IVF/ICSI tammi/helmikuu Part III

Mulla kans näyttää vaan valkoista sivua!

Mä olen jo luovuttanut. Tänään alkoi vuoto. Voi itku että taas kävi näin! Kunnolla ei tule vielä mutta verensekaista ja rusehtavaa tulee vuorotellen ja ihan suojaan asti vuotaa. Nyt on muistaakseni pp11 ja kp 27.
Pakko se on vaan perjantaina testata se nega että saa tämän asian pois...paitsi että siihen testiin on aikaa...muutama päivä mut silti liian pitkä. Haluisin sen jo pois alta!

Hienoa Ulpulummukka että sulla on kaikki kunnossa!! :heart:
 
Isot onnittelut plussanneille :heart: Ja Ulpis toihan vaikuttaa hyvältä!!

Sekä neganneille ja pettyneille jälleen kerran iso hali :hug:

Tänään pistospäivä 7 ja oli toiseksi viimeinen ultra ennen punktiota jos sinne asti päästään. Hyvä uutinen on se että puregon on purrut hyvin, erinomainen munissaalis =)

Huono uutinen on se että hyperin uhka kolkuttelee oven takana :eek: Lääkäri totesi että se on ainakin vielä "hallittavissa" ja siksi hoitoa jatketaan. Nyt on sitten litkittävä vettä ainakin 3 litraa päivässä ja otettava tooosi rauhallisesti. Eli ne mun toissapäiväiset vatsan ja selän kovat juilinnat ei tienny hyvää. Nyt niiden syytä pysyä poissa tai muutoin soitettava kiireesti klinikalle.

Punktio on todennäköisesti ma, varmistuu pe ultrassa. Kerroin lääkärilleni että mua hirvittää jo etukäteen punktio. Hän lupasi minulle vielä ylimääräisen diapamin jotta varmasti olen autuaassa olotilassa kun mua operoidaan. :LOL:

Nyt mentävä huikalle...
 
IVF-hoitolaiset tiistaina 19.2



Ulpulummukka: 2. IVF/ICSI, pp 14 testipäivä 20.2


onneliina: 1.IVF, pp 11 testipäivä 18.2


Angelina: 2.IVF/ICSI, pp 11, testipäivä 22.2


Raitapaitainen: 1. IVF, pp 8, testipäivä 25.2


PeePee77: 1.IVF, pp 6, testipäivä 27.2


Löllykkä: 1.ICSI, (1.IVF.n 1.PASsista tyttö/06), pp 6, testipäivä 27.2


Taivaansilpoja: 1.ICSI, yritystä takana 6v., pp 4, testipäivä 29.2


Popsy: 1.IVF, pp 4, testipäivä 29.2


Kamilla: 1. ICSI/IVF, pp 1, testipäivä 3.3


Kuunkulta:1.IVF/ICSI, siirto 19.2, pp


Hapsu: 1.IVF, siirto 20.2, pp


Lumienkeli2007: 2.ICSI, punktio ja siirto vko 7


Casa: 2.IVF, punktio vko 8


Kurreliini: 1.IVF, pistospäivä 10, punktio 20.2, siirto 22.2?


marica: 1. IVF, pistospäivä 7, punktio vko 9


soraya:1. IVF, pistospäivä 6, punktio vko9


risto: 1.IVF, PAS tulossa maalis/huhtikuussa


puoli-enkeli: 1.IVF tulossa, kp 13, 4 IUI odottaa


johannalii: yritystä 2.5v., 3.IVF tulossa



PLUSSANNEET

Tyyne (6. ICSI)

Miikkis (1.IVF)

Pillipiipari (1.ICSI)

geri (1.IVF)

kulti (1.IVF)


HAAMUILLEET : Ulpulummukka (2.IVF/ICSI)


OMAA NYYTTIÄ ODOTTAMAAN JÄÄNEET

kati 231 ( 1.IVF )

Chambon ( 2.ICSI )

Saana79 ( 1.IVF)

Annuli81 (1.ICSI)

Lenaki (4.IVF)

Finttu (1.ICSI)

Siisami (2.ICSI) km 5+1

ronttuli08 (1.ICSI)

Päivi68 (1.ICSI)

Stella75 (1.IVF) km 5+1

 
Maricalle: Meille sanottiin, et minimissään kaksi päivää. Tiedä tota sitten, kun sillon punktiopäivänä mun mies joutui antamaan kaksi näytettä ja siinä toisessa oli enemmän siittiöitä ku ekassa. Ja tunnin verran oli väliä niillä purkituksilla.
 
Ulpis, sullahan testit näyttää menevän varsinaista vuoristorataa... ;) No, ei niihin plussaa tia haamua tulisi, jos et olisi raskaana.

Marica, Felicitaksen ohjeessa sanotaan mm. näin: edellisestä siemensyöksystä tulee olla kulunut 2-4 pv (ei mielellään yli 7 pv).

Annuli, joo mulle sopii kyllä se ensi tiistai. Mullahan on kans sopivasti samana päivänä käynti Tuijalla. Onko muita mukaan tulijoita Hgin seudulla?
 
Hetken ollu koneelta pois ku pitäny levätä kunnolla. Hieman alkanu tuo mahan turvotus laskea ja viime yön sitten kirjaimellisesti juoksin vessassa. Huomenna olis sitten siellä polilla käynti ja saa nähä olisko nesteet hävinny. Kyllä jo tahtois töihin vaikkakin tuo väsymys painaa. Tänäänkin heräsin vasta puolen päivän jälkeen.. Nyt uutena tuon väsymyksen lisäksi tullu rintojen kipu ja yleensä mun normi lämpö on sellaiset 35.6-35.8 ( tiiä sitte miksi noin alhainen mutta aina ollu. ) Nyt lämmöt ollu 36.7-37.0 ja sen kyllä huomaa/tuntee heti.

Aamulla käväsin hereillä 7.30 ku piti luget laittaa niin saatiin miehen kans ikäviä uutisia. Miehen mummi oli yöllä kolmen aikaan nukkunu pois. :'( Mutta mietittiin että parempi hällä nyt kun oli tosi kipeenä loppu ajan ja tosi kovalla lääkityksellä. Olihan mummillakin ikää jo 93v.

Voimia Stellalle km.n johdosta. Mutta nyt täytyy ajatella ettei alkiolla ollut kaikki ok. Siksi tuli pois. Mutta koskaanhan ei syytä tiedetä miksi raskaus keskeytyy. Mutta voimia tulevaan passiin ja toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti. Ja saatte miehesi kanssa terveen ja ihanan vauvan sen kauan kaivatun.

Nyt taas täytyy jatkaa lepäilyä.
 
Ja mitäs teenkään ekaks kotiintultua...kaksplussa heti auki :D Ei....ehei...ole riippuvuutta :p
Mehän ollaan kirjotettu tänne niin hurjasti tekstiä, että blokataan koko palsta :LOL:
Mullakaan ei toimi enää toi edellinen pino.

Wau ulpis!!! Onnea plussasta :heart: :flower:

Angelina
:hug: Mut ehkä toi on vaan jotain alkuraskaudenvuotoa..toivottavasti ois :heart:

Taivaansilpojalle, kiitti tsemppauksesta :D

(.) Siirto meni hyvin. Mukana on kaksi TOP-luokan blastokystaa!! Lääkäri sanoi että Excellent!Parempia ei voisi ollakaan :D
No on ehkä hieman varhaista tässä tuulettaa :ashamed: Mutta olen niin onnellinen, että hoito on tähän asti sujunut hyvin ja kauhea punktiokokemuskin on takana.
Nyt alkoi sitten hoidon viimeinen vaihe..PIINA :eek:
Testi on 29.2. Otetaan verikoetesti. Ja olen lujasti päättänyt olla pisuttelematta testeihin :whistle: Saa nähä pystyykö...

Oli aikamoista körötystä tuo bussimatka kotiin ja tärisytti oikein kunnolla. Pelkäsin koko ajan, ettei ne ny vaan putoo sieltä :eek:
Minä höperö mielessäni juttelin niille pikkuisille, että mamma vie teidät nyt laboratoriosta kotiin. :LOL: Kunhan nyt tykkäisivät kohdusta asuinpaikkana enemmän kuin maljasta :heart:
 
Annuli ja Kati: Mullekkin sopis toi tiistai tapaamispäiväks. Monelta ja missä? Mulle kävis aikaisintaan viideltä kun täältä perämettästä hetken ottaa saapua sinne pääkaupunkiseudulle :D

Angelina:
jaksuja :hug:

Ulpis: Onnea onnea :heart: :heart: Perjantainako sulla oli veritesti?

Löllykkä: Menes nyt pitkälles ja mies kantaa vesilasia viereen :D

Kuunkulta: Onnea matkaajista ja paljon niitä hakkuja. Montako teillä jäi pakkaseen?
 
Angelina
Alkion kiinnittyminen voi aiheuttaa verenvuotoa, joskus runsastakin!!!! koita kestää testipäivään äläkä vaan lopeta sun lääkkeitä! *kärsivällisyydestä puhuu ihminen jolla sitä ei oo sitte niin paskan vertaa* :saint: Mä todella toivon että huurupää(t) kiinnittyy!!!

Löllykkä
:hug: otan osaa! jaksamista!

Kuunkullalle tsemppiä piinailuun!

Ja kaikille muillekin vaan tsemppiä.

Huomenna soitan vastauksen sairaalaan ja toivottavasti saan veritestin joka sitten luultavasti on perjantaina! Mä niin toivon että onnistuisin tälläkertaa. ja tietysti että muutkin onnistus...

VOIMAHALI KAIKILLE! :hug:
 
no nyt sitä sit ei enää näe, plääh...

Kuunkulta Jee Jee !!

Aikaisemmin kyselin, että miten nuo raskausviikot ilmoitetaan, kun minulla perjantaina 15.2 oli 2+0, eli onko nut tuleva perjantai 3+0 vai 2+7, ja sitten lauantai 3+1, 3+2 jne... ?

Tällaista kysyy ihminen, joka pienenä luuli metrin olevan 60 cm :)

ja sitä pohdin kuin pää on hassu, eilen yöllä itkin edesmennyttä äitiäni, sekä tätä Kitvettäjän alkua :snotty:

Ja että lämmöt edelleen koholla 37.0 astetta on huidellut tänäänkin, sekä alaselkää särkee ja reisiä menkkamaisesti. Minulla on kylläkin molemmat iskiaat todella kipeät, jokin nikama vika selässä. Eli en osaa sanoa, vihottelevatko nekin menkkamaisesti.

Sitten mun nännit ovat menneet sieltä nännin ulkopihalta kireäksi ja nyt nännin päätä supistaa, sillee koomisesti suipussa???

Aika mataa, (2+4, Kitvettäjä)

Kaikille :wave:
 
Siisami, Kiitti hakuista :)
Meillä jäi pakkaseen vielä 6 juuri hedelmöittynyttä munasolua. En nyt tiedä miksikä niitä nyt sanotaan, mut ne on n.päivän ikäisiä, ennen sitä kun miehen ja naisen geeniperimä sulautuu yhteen ja alkaa jakautuminen.

KamillalleVielä onnittelut kyytiläisestä ja kaikkee tahmasta!

Kurreliinille
, Tsemppiä huomiseen punktioon ja Hapsulle siirtoon!

marica, toivottavasti ei hyperi iske. Sitä ne kivut sitten olikin, kun munasarjat aivan villiintyy. Paljon lepoa ja veden lipitystä ja jaksamista :hug:

löllykkä, Otan osaa :hug:
 
Kurjaa kun tuo vanhan ketjun sivu 15 ei toimi... :(

Ulpikselle ONNEA ONNEA!! :flower:

Angelinalle jaksamista pitää toivoa yllä.. :|

Kuunkulta!! Mahtavaa!! Ihan uskomattoman hienoa! Tässä alkaa omat neli- ja seitsensoluiset kolmosluokkaiset kalveta rinnalla! ;)

Kirjoitin sinne pitkästi näkemästäni unesta.. Tässä uusiksi..

Näin siis päikkäreillä unta vauvasta! Sillä oli kirkkaan punaiset potkuhousut, joiden kantapäät oli pohkeissa asti ja se oli NIIN ihanan näköinen, että tuli ihan ikävä sitä unta kun heräsin! Yhtään en osaa sanoa oliko vauva tyttö vai poika mutta IHANA hän oli. Väestöliiton lääkärimme Eero Varila oli täällä meillä kotona kun vauva syntyi ja synnytys ei sattunut yhtään. Lapsi syntyi jotenkin huomaamatta, ikäänkuin toisessa huoneessa kun Eero irrotti mussa kiinni olevat johdot akvaarion suodattimesta.. Sitä raskautta oli siis ylläpidetty sillä suodattimella. :D
Eero pahoitteli kun ei tuonut mitään lahjaa tullessaan mutta sanoin sille, että kyllä tää oli ihan se paras lahja ja näytin vauvaa. Vauva osasi seistä, hieman hassusti takakenossa ja se oli lääkärin mukaan kuulemma ihan normaalia, että kaikki vastasyntyneet osaa seistä aina ensin vähän aikaa. Sitten vauva alkoi heitellä mun foolihappotablettipakettia. Lopussa kysyin Eerolta, että koska mä syötän tämän niin se vastas, että sitten kun sillä on ensinälkä. Samassa vauva alkoi imeä mun poskea ja ymmärsin alkaa kaivaa tissiä esiin. =)

Sillä oli niin ihanat kujeilevat ruttuiset ilmeet!!

(.) Rintavarustuksen keskustat ovat muuttaneet väriään. Tummenteet ja tunto herkistynyt.. Tänään siis pp8. Väsyttää myös ihan kivasti koko ajan ja parin tunnin päikkärit oli tarpeen. Toisetkin ois menny. Kylmäkin on koko ajan. Olenko siis tulossa kipeäksi, kuvittelenko oireita, olenko mahdollisesti saamassa positiivisen testituloksen vai mistä tässä on kysymys? :p
 





IVF-hoitolaiset tiistaina 19.2



Ulpulummukka: 2. IVF/ICSI, pp 14 testipäivä 20.2


onneliina: 1.IVF, pp 12 testipäivä 18.2


Angelina: 2.IVF/ICSI, pp 12, testipäivä 22.2


Raitapaitainen: 1. IVF, pp 9, testipäivä 25.2


PeePee77: 1.IVF, pp 7, testipäivä 27.2


Löllykkä: 1.ICSI, (1.IVF.n 1.PASsista tyttö/06), pp 7, testipäivä 27.2


Taivaansilpoja: 1.ICSI, yritystä takana 6v., pp 5, testipäivä 29.2


Popsy: 1.IVF, pp 5, testipäivä 29.2


Kamilla: 1. ICSI/IVF, pp 2, testipäivä 3.3


Kuunkulta:1.IVF/ICSI, siirto 19.2, pp 1, testipäivä 29.2.


Hapsu: 1.IVF, siirto 20.2, pp


Lumienkeli2007: 2.ICSI, punktio ja siirto vko 7


Casa: 2.IVF, punktio vko 8


Kurreliini: 1.IVF, pistospäivä 11, punktio 20.2, siirto 22.2?


marica: 1. IVF, pistospäivä 8, punktio vko 9


soraya:1. IVF, pistospäivä 7, punktio vko9


risto: 1.IVF, PAS tulossa maalis/huhtikuussa


puoli-enkeli: 1.IVF tulossa, kp 14 4 IUI odottaa


johannalii: yritystä 2.5v., 3.IVF tulossa



PLUSSANNEET


Tyyne (6. ICSI)

Miikkis (1.IVF)

Pillipiipari (1.ICSI)

geri (1.IVF)

kulti (1.IVF)

Ulpulummukka (2.IVF/ICSI)


HAAMUILLEET



OMAA NYYTTIÄ ODOTTAMAAN JÄÄNEET


kati 231 ( 1.IVF )

Chambon ( 2.ICSI )

Saana79 ( 1.IVF)

Annuli81 (1.ICSI)

Lenaki (4.IVF)

Finttu (1.ICSI)

Siisami (2.ICSI) km 5+1

ronttuli08 (1.ICSI)

Päivi68 (1.ICSI)

Stella75 (1.IVF) km 5+1

[/quote]

 
Moikka vaan kaikille :wave:

Paljon taasen on tapahtunut...

Kuunkullalle onnea upeista matkalaisista :heart: Nyt vaan malttia piinailuun!! Että jännittää puolestasi jos lääkärikin sanoi että tilanne on fantastinen!! :D

Stellalle pahoitteluni keskenmenostasi. Kuinka paljon ihmisen pitää vielä kestää?? :/ Jaksamista, toivon todella että jaksatte hoitoja vielä :hug:

Ulpis: Onnea vahvasta plussasta :heart: Se perjantai tulee vaan vahvistamaan sen kunnolla ;)

Angelinalle lähetän voima :hug: Kuten joku kirjoitteli, että esim. kiinnittyminen voi aiheuttaa vuotoa, mutta myös se, että sulla saattaa olla "valemenkat2 mitkä on aika yleisiä alkuraskaudessa. Älä menetä vielä siis toivoasi :heart:

Taivaansilpojalle selvennystä miten nuo rv:t lasketaan: Eli jos sulla oli viime pe 2+0 niin tänä perjantaina se on 3+0, eli viikko on aina esim. 2+0 - 2+6 ja sitten seuraava päivä on 3+0 ja se viikko päättyy taas 3+6 tilanteeseen. Eli jos sulla on tänään esim. 2+5 olet raskausviikolla 3. Toivottavasti osasin selittää :D Jaksamista piinaan :hug:

Raitis: Mulla ei ainenkaan luget tummentaneet nänninpihoja vaan raskaus ;)

Ois vielä niin paljon kommentoitavaa mutta tästä tulee romaani muutenkin :LOL:

(.) Eilen oli varhaisultra Fertinovassa. Viikkola piti olla 7+1. Lääkäri aikansa sitä kohtua tutki ja sitten sanoi että yksi pikku sydän täällä terhakkaasti sykkii, joten onnea tulevasta perheenlisäyksestä. Meikä vollottaa siellä silmät päästä, vähänkö hävetti jälkikäteen.
Eli kahdesta toinen oli tarrannut kiinni, lääkäri sanoi kyllä että voihan olla että toinen leikkii vielä piilosta, mutta yksi luultavimmin tulossa. Piti siis olla 7+1. Lääkäri totesi että papu on 9,7 mm eli vastaakin 7+0. Mutta koska heittoa vain 0,3mm niin illasta on varmasti oikean kokoinen. Ja se että sydänkaiku löytyi, on merkki siitä että keskenmeno riski tippui hurjasti, on enää vain muutamia promilleja. Mutta koska mulla on taipumusta kuulua aina vähemmistöön, niin en vielä pysty huomaisemaan kunnolla :ashamed:
Ensi viikolla neuvolaan sitten...
Toivon todella että tämä innostaisi teitä piinailijoita, eli jos me voidaan onnistua niin tasan voitte tekin :heart: :flower:
 
Ihanaa Miikkis!!!!! Kyllä siellä saakin itkeä! Eiköhän useampi meistä laita lattiat lainehtimaan kun kuulee ne maagiset sydänäänet! =) :flower:

Pääsispä samaan tilanteeseen Miikkisen kans... Vähän pelottaa kyllä.. Nyt oli toinen yö peräkkäin kun oli aika kovat vatsakivut. Herään siihen kipuun ja yritän puolihorroksessa olla liikkumatta ettei sattuisi enempää. Ja kivun voi paikallistaa kohtuun tai alamahalle. Tuntuu helpottavalta kun huomaa, että nyt se kipu menee pois..
Toivottavasti olis vaan "pieru hukassa" eikä mitään negatiivista Raidan ja Paidan olotilaa ajatellen. :|

Ai niin.. Toinen tissi on kasvanut. Mutta vaan toinen! :LOL:

Mikäs Kamillan vointi? Mites PeePeen liikuntarajoitteinen elämä on sujunut?
Mikäs Onneliinan tilanne onkaan?
 
Miikkis: IHanaa kun tulit raportoimaan kuulumisia! Mä mietin sua eilen kun soittelin Fertinovaan ja Laura oli puhelimessa niin pahoillaan ja niiiin ihana mulle tän km:n johdosta ja sitten mietin, että onneksi sielläkin on välillä hyviä uutisia kun sulla oli ultra päivä....Voi että, mä voin kyllä niin kuvitella ton itkun....Eikä kannata kyllä hävetä yhtään, ne on siellä nähneet kaikkea. Kerran kun olin odotushuoneessa, sisältä tuli nuori tyttö ja poika ja molemmat itki, eikä se tainnut olla onnesta. Varmasti meidän lääkärit on tottuneet kaikkeen. Eikä se kyllä tuntunut mustakaan, sivusta katsojasta, oudolta tai nololta niiden puolesta - yhtään tippaa! Jotenkin kuristava tunne vain tuli, että niinpä, samassa veneessä ollaan.

Arvaa mietinkö mäkin omalla kohdalla, että mihin se toinen pieni ressukka on mennyt kun vaan toinen on yrittänyt tarrautua. Tai enhän mä omalla kohdallani tiedä yrittikö kumpikin kiinnittyä, mutta jotenkin aattelen, että sitä hcg:tä varmaan olis ollut enemmän sitten jo alkumetreillä eikä olis tullut haamua ollenkaan vaan heti vahva plussa JOS ne olis molemmat hiponeet siellä pintaa? Noh, meidän pienet ekat alkiot oli vähän enemmän nautinnonhaluisia ja pikkasen sellaisia uneliaan laiskoja (eli enemmän mun geenejä kuin miehen...?), täytyy seuraavalla kerralla toivoa, että voittaja-alkiot ovat enemmän miehen reippaan urheilullisella geeniperimällä varustettuja ja jaksavat rakentaa oman pesän kunnolla...

Joo, toipumassa siis ollaan ja luen täällä koko ajan teidän kuulumisia. Ulpiksen plussasta olen aivan satavarma ja se on loistavaa!!!! Niin kauan kuin vuoto pysyy poissa niin kaikki on hyvin!!!! Ja Raitis: sun tissien värimuutosoireet (mitä kokoon tulee, niin toivottavasti se toinenkin tosin kasvaa perässä...:) nyt kyllä on raskausoireita ihan salettiin, koska meillä on Miikkis todellisena esimerkkinä... Joten nyt vaan malttia malttia...jos pystyt. Mä en voi mitenkään sydämestäni suositella aikaista testaamista joten kehotan odottamaan niin kauan kuin vain kestät... Sitä varmempi tulos, mitä myöhemmin testaat.

(.) Olen huomannut, että viimeiset 2 päivää olen ollut ihan maanisessa tilassa täällä kaksplussan sivuilla ja googlannut väsymykseen asti kaikkea - kai sitä yrittää torjua väsymystä, prkleen menkkakipuja ja suurensuurta pettymystä näin. Ilman muuta jatkoa jo suunnitellaan kiihkeästi....Ens viikolla Fertinovaan tarkistus-ultraan, jossa katsellaan olenko parantunut ok ja miltä näyttää. Ajattelin, että JOS siellä sattuisi olemaan luomufolli kasvamassa (yritän nyt olla toivomatta liikoja...kun kaikki varottelee, että kierto voi mennä ihan sekaisin eikä ovulaatiota tule jne...hassua vaan, että olen niin maanisessa tilassa että uskon jotenkin typerästi että kyllä se kroppa palautuu välittömästi ja siellä on taatusti loistava luomurakkula kasvussa...) niin haluaisin ehkä tempaista inseminaation tähän kiertoon tai sitten ainakin pregnylillä irrotella sen munasolun ja kokeilla josko meillä kävisi superflaksi luomuna...

Joo, kuten ylläolevat jo totesi, sydänäänistä haaveillessa,
Stella
 

Yhteistyössä