IVF/ICSI tammi/helmikuu Part III

Tässä tulee päivitys mun osalta:





IVF-hoitolaiset sunnuntaina 2.3



Hapsu: 1.IVF, pp 11, testipäivä 5.3


Casa: 2.IVF, pp 11, testipäivä 5.3


Toiveikas: 1. ICSI, pp 11, testipäivä 5.3


helba: 1. IVF, pp 9, testipäivä 7.3


Kurreliini: 1.IVF, pp 9, testipäivä 7.3


marica: 1. IVF, pp 3, testipäivä


Tiiti: 1. IVF, pistospäivä 8


soraya:1. IVF, punktio vko 13


puoli-enkeli: 1.IVF tulossa


johannalii: yritystä 2.5v., 3.IVF tulossa



PLUSSANNEET



Miikkis (1.IVF)

Pillipiipari (1.ICSI)

geri (1.IVF)

kulti (1.IVF)

Ulpulummukka (2.IVF/ICSI)

Raitapaitainen ( 1.IVF)

löllykkä (1. ICSI)

Kuunkulta (1.IVF/ICSI)


HAAMUILLEET



OMAA NYYTTIÄ ODOTTAMAAN JÄÄNEET



kati 231 ( 1.IVF )

Chambon ( 2.ICSI )

Saana79 ( 1.IVF)

Annuli81 (1.ICSI)

Lenaki (4.IVF)

Finttu (1.ICSI)

Siisami (2.ICSI) km 5+1

ronttuli08 (1.ICSI)

Päivi68 (1.ICSI)

Stella75 (1.IVF) km 5+1

onneliina (1.IVF)

Angelina (2.IVF/ICSI) km

PeePee77 (1.IVF)

Popsy (1.IVF)

Taivaansilpoja (1.ICSI)

Tyyne (6.ICSI) + Tuulimuna rv 8+4 lääkkeellinen tyhjennys

Kamilla (1.ICSI)


 
Oon ollut täällä niin masentunut ja itkuinen koko päivän etten oo kyennyt koneelle. Ja sit ku meinasin kirjoittaa niin en päässyt sivuille...

En ymmärrä mikä meni vikaan, kaikki piti olla ihanteellisesti mutta ei.. Lohduttaa kuitenkin tietää etten ole yksin, toi neganneiden lista on masentavan pitkä...

Tyynelle jätti :hug: En edes pysty kuvittelemaan kuinka pahalta susta tuntuu :'(

Kiitos kaikille tsemppauksesta, ootte mulle tosi tärkeitä!!!! :heart: :heart:
 
Kamilla, rutistaa halit :hug:



omaa napaa: miksiköhän mun tissit ovat vieläkin suuret ja täyteläiset? aiheuttaako luget vielä pitkään tissioireita? nännitkin suipistavat edelleen ihmeellisesti. :$ Mites muilla? millon ovat normalisoituneet....
 
Voi Kamilla :'( Tuntuu niin epäreilulta! :hug:

Tyynelle myös suurensuuri halaus :hug: En osaa sanoa mitään lohduttavaa!

).( Ultrakuulumisia, vasemmalla 4 rakkulaa ja oikealla 9, 12-14mm kokoisia. Minun rakkulat kasvaa taas vähän hitaanlaisesti. :| Mutta pääasia että edes jotain kasvaa. Pistän vielä kahtena päivänä puregonin, keskiviikkoiltana pregnyl ja perjantaina punktio.
 
Moikka,

Tiedoksi listan päivittäjälle, että aloin vuotamaan vuolaasti eilen illalla, joten pieleen meni meidän osalta tää homma ja mut voi siirtää siis ihan suoraan neganneisiin. Tosi kovat menkkakivut päällä ja ihan todelliset perusmenkat meneillään, joten tilanne on ihan varma. :ashamed: Tein tietysti tossa sellasen yliherkän testinkin ihan vaan, että saan heittää oikeesti pyyhkeet tältä osin kehään eikä ole enää turhia toiveita ja negaa puhtaasti näytti. Nyt sitte PASsia odottelemaan. Pakkaseen jäi vaan 2 alkiota, mutta jospa niistä toinen edes hengissä sulaisi...

Toivottavasti negapino ei enää mun jälkeen kasvaisi, vaan muut saisi siirtyä suoraan odottelemaan jotain paljon mukavampaa kuin passia. :D
 
Hei vaan kaikille=)
vieläkö tänne pinoon mukaan mahtuu? oonki kirjotellu tuol toises pinos mut se on niin hiljentyny et aattelin sit tänne siirtyä.
elikkäs siis meillähän on toi ensimmäinen ivf hoito rumba nyt menossa ja puregonia oon piikitelly
yli kaks viikkoa. tänään oli taas vaihteex ultra ja perjantaille ois sit toi punktio. :eek:
Voi kauhee et rupes pelottaan nii hitosti...apuva :(
onko tääl muut ollu punktiossa kuinka kipeitä ja onko ne kipulääkkeet kuinka tehokkaita?
nuoit munarakkuloita näky ultrassa olevan 17, toivotaan että sieltä nyt sit tulis niitä munasolujaki mukavasti :)
 
Hapsulle voimia... :hug:

Ja Mirvalle tervetuloa mukaan! :wave:

Mites Casa ja Toiveikas? Ootteko malttanu olla tikuttelematta etuajassa?? =)

(.) Täällä ei vieläkään mitään ihmeitä.. Kohtuun välillä sattuu kun on vaikka pitkään kävellyt (eli 50m) ja sitten istahtaa vaikka autoon. Samoin kävi eilen kun makasin pitkään ja kävelin sen jälkeen rappuset alas niin alhaalla sattui kohtuun. Se on kummallista kipua.. Pientä vihlomista kohdun paikkeilla ja se aiheuttaa samaan aikaan pahoinvointia, jota taas muuten ei ole lainkaan..

Olen lähinnä keskittynyt syömiseen.. Johanna72:n mies on oikeastaan syypää tähän syömiseen.. Muuten en koko herkkua olisi koskaan maistanutkaan! ;) Ostin siis Pikkusisko-juuston ja vedän sitä täällä suolakeksien kera koiran kuolatessa vieressä.. :D
Mmmm.. Ja Jaffa-lightia!!
 

Yhteistyössä