en kestä tätä rumbaa enää. Tää saa kyllä olla vihoviimeinen kerta ku tähän lähden.
Mä pelkään jo nyt sitä punktiota, ihan oikeesti, mä en halua mennä siihen enää. Se sattuu. Se sattuu aivan liikaa ku laskee yhteen henkisen kivun!
Puregon on toiminut jotenkin. Munarakkulat ovat vähentyneet, Nyt ei ole kuin 10 ja 12 rakkulaa joista pienin on 13mm ja suurin 17.1. El doktor meinas jotta ei välttämättä tuu kaikista munasolua. huoh.
Vaikka nyt on enemmän rakkiksia ku viimeksi, niin mun olo ei oo niin tukala. vielä! Saa nähdä ku huomenna pistän Pregnylin jotta kuinka käy. Housut ei meinaa mahtua päälle!! :LOL: niinku ne olis ennenkää mahtunut..

Tapaamisesta: Olis mukava tavata uusia ihmisiä "saman asian tiimoilta", mutta en ole varma riittääkö rohkeus. E-pohjanmaalta olisin. Pelkään muiden ihmisten reaktiota jne. Esim. Luulen muiden ajattelevan jos näkevät minut tämän asian tiimoilta että ihmekään ku ei oo raskaana... Saa pysyäkin niin... :attn: Ajattelen liikaa mitä muut ajattelevat......

Noh, tänään vielä Puregonia 200iu ja huomen pregnyl. Mun tuurilla saan pilattua sen ampullin...


T. Ulpis ja ei niin hyvä kanala(hautomo ;) )
 
Stellalla mukavaa lomalle virittäytymistä. Iso kiitos voimarutistuksesta - ihanaa, että tällekin kyytiläiselle joku antaa onnenpotkun ;) :heart: Päiville miekin toivottelen onnea!

Annuli, toivotaan että ne viivat vaan vahvistuu. Hyvältä näyttää :)
 
Ulppis nyt nenä pystyyn! Ei sussa ole mitään vikaa! Sä oot varmasti just sellainen kuin pitääkin!

Annuli: Just noin, kyllä sieltä plussa tulee! Mähän sanoin, et otan sut mun esikuvaksi...

Sit vielä vähän mun juttuja.. Tulin just ultrasta, joka meni just hyvin. En ihan tarkalleen saanut selville, kuinka monta ja mitä ja milläkin puolella, mutta lääkäri sanoi, että hyvältä näyttää. Luotan siihen ihan täysillä. Ehkä 13 munista, joista isoimmat 19mm.
Maanantaina sitten punktioon! Ja torstaina siirtoon.
Tuntuu ihan uskomattomalta! Hui!

 
Nopeesti töitten välissä vastaan Fintulle eli lugeja yleensä käytetään johonkin raskausviikolle 10, mutta sekin on henk.koht ja lääkäri aina määrää sen. Jatkoa siis seuraa vielä pitkään jos raskaana on. Illalla lisää kuulumisia
 
Elikkäs tässä entinen Darma kirjoitteleepi, jostain syystä ei vanhat tunnukset toimineet.
Onnittelut kaikille plussanneille ja :hug: kaikille piinailijoille ja omaa nyyttiä odottamaan jääneille.
ON: sen verran että Onni ja Toivo on istutettu eilen massuun. Tässä hoitojaksossa jostain syystä munasoluja kehittyia aikaisempaa vähemmän ja osa oli raakoja. 6sta 4 hedelmöittyi ja yhdessä oli jotain vikaa. yksi meni pakkaseen ja kaksi siirrettiin. Toinen siirretyistä oli melkein top ja toinen inasen huonompi, mutta hyvä sekin. Nyt sitten ystävän päivään asti piinaillaan. vielä on punktion jälkeen oikeapuoli hieman kipiä, mutta kolmen päivän saikulla selvittiin. Nämä luget vaan ketuttaa kun olo on inha ja pitäisi kokouksia vetää läpi ja esitellä projekteja.
 
Ulpulummukka!! Voin vannoa ja vakuuttaa, että ainakin PeePeen ja Kamillan kanssa uskaltaudut kahveille. :hug:
Se on oikeasti NIIN mahtavaa kun saa rauhassa jauhaa kiertopäiviä ja pistostuntemuksia. Kun ne toiset käy läpi sitä ihan samaa. Rohkeutta!!

Tehdäänkö sun hoidot siis Tampereella? Yksityisellä vai julkisella? Jos tehdään Väestöliitossa niin mehän ollaan siellä samana päivänä; sinä, minä ja Kamilla. Mulla on silloin vain ultra ja punktio on vasta keskiviikkona.

Annuli: Ymmärrän sua täysin.. Olen samanlainen, että testit polttelee näppejä jo suunnilleen pp3.. :D
Järki sanoo, että plussa ei voi näkyä mutta pakko on testata. Aivan mahtavaa kuitenkin, että nyt sait tuplaviivat!

(.) Maha sekaisin, "turvottaa" ja pientä pahoinvointia. Tänään kp 15 ja alkaa jarrut Puregonin lisäksi. Eilen ultrassa näkyi kuutisen kappaletta mainittavan kokoisia (1x12mm, 3x9mm, 2x8mm) muniksia ja nyt toivotaan, että ne jatkais kasvuaan. Ärsyttää kun kroppa on näin laiska!! Lisäksi olen ihan kauhealla vollotustuulella.. Itku tulee joka asiasta.. :'(
 
Onnea kyytiläisistä Ronttuli ja tarrasukkia matkaan! :heart:

No hyvä kuulla Raitis, että löytyy joku yhtä kova testaaja kuin minäkin, vaikka tuskin sä niin paha olet :D Jaksamista pistelyyn!Tänään matkalla ruokikselle ohitettiin työkaverin kanssa apteekki (tietää tästä asiasta) ja munhan oli pakko sinne rynnätä ostamaan taas pari testiä. Sain kuulla olevani sekopää :D
Mutta eilen tein siis kaksi aconin 25IU testiä, joihin haamut. Ja nyt aconin 10Iu.n johon ei muuta kuin viivanpaikka :/ Uskon että noissa eilisissä testeissä ollut jotain vikaa. Ja nyt pitäisi oikeasti rauhoittua testaamisen suhteen, ja ootella maanantaita.

Ulpulummukka, just niinkun onneliina sanoikin; pää pystyyn ja ole ylpeä itsestäsi!

*muoks* työkaveri siis tietää tästä asiasta, ei apteekki :LOL:
 
Joku kyseli lugeista. Minulla ne loppuu huomenna. Eli käytäntö on muuttunut ennen joutu käyttämään aika pitkäänkin, mutta nykyään riittää kuulema tuo 2 viikkoa. Oma elimistö tuottaa riittävästi keltarauhashormonia, joten tukilääkitystä ei tarvitse...
 
Toivotaan Annuli,että viivat on ja pysyy =)

Oma napa: Kolmas ultra takana.Pahalta näyttää.Hyperi melko varmasti tulossa,kun toisella puolella on ainakin jo 30 rakkulaa ja toisella lisää.Arvatkaa onko tukalaa?Lääkäri kirjoitti jo sairaslomaa tämän viikon lopusta koko ensi viikoksi.Punktio on tiistaina 5.2. Lääkäri sanoi myös,että hän on melkein sataprosenttisen varma että siirtoa ei voida tehdä=kaikki pakkaseen. Voi venäjänmaa ja pieniä mummoja.
 
Nyt kyllä menne hermot!
Työnantaja soiti ja sano ettei hyväksy palkallista sairaslomaa punktiosta.
3 päivää olis sitten vain lupa ollla pois töistä. Kysyi mitä mulle oli tehty oliko sairaudesta johtuva vai vain pelkä toimenpide. Lääkärintodistuksessa lukee TOIMENPIDE. Hedelmötyshoihoista ja abortista ei kuulemma saa palkallista sairaslomaa. Soitin Fertinovaan kysyäkseni saako sellaita todistusta joka kelpaisi, lääkäri ei ollut paikalla tulee ens viikolla. Klinikallakin ihmettelivät ja sanoivat ettei heillä ole koskaan tullut tällästä eteen. Ettei todistusta hyväksyttäisi. Korvaahan kelakin hoidot. Nyt kyllä irtisanon itseni! Onko kenelläkään kokemusta vastaavatsa asiasta? Aiemmin on aina ollut palkallista vapaata, tosin eri työpaikkakin. Muuten olo ei ole kovin raskautunut, oikeessa munasarjassa nippailua kai ne menkat alkaa. Toiset teistä on ahkeria testaajia minä taas en uskaltais testa vaikka testi kaapis on. Ei kestä sitä yhtä viivaa!!
En nyt muista kellä teistä oli sitä selkäkipua mut sehän on selkeä oire raskautumisesta!!! Olispa mullakin.

Koitetaa jaksaa taas!
p.s finttu: vastasit mulle siitä päiväkotijutusta niin taidat olla kyllä oikeessa!
 
Ihan uskomatonta Lenaki!! :eek: Onko toi ihan oikeesti laillista?! Jos lääkäri kirjottaa sairausloman, niin onhan sille perusteet - miten joku "maallikko" voi ruveta luokittelemaan mitkä syyt kelpaa, mitkä ei. Ihan vihaks pistää puolestasi!

risto, toivotaan että vältyt hyperiltä ja olo helpottuisi. Tosi kurjaa, jos joudutte jättämään siirron nyt pois, mutta jotenkin miulla on semmonen kutina, että useasti juuri se PAS on tuonut onnellisen tuloksen...

Ronttulille sekä Onnille&Toivolle kovasti lykkyä :heart:

PeePee, Onneliina, Ulpukkalummukka ja Raitapaitanen - tsemppiä rakkuloiden kasvatukseen. Koittakaa kestää turvotusoireiden sekä mielialanheilahdusten kanssa!
 
No huh huh onpa siinä taas työnantajalla ymmärrystä kerrakseen...Käsittääkseni siihen täytyy olla suuremmatkin syyt, että edes tarkastaa sairaslomalappujen koodit ja syyt. Eiköhän liitostakin tuohon osata vastata.
Täällä pidtään peukkuja kaikille ja toivotaan ettei Ristolle tule hyperiä.
ON: nyt täälä on sitten vatsa tehnyt tenän ja lyönyt aivan jökkiin. Kaikkee sitä joutuu kestään. Onni jaToivokin kärsii ku otsasuoni meinaa katketa veskis käydessä :LOL:
 
Lenakin: Siis voiko työnantaja oikeesti tehdä noin. Nyt kyllä soitat liittoon ja varmistat. Ja eihän se työnantaja sais oikeesti edes kysellä mitä sulle on tehty. Mitä se niille kuuluu

Tyyne: Ai ne on mennyt luge käytäntöä muuttamaan? Vai onkohan tääkin semmoinen toisessa paikassa toista ja toisessa toista käytäntö?

Miikkis: Joko sä olet uudestaan testaillut?

Annuli: Olisko molemmat kiinnittynyt jos nyt jo näkyy jotain?
Kaksoisraskaudessahan olis enemmän sitä hormoonia?

Ja sitten ne omat jutut. Mäkin kävin tänään ostamassa raskaustestin ja kaukaa viisaana välittömästi kotiin tultuani annoin sen miehelle ja käskin piilottaa. Ennen sunnuntaita sitä ei mulle saa antaa.

Äsken tossa sohvalla makoilin ja kerrankin ajattelin jotain ihan muuta kuin mahdollista raskautta niin yhtäkkiä vihloi ihan selvästi suoraan tosta navasta alaspäin. Toivottavasti se olis hyvä merkki. Pientä toiveikkuutta olisi siis taas ilmassa :kieh: .

Muutakin mietittävää tosin on kun tänään kysyttiin meitä tukiperheeksi semmoiselle puolitoistavuotiaalle. Sossun kanssa puhuin puhelimessa ja sanoin, että teki mieli sanoa sille tytölle, että anna tänne vaan se lapsi. Sossu sitten totes että no miks sä et ala tukiperheeks sille. Mä olen kokoajan kuvitellut ettei mulla ole mahdollisuutta kun ne nuoret on mun asiakkaina. Nyt sit varovasti miehelle asiasta juttelin ja se ei, yllättävää kyllä, tyrmännyt ajatusta suoralta kädeltä. Mä olen aina ajatellut, että sitten joskus kun on omia lapsia niin voisi ryhtyä sijaisperheeksi jollekkin pienelle mutta tääkin vois olla ihan varteenotettava vaihtoehto. NO täytyy pohtia asiaa. Olis se toisaalta ihana kun tossa edes kerran kuussa kävis pikkuinen touhuamassa.
 
APUA!!!! Kävin just vessassa ja nyt oli tullut tuhrua :/ Viimeks mulla alkoi menkat vasta kun lopetin luget ja silloin jatkoin niitä vielä pari extra päivää kun oli reissussa. Silloin ei ollut tuhruista puhettakaan :headwall:

Nyt alkoi pelottaan :'(
 



IVF-hoitolaiset 1.2


ronttuli08: 1.ICSI, IVF takana marraskuussa, pp1

Päivi68: 1.ICSI, 1.IVF-hoito ollut syksyllä pp1

onneliina: 1.IVF, pp

Annuli81: 1.ICSI,pillerit jätetty keväällä-06, siirto 24.1, pp 8

Casa: 2.IVF, 1.IVF takana marraskuussa, pp

Löllykkä: 2.IVF, 1.IVF.n 1.PASsista tyttö/06, pistospvä 3

Lumienkeli2007: 2.ICSI, pp

Pillipiipari: 1.ICSI?, takana kaksi inssiä, pp

Tikru70: 2.IVF, pp

Hapsu: 1.IVF, nollaultra 5.2.?

Ulpulummukka: 2. IVF/ICSI, pistospvä 10, punktio vko 6 TAYS

Inkaliini: 2.IVF, pp

Siisami: 2.ICSI, pp 11 testipäivä 4.2.

Miikkis: 1.IVF, pp 16 testipäivä 30.1., testi positiivinen, odottelee verikoetta

Toiveikas: 1.IVF/ICSI, pp

Lenaki: 4.IVF, siirto 28.1, pp 4

PeePee77: 1.IVF, pistospvä 4, punktio ja siirto vko 7

risto: 1.IVF, pp

puoli-enkeli: 1.IVF tulossa, kp 44, 4 IUI odottaa, pp

Finttu: 1.ICSI,yritystä 2,5 vuotta, punktio 22.1. pp 8

geri: 1.ICSI, yritystä 03/05 alkaen pp 1 verikoetesti 11.2. (tulos 12.2)

Taivaansilpoja: 1.ICSI, yritystä takana 6v., pistospvä 2 , pp

Kamilla: 1. ICSI, pistot alkaa 1.2., punktio ja siirto vko 7

Stella75: 1. IFV, punktio 28.1. pp 2 , testipäivä 13.2.

marica: 1. IVF, takana yksi inssi, punktio vko 9

Raitapaitainen: 1. IVF, kp 17, pistokset menossa, punktio vko 6 alussa



PLUSSANNEET


Tyyne (6. ICSI)


OMAA NYYTTIÄ ODOTTAMAAN JÄÄNEET


kati 231 ( 1.IVF )

Chambon ( 2.ICSI )

Saana79 ( 1.IVF)

[/quote]

 
Korjasin Darman ronttuliksi :) Heh, en tiedä mitä kämmäsin ku väri vaihtui mustaksi... Noh, sama kai tuo.

Siisami, toivotaan ettei tuhru tarkoita negaa!! Kyllähän monilla tulee tuhrua vaikka tuliskin plussa. Tsemppiä...!!!

Ulpulummukka, ollaan sit molemmat Pohojanmaalta! Älä väheksy itseäsi, kelpaat ihan sellaisena kuin olet! :hug: Jos olet kiinnostunut tapaamaan, niin voitais juoda kahvit! Mutta ihan kuinka itse ajattelet, ymmärrän jos ei rohkeus riitä.

Wau Annuli, täällä peukut ja varpaat pystyssä että viiva vahvistuu, +++++ tuulia sinne!!

risto, toivotaan että välttyisit hyperiltä! Rupes itseäkin hirvittämään kun luin kirjoituksesi.. Mulla sama uhka päällä kun rakkuloita on valmiiksi niin paljon :( Minkälaiset annostukset sulla on ollu?

Lenaki, tosi törkeetä työnantajalta!!! :kieh: Kuinka ihmeessä ne voi tehdä noin!!?? Itse ajattelin etten kerro toimenpiteestä mitään töissä ettei mee palkattomaksi. Kun en tiedä kuinka suhtautuvat hoidoista johtuvaan sairaslomaan..

(.) Valmistaudun täällä ekaan pistokseen B) Eilen harjoittelin harjoitusampullin kans ja helpolta tuntui.. Ysiltä ajattelin pistää.
 

Yhteistyössä