IVF/ICSI tammi/helmikuu Part III

Ihanaa, täytyy hakea, sitä ei oo vielä tarvinnu maistella ja yökätä.!
Ei oikein muuta ku rautapitoista ruokaa inhimillisesti ku rautaa ei saa syödä... Kauhea olo kun oksettaa totaalisesti ja pää on kipeä ja väsyttää. MÄ tiedän naiset, mun ei saa valittaa kun tätä mä olen halunnut 7 vuotta.... noh, ehkä ilman oksentelua... :headwall:

Onkohan koskenlaskija pästöröityä? se, paahtoleipä ja meetwurstisiivu päälle ja mikroon 15 sekunniksi ja vóila! on siis herkkua! sen kanssa pitää sitte juoda maitoa... =) jos ny muille edes maistuu...
 
Voimia kaikille negan saaneille :'( Itelläkin kamala pelko että keskiviikkona saan kokea sen saman pettymyksen.. Pelkään jo etukäteen, että kuinka minä kestän sen!!

Onnea plussanneille!

Täällä kyllä on ollu oireita, mutta jotenkin en jaksa uskoa, että olisin raskaana! Mulla on kamalan äklö olo, mutta kun syö jotakin niin helpottaa kummasti.. Väsymys aivan mahdoton, ja ihmellistä päänsärkyä... Rinnat ei oo kyllä enää ollenkaan arat. Noo keskiviikko aamuna se nähdään, että ei nää mitään raskaus oireita ollukaan.. :(
 
Hapsu ja Kamilla :'(

Mirvab. teretulemast. Punktiosta sen verran että mulla henk. kohta se itse toimenpide ei tuntunut missään, mutta se pesu sitä ennen oli aika epämielyttävä kuin myös toimenpiteen jälkeinen toiminta, mutta kyllä sen kestää. Kipulääkkeet toimi hyvin siis ainakin mulla, lisää olis saanu jos ois tarvinu. Toimenpiteen jälkeen ku meni toipumaan niin sitten oli jonkinaikaa kipuja, mutta sekin rauhoittui ennekuin menin lääkärin juttusille. Ei ne kivutkaan niin suuria ole etteikö niistä selviäis ja sehän on ihan henkilöstä kiinni millainen kipukynnys on.

Tänään mulla on itelläni ollut menkkamaisia kipuja, mitähän lie. Perjantaita ootellessa.
 
Hapsulle hali :hug:

Ulpis, miks ei saa syödä rautaa? Ootko kokeillu sitä luontaistuotekaupasta saatavaa juotavaa mallia? Se maistuu vähän jollekin TÄYSmehulle ja on myös hiivaton versio saatavilla. Nimee en kyllä muista kirveelläkään (semmonen littana lasipullo).

En sit pystyny pysyy pois täältä, vaikka niin päätin...
 
Finttu: Rautavalmisteita ei saa käyttää alkuraskaudessa. Ainakin se lisää pahoinvointia ja närästystä mutta oli sillä muistaakseni joku teratogeeninenkin vaikutus. En vaan kuollaksenikaan muista mikä kun niistä koulutunneista on jo sen verran aikaa.

Ja sillä juomalla tarkoitat varmaan Kräuterblutsaftia. =)
 
RAitis: Juu se oli just joku noin helposti kirjoitettava ja lausuttava kun toi kräyterplutsafti.

En mä oo koskaan kuullutkaan, ettei akluraskaudessa sais käyttää rautaa. Joka päivä oppii jotain uutta. Entäs sitten ne raskaus-multivitat? kun niissäkin on rautaa ja terkkari sanoi, että niitä olis ihan hyvä ottaa jo siinä vaiheessa, kun suunnittelee raskautta, sen FOOLIHAPON takia. Mut onhan rautaa esim. persiljassakin, kai sitä voi syödä???
 
Vihdoin ja viimein pääsen kirjoitamaan...mul oli netti liittymä muutaman viikon poikki sähkötöiden vuoksi ja eilen sit pääsin pitkästä aikaa lukemaan mitä kaikkee täällä on sil aikaa tapahtunu...ja paljon oli tapahtunut...

Ensimmäiseksi kaikille neganneille hirmuisesti lohdutusta ja uskoa et viel on meijänkin vuoro raskautua, eiks niin... :heart: :heart: :heart: :heart:

Plussanneille mammoille super hurjat tuuletukset...JIIIHAA ja ONNEA... :D :heart: :heart: :heart:

Annuli:Kiitos kun olit kaipaillut minua... :heart:

(.) Täällä sit piinaillaan viel torstaihin saakka ja sit acon 10 kehiin...miun 4 IUI meni sit kuiteskii ihan nappiin...vaiks alku oli hiukan kivikkoinen, kun vaste menopuruille oli niin voimakasta...loppujen lopuksi yksi follikkeli oli inssi päivänä 18.5mm ja limis 10mm, pregnylin pistin inssiä edeltävänä iltana, mut viel ennen toimenpidettä kurkattiin, niin siel se viel kölli...lääkärin mielestä miehen simpat oli ihan huippu tavaraa, joten siltä osin asia kunnossa...
pitkästä aikaa mul on kaikki tuol alapiässä sillä mallilla, et pitäis tärpätä kaiken jären mukaan...mut en oikein jaksa uskoa enää ihmeisiin, mut eihän sitä koskaan tiedä... :p kai täs on pakko vaan viel yrittää...
Mun sisko sai tietää viime viikolla odottavansa pikkuista, mä en tajuu miten jotkut tulee raskaaksi heti, heillä tärppäs heti ekasta kierrosta, käsittämätöntä...varmaan tartteis ottaa oppitunteja heiltä! :LOL: Mut nyt piinaillaan viel muutama päivä ja pysytään toiveikkaana...

Kaikille rakkaita terkkuja...
 
Joo siis toki voi syödä persiljaa (mun salainen pahe..) mutta jotain kahta kapselia obsidania ei saanu vetää. Noista multivitajutuista en tiedä mitään.

Mä ensin googlasin sitä nimeä ja sitten soitin miehelle töihin, et "miten kroitterploitsafti oikeesti kirjotetaan.. " :LOL:
 
Tiiti- joo niihä ne on sit jännät päivät tässä edessä.
Tosin mulla niin pelottaa koko juttu ihan hirveesti ku tässä on viel niin monta asiaa jännitettävänä ennenku sinne piinailuun asti ees pääsee. Mut toivotaan parasta. Oliko sulla mimmonen toi rakkula "saldo"? :hug:
Onnea kovasti punktioon, mä pidän kovasti peukkuja et kaikki menee niinku pitääkin =)
 
:heart: etsiskelin pitkään(huono tietokoneen käyttäjä kun olen)sivustoa jossa puhuttaisiin asioista suoraan ja tuettaisiin toisiamme :flower: löysin teidät..lueskelin kirjoituksianne ja tuntu todella hyvältä,aloitimme mieheni kanssa ICSI hoidot TAYS:lla,vasta alkutekijöissä mutta kovasti olen ulalla koska mieheni ei kovasti halua keskustella,arka aihe vielä kun kerrottiin että hänessä on vika..pelkään että sulkee minut kokonaan pois ajatuksistaan :'( toivoisin löytäväni keskustelu kumppanin ja tukea,muuttanut just Tampereelle joten kavereita ei kauheesti ole :headwall:
 




IVF-hoitolaiset maanantaina 3.3



Casa: 2.IVF, pp 12, testipäivä 5.3


Toiveikas: 1. ICSI, pp 12, testipäivä 5.3


helba: 1. IVF, pp 10, testipäivä 7.3


Kurreliini: 1.IVF, pp 10, testipäivä 7.3


marica: 1. IVF, pp 4, testipäivä 13.3


Tiiti: 1. IVF, pistospäivä 9


mirvab: 1.IVF, punktio 7.3


viivi73: 1.ICSI, pistospäivä ?


soraya:1. IVF, punktio vko 13


puoli-enkeli: 1.IVF tulossa, piinailee 4.IUI:tä, testipäivä 6.3


johannalii: yritystä 2.5v., 3.IVF tulossa





PLUSSANNEET



Miikkis (1.IVF)

Pillipiipari (1.ICSI)

geri (1.IVF)

kulti (1.IVF)

Ulpulummukka (2.IVF/ICSI)

Raitapaitainen ( 1.IVF)

löllykkä (1. ICSI)

Kuunkulta (1.IVF/ICSI)


HAAMUILLEET



OMAA NYYTTIÄ ODOTTAMAAN JÄÄNEET



kati 231 ( 1.IVF )

Chambon ( 2.ICSI )

Saana79 ( 1.IVF)

Annuli81 (1.ICSI)

Lenaki (4.IVF)

Finttu (1.ICSI)

Siisami (2.ICSI) km 5+1

ronttuli08 (1.ICSI)

Päivi68 (1.ICSI)

Stella75 (1.IVF) km 5+1

onneliina (1.IVF)

Angelina (2.IVF/ICSI) km

PeePee77 (1.IVF)

Popsy (1.IVF)

Taivaansilpoja (1.ICSI)

Tyyne (6.ICSI) + Tuulimuna rv 8+4 lääkkeellinen tyhjennys

Kamilla (1.ICSI)

Hapsu (1.IVF)


[/quote]

 
Lämmin tervetulotoivotus Viivi73 :heart:

:hug: pettyneille

Meillä oli netti pimeänä parisen päivää, ja arvatkaa vaan minne kurvasin heti pikimmiten kun saatiin kone toimimaan...

Täällä menossa vasta pp4 ja nyt sitä jo miettii, että miten jaksaa odottaa testipäivään joka on 13.3 torstai, hui :eek: Jotenkin sitä ajattelee, että eihän se nyt ekalla kerralla voi onnistua, minä skeptinenkö :kieh: nyt lopetettava spekulointi

mukavaa illanjatkoa :wave:
 
Lämpimästi tervetuloa mirvab ja viivi73!! :heart: Lisäsin teidän tuohon listaan, toivottavasti tiedot tuli oikein..!

Hapsulle kovasti pahoitteluja... :ashamed: :'( Tiedän niin raastavan hyvin, kuinka lujille toi nega ottaa, vieläkin tuntuu että oon ihan vereslihalla.. Vuoto ei oo vielä alkanut, mut eikö se sieltä päivän, parin päästä tuu.. Koita jaksella ja sure rauhassa...

Kuinka Kurreliinin piinailut sujuu..? =)
 
Voi että te olette ihania! :heart: Kyllä tää tästä. Nyt alkaa ajatukset onneksi jo siirtymään enemmän tulevaan, kuitenkin vasta eka IVF takana. Toivoa on vielä ja plussa vielä joku päivä tulee, siihen luotetaan. Kiitos teille tosi paljon tuestanne! :hug:
 
Hapsu, :hug: negan takia! Teillä näyttää olevan sama tilanne kuin meilläkin eli vain 2 alkiota pakkasessa. Täytyy yrittää ajatella positiivisesti, että ne molemmat selviäisi.

Tere tulemast uudet, Mirvab ja Viivi73! Täälläjhän taisikin olla jo porukkaa Treelta.

Puoli-enkeli, tsemppiä vikoille piinapäiville ennen testaamista!

Oma (.) luomukierto ennen PAS:ia tosiaan meneillään ja ensi la pitäisi sitten testata. Ei oo kyllä yhtään sellainen olo, että olisi tärppi käynyt. No, kohti PAS:ia vaan.
 
Tervetuloa Viivi!

Meitä on Tamperelaisia vissiin tasan kaks tässä ketjussa eli meikäläinen ja Johanna72.
Olet tervetullut johonkin tapaamiseen jos sellainen joskus saadaan aikaiseksi. Ja jos haluat niin voidaan toki tavata ihan muutenkin. =)
Johannalla on kokemusta Taysin icseistäkin.

(.) No niin.. Nyt on sitten Raita ja Paita kulttuurikyllästetty marraskuuhun asti.. Aika raskas oli Verdin Requiem. Mä olen enempi kyllä komediateatterityylinen ihminen kuin ooppera.. B)
 
Kamilla ja Hapsu :hug: :hug: Elämä ei todellakaan ole oikeudenmukaista. :'(

Mun piinailut sujuu miten sujuu... täällä on jo hermoraunio neuroottinen itsensä tarkkailija taas vauhdissa... :kieh: Parempi kun ei veikkaile mitään tässä vaiheessa, vaan sinnittelee läpi nää vikat päivät, nyt siis menossa pp11. Helban kanssa testaillaan sitten perjantaina. Miten olet helba muuten jaksellut? Kuinka siellä menee?
 
Hienoa, että löysit "meidät"!
Voin kertoa, ettet ole miehesi kanssa yksin. "Vikaa" voi olla kummassa tahansa, tai mikä melkein pahinta: "vikaa" ei löydy kummastakaan. Täällä olijat voivat allekirjoittaa, että kumpikin on yhtä lailla raskasta henkisesti. Olemme odotelleet mieheni kanssa vaavia yli 2,5 v. Mies oli nyt vasta alkuvuonna henkisesti valmis tutkimuksiin. Hän oli koko ajan varma, että hänessä on vika. Niinkuin sitten ilmenikin... Oli ihan p-kana jonkin aikaa - otti niin lujasti miehiselle itsetunnolle. Mutta yllättävän hyvin hän siitä tokeni ja nyt on innoissaan hoitojen aloittamisesta. Tosin nyt vielä odotamme kromosomitestien tuloksia. Voihan olla, että löytyy jotain. Silloin laitetaan suunnitelmat uusiksi =) Minullakin on kaksi lasta, tosin nuorimmainenkin on jo teini...

Onneliina, olen iloinen puolestasi, että saitte kotona tämän asian
halkipoikkipinoon :hug:

Plussaonnea kovasti seuraaville testailijoille :heart:
 
Palattiin taas maanpinnalle.. Mikään ei ole varmaa ennenkuin lapset ovat sylissä....

Täällä pienen pieni ruskehtavan punertava vuoto ison valkovuotomäärän mukana.. :'( :'(
Mitään kirkasta verta ei tule, alavatsaa vähän jomottaa.
Multa on seuraavat yhdeksän kuukautta pannassa ainakin lumityöt ja orgasmit. :/
Molemmat sattuu kohtuun.
 
Hei, tuo ei välttämättä ole vielä keskenmeno. Otat nyt rauhallisesti, älä tee lumitöitä tai pese ikkunoita ;) (Ikkunanpesu on muuten yhtä rankkaa kuin vuorikiipeily, näin kertoi minun gyne joskus aikanaan tuhat vuotta sitten kun odotin nuorimmaistani ja supisteli viikolla 20 enemmän kuin oli lupa. Olin "vain" pessyt ikkunoita....) Sinä et silti itse voi aiheuttaa keskenmenoa, tai estääkään sitä.

Alkuraskaudessa voi tulla vuotoja, eivätkä ne tarkoita välttämättä mitään huonoa. Eikös sinulla ollut kyydissä kaksi pikkuista? Voihan olla, että toinen ei jaksakaan pysyä mukana pidempään JA SILTI voit saada nyytin syliisi! Nyt jäitä hattuun...

Haleja! :hug:
 
Kiitos kannustuksesta.. Tiedän.. Juuri noin minäkin olisin vastannut jollekin toiselle.. Nyt vain ei järki kulje samalla tavalla kun on omasta kropasta kyse.. Pelottaa.

Pienen pientä alamahan juilimista on ja ehkä vähän sellainen olo, että vois olla virtsaputkentulehdus. Siis nimen omaan putken, ei rakon.
 

Yhteistyössä