IVF/ICSI/PAS syyskuussa

[/url]
[color=Green3]Mukana menossa sunnuntaina 28.9.2008:[/color]


tanyan 1.ICSI, punktio ?, siirto 5.9 Testipäivä 16.9 pp 22

PeePee77 1. IVF:n 2.PAS, siirto 15.9. Testipäivä 30.9. pp 12

Mimi79: punktio 15.9., siirto 17.9. Testipäivä 1.10. pp 11

hoitsuäippä 2. IVF:n 3. PAS, siirto 18.9. Testipäivä 2.10. pp 10

Janski71 1. IVF, punktio 15.9., siirto 18.9 Testipäivä 29.9. pp 10

kira: 1.ICSI:n 2.PAS, siirto 18.9. Testipäivä 2.10. pp 10

marakatti72: 2.IVF/ICSI, punktio 17.9, siirto 19.9. testipäivä 1.10. pp 9

seiskaseiska: PAS, siirto 22.9. pp 6

Ellastiina: 1.IVF, punktio 22.9., siirto 24.9. Testipäivä 8.10. pp 4

nipsu08 : 1.IVF, punktio 22.9., siirto 24.9. Testipäivä 8.10. pp 4

Soleil76: 1.IVF, punktio 24.9., siirto 26.9. Testipäivä 10.10. pp 2

Toiveikas72
: 1.IVF, punktio 29.9., siirto 1.10. Testipäivä ?? pp

haltia: 1.IVF/ICSI, punktio 30.9. ja siirto 2.10. pp--

kirsmo: 2.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--

Kris: 3.IVF, punktio syyskuu, siirto?? pp--

Angelina: 2.IVF/ICSI, PAS siirto vko 40 pp--

Poloinen: 1.IVF, punktio ja siirto syys/lokakuu pp--

MinzuS ?.IVF?, 3.PAS, siirto?? pp--

Tiger: ICSI lokakuussa pp--

Aitiliini83: 1.icsi 2.pas vko 43





[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:



[color=Green3]Plussanneet:[/color]

lintu: 1.IVF
Hopottitar: 3.IVF
Hobelix: 1.IVF
melia: 1.IVF
Jeps1: 1.IVF


[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]

Maricce
Jäyhis
Saara10
RouvaP
Tuomenmarja
Joanna78
SaanaS
nasu29
Tao74
 
Haaveli Joo, mullakin on aina välillä tuntemuksia ja se tietysti pitää toivoa yllä. Toivottavasti tuntemukset vain lisääntyisivät... Nyt on pp4 eli tästä eteenpäin ymmärtääkseni alkion pitäisi kiinnittyä lähipäivinä.

Sitten aika intiimi kysymys... Oletteko te muut harrastaneet seksiä alkionsiirron jälkeen ihan normaalisti? Lääkäri sanoi, että ei ole kiellettyä, mutta mä en jotenkin ole uskaltanut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ellastiina:
Haaveli Joo, mullakin on aina välillä tuntemuksia ja se tietysti pitää toivoa yllä. Toivottavasti tuntemukset vain lisääntyisivät... Nyt on pp4 eli tästä eteenpäin ymmärtääkseni alkion pitäisi kiinnittyä lähipäivinä.

Sitten aika intiimi kysymys... Oletteko te muut harrastaneet seksiä alkionsiirron jälkeen ihan normaalisti? Lääkäri sanoi, että ei ole kiellettyä, mutta mä en jotenkin ole uskaltanut...
Vastaus intiiimiin: niin kauan kuin meillä oli luget käytössä niin ei todella ollut kummallakaan intoa moiseen.

Tuntemuksista niin mulla ei ole edelleenkään mitään tuntemuksia jotta raskaana ollaan. Ainoa "tuntemus" jonka voi mainita on se että olen tukkoinen eli sanotaan jotta alkuraskaudessa tulee nenän tukkoisuutta kun limakalvot turpoavat. Tämä ns oire minulla oli kakkosenkin kohdalla.
 
Hei Toiveikas! Tervetuloa vielä syyskuun listalle. Lisäsin tietosi.

Soleil
Miloin sulla olikaan punktio? Tietosi ovat näköjään päivittämättä listaan. Punktion jälkeen mulla oli kipuja lähinnä punktiopäivänä sekä sen jälkeisenä päivänä. Varsinkin pissaaminen sattui. Itse siirtopäivänä oli sitten jo jokseenkin normaali olo. Paitsi sitten kun virtsarakko oli täpötäysi ja pääsimme siirtoon puolentunnin jonotuksen jälkeen. Silloin satttui mahaan. Virtsarakko varmaan painoi turvonneita munasarjoja.

Jeps Kiitos, kun muistutit, että oireiden puuttuminen ei tarkoita negaa. Täytyy vain piinailla, siitä ei pääse yli eikä ympäri...

Mulla on ollut nenäntukkoisuutta viimeisimmästä flunssasta asti. Ennen siirtoa aloin sitten irtauttamaan itseäni nuhatipoista, koska olin riippuvainen niistä. Iltaisin ja välillä aamuisinkin huuhdoin nenäni sarvikuonolla (siis kannu, johon laitetaan suolavettä ). Se auttoi. Mä en yhtään pysty nukkumaan, jos nenä on tukossa.

 
Ellastiina: Minulla oli punktio keskiviikkona eli 24.9. ja siirto perjantaina eli 26.9. Yksi nelisoluinen TOP-alkio siirrettiin ja viisi jäi vielä pakkaseenkin. :) Punktion jälkeinen tunti oli tuskaan, mutta sitten helpotti. Eilen, eli vuorokausi siirron jälkeen, tuli tämä valtava turvotus ala- ja ylävatsassa... Voimia piinapäiviin teillekin!
 
Soleil: Meillä oli samanlainen saalis -- TOP-alkio siirrettiin ja viisi pakastettiin. Päivitin tietosi tuohon listaan. Onko sulla testipäivä 10.10. vain kuulutko niihin onnekkaisiin, jotka pääsevät verikokeeseen jo muutma päivä aikaisemmin?
 
Tao :hug:
Mutta malta vielä huomiseen!
Tervetuloa Toiveikas!

Ite oon yrittänyt olla ihan muina miehinä vaikka pää hajoo jännityksestä. En usko että on tärpännyt mutta toivon että olen väärässä.. :/ Vaikka näitä eri hoitoja on tässä kymmenisen takana niin tuntuu että just nää on olleet mun elämäni pisimmät kaksi viikkoa!
 
Tao :hug:
Tervetuloa Toiveikas!

Täällä mieliala menossa alamäkeä, miksi en osaa sanoa. Mutta menkoista ei oo vielä mitään tietoa, tosin ne alkaa mulla aina kuin salama kirkkaalta taivaalta, ilman mitään ennakkovaroituksia. Testin teen viimeistään keskiviikkona, silloin pp 13 koska torstaina aamuvuoro enkä ennen sitä kyll mitään jaksa testailla, pojatkin vietävä hoitoon, huoh! Mutta jos toi ke testi näyttää negaa niin sitt to iltana tai pe aamuna uus. Luget ei tosin oo mun menkkoja pidätelleet, joten katotaan miten käy. Jos nyt tulee nega, meillä vielä kolme alkiota samassa oljessa pakkasessa, mutta en heti ens kiertoon kyll PAS:n lähe. Ei psyyke taida kestää...
Mutta plussatuulia meille kaikille piinailijoille!
Toivottelee vähän epäluuloinen hoitsuäippä
 
Ellastiina juurikin noin, eli kaikille ei tule mitään oireita ja koko odotusaika voi olla täysin yhtä juhlaa ilman mitään vaivaa ennen kuin synnytys alkaa. Joten think positive :heart:

Hoitsuäippä sulle sanon samaa kuin Ellastiinalle eli koita pitää mieli ylämäessä ja ajattele positiivisesti. Toki se on vaikeaa jos tulee sellainen alamäki-fiilis, mutta mä ainakin tsemppaan sua jotta et heitä kirvestä kaivoon ja lakkaa uskomasta tän siirron positiiviseen tulokseen. :heart: :heart:

Ja kaikile muille piinailijoille ja uudestaan yrittäville mä lähettelen plussatuulia :heart:
 
Kiitokset tsemityksestä ja :hug: sulle myös! Onko sulla veritestipäivä tänään vai testaatko kotona? Peukkuja sulle testaukseen ja toivotaan, että kaikesta huolimatta yllätyt iloisesti!!! Itse tein aamulla yhden liuskatestin ja se oli kyllä selkee nega :'( , keskiviikkona käyn naikkarilla veritestissä, mutta tuskinpa se siitä muuksi muuttuu.... Masua juilii ja selkää polttelee, tätiä ei toistaiseksi vielä näy, mutta merkit kylläkin vierailusta ovat ilmassa... Ei voi muuta sanoa kuin, että MÖÖ ja MÖÖ!!!
Täällä sitä kärvistellään nyt keskiviikkoon saakka ja :headwall: :headwall: ...
HOPOTTITAR, toivon, että kaikki menee hienosti ja arvo nousisi keskiviikkona taivaisiin!!! Minä pp testasit plussan?

 
Huomenta marakatti. Kävin aamulla veritestissä, mutta eipä sieltä suuria ole odotettavissa. Eilen tein sen herkimmän testin, mikä kaupasta löytyy, eikä edes haamua ollut. :'( ja sitten vielä tuli tätikin käymään, joten.... se siitä sitten. Lauantai aamusta asti juili ja selkä poltteli, joten tiesin sen kyllä jo ennemmin, mutta en halunnut luopua toivosta. :/

Onnea sinulle hopottitar. Toivottavasti keskiviikon testissä arvo on mennyt oikeaan suuntaan. :flower:

Tsemppiä ja onnea ja haleja kaikille. :hug: :heart:
siirrän itseni tuonne loka-marraskuun pinoon. :'(
 
Onko teille tullut turvotusta lugejen käytöstä? Mä olen niin turvoksissa, että ihan pahaa tekee. Mahalla nukkuminen on ihan mahdotonta ja kohta ei voi pitää muita housuja kuin verkkareita. Meidän siirrossa kun kävi niin kuin kävi (vain kaksi alkiota jakaantui) on lugejen käyttö tosi vastenmielistä. Jotenkin ajattelen, että aivan turhaa, koska eipä ne pikku alkiot selviä kuitenkaan sisälläni. Hiton huonot fiilikset ollut jo 5 päivää. Eka kerta kun siirron jälkeen edes ajattelen monesko pp on! Uusi hoitojakso voidaan tehdä vasta marraskuulla, koska yksi kierto täytyy pitää väliä. Silloin kokeillaan jotain yhdistelmiä tms? Onko ketään jolla olisi ollut sama tilanne?
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu08:
Onko teille tullut turvotusta lugejen käytöstä? Mä olen niin turvoksissa, että ihan pahaa tekee. Mahalla nukkuminen on ihan mahdotonta ja kohta ei voi pitää muita housuja kuin verkkareita. Meidän siirrossa kun kävi niin kuin kävi (vain kaksi alkiota jakaantui) on lugejen käyttö tosi vastenmielistä. Jotenkin ajattelen, että aivan turhaa, koska eipä ne pikku alkiot selviä kuitenkaan sisälläni. Hiton huonot fiilikset ollut jo 5 päivää. Eka kerta kun siirron jälkeen edes ajattelen monesko pp on! Uusi hoitojakso voidaan tehdä vasta marraskuulla, koska yksi kierto täytyy pitää väliä. Silloin kokeillaan jotain yhdistelmiä tms? Onko ketään jolla olisi ollut sama tilanne?
Nipsu08: meillä kävi niin että vain yksi alkio selvisi ja se siirrettiin. Piinapäivien jälkeen sain mieluisan vastauksen: plussa.
Eli joskus se yksikin alkio riittää. :hug:
 
Hei Nipsu08, tiedän tosiaan tunteesi, niin lugejen suhteen, kun senkin, että mieli täyttyy ajatuksilla että tämä homma on aivan turhaa. Mutta mitenkäs ne toiset ovat onnistuneet?? Ehkä kumminkin jossain vaiheessa on meidänkin vuoro ja eihän sitä oikein varmasti voi sanoa, että milloin ? :eek: Varmastikin jos ei teillä tällä kerralla tärppää ja uusi hoito alkaa, niin kokeillaankin jotain muuta tapaa, kun mitä on nyt kokeiltu. .

Itselläni on nyt 3ivf.hoito meneillään ja kahden aiemman hoidon lääkecoctailit on molemmat olleet hiukka eri ja nyt kolmaskin kokeillaan vähän toisin, kun aiemmin -koska tavoitteeseen ei olla päästy. Aika loogiselta tuntuukin minusta, että ei kait samalla kaavalla kannata tahkota, jos ei olla onnistuttu.
Tutulta tuntuu myös tuo turvotus. Meikäläisellä turvotusta on nyt jo, ihan vaan noista pistoksista. Tuntuu kun olisi muuttunut norsuksi!

Huomenna menen tokaan ultraan ja alustavasti punktiota on suunniteltu perjantaille ja siirtoa maanantaille.. saapas sitten nähdä, kuin käyp. :eek:
 
Hopottitar Onnea plussasta

Siirtoon päästiin Molemmat pakkasessa olleet alkiot jouduttiin sulattamaan kun eka sulatettu ei selvinnyt sulatuksesta, mutta toinen selvisi ihan sellaisena kun sinne oli laitettukin ja nyt on sitten 5 soluinen alkio taas siirretty.

13.10. on testipäivä. Ja nyt mä odotan ainakin 12.10 asti testin kanssa

Tämä oli 1.IVF:n 3.PAS ja testipäivä 13.10. Tänään pp0 :D
 
Täytyy sanoa, että punktio ei ollut ollenkaan niin paha kun olin pelännyt. Munatorvien aukiolotutkimus oli kivuliaampi ja epämielyttävämpi.

Punktiossa saatiin talteen 15 munasolua, nyt sitten jännätään kuinka moni niistä hedelmöittyy...huomenna selvinee jo jotakin ja keskiviikkona on alkionsiirto.

Testaus verikokeella tehdään 15.10. edessä siis pitkä piina...

 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu08:
Onko teille tullut turvotusta lugejen käytöstä? Mä olen niin turvoksissa, että ihan pahaa tekee. Mahalla nukkuminen on ihan mahdotonta ja kohta ei voi pitää muita housuja kuin verkkareita. Meidän siirrossa kun kävi niin kuin kävi (vain kaksi alkiota jakaantui) on lugejen käyttö tosi vastenmielistä.
Meillä oli siirto perjantaina ja oon siitä asti käyttänyt lugeja ja en nyt tiedä sitten johtuuko punktiosta vai lugeista, mutta todella turvoksissa olen! En tiedä, mitä vaatteita voin huomenna laittaa töihin...

Lisäksi oli eilen oli vuotoa ja hätäännyin jo täysin, mutta tänään selvisi, että se tuli verihyytymistä munasarjoissa ja kohdussa kaikki on ok. HUH!
 
[/url]
[color=Green3]Mukana menossa maanantaina 29.9.2008:[/color]


PeePee77 1. IVF:n 2.PAS, siirto 15.9. Testipäivä 30.9. pp 13

Mimi79: punktio 15.9., siirto 17.9. Testipäivä 1.10. pp 12

hoitsuäippä 2. IVF:n 3. PAS, siirto 18.9. Testipäivä 2.10. pp 11

kira: 1.ICSI:n 2.PAS, siirto 18.9. Testipäivä 2.10. pp 11

marakatti72: 2.IVF/ICSI, punktio 17.9, siirto 19.9. testipäivä 1.10. pp 10

seiskaseiska: PAS, siirto 22.9. pp 7

Ellastiina: 1.IVF, punktio 22.9., siirto 24.9. Testipäivä 8.10. pp 5

nipsu08 : 1.IVF, punktio 22.9., siirto 24.9. Testipäivä 8.10. pp 5

Soleil76: 1.IVF, punktio 24.9., siirto 26.9. Testipäivä 10.10. pp 3

MinzuS 1.IVF?, 3.PAS, siirto 30.9. Testipäivä 13.10. pp 0

Toiveikas72
: 1.IVF, punktio 29.9., siirto 1.10. Testipäivä 15.10. pp

haltia: 1.IVF/ICSI, punktio 30.9. ja siirto 2.10. pp--

kirsmo: 2.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--

Kris: 3.IVF, punktio syyskuu, siirto?? pp--

Angelina: 2.IVF/ICSI, PAS siirto vko 40 pp--

Poloinen: 1.IVF, punktio ja siirto syys/lokakuu pp--

Tiger: ICSI lokakuussa pp--

Aitiliini83: 1.icsi 2.pas vko 43





[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:



[color=Green3]Plussanneet:[/color]

lintu: 1.IVF
Hopottitar: 3.IVF
Hobelix: 1.IVF
melia: 1.IVF
Jeps1: 1.IVF


[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]

Maricce
Jäyhis
Saara10
RouvaP
Tuomenmarja
Joanna78
SaanaS
nasu29
Tao74
Tanya???
Janski71
 
Onkos muilla pp5:lla vielä ollu oireita?
Mulla tissit heti niin kipeet,ettei taho pystyä olemaan mitenkään päin.ja sit alamaha kyllä kans sellanen herkkä,ei oikee nyt tiiä et onko munasarjat vai mitkä...
JOhtuu varmaan nuista lugeista :/
 

Yhteistyössä