IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

Mitä muille piinailijoille kuuluu? Onko oireita?


PP10! Aivan kamala flunssa!!!! Lämmöt 37,4 kurkku kipee, ja pää täys räkää ja päätä särkee... Mitään varsinaisia raskausoireita ei oo. Ellei tää flunssa oo oire
_________________
 
Kiitos kaikille onnitteluista!

Robina: Voi ei, inhottavaa olla flunssassa! Joko saat nukuttua? Vieläkö kuplintaa on ollut? Minulla oireina (lasketaanko pp1 siirtopäivästä vai sitä seuraavasta?) on oikeastaan vain turvotus ja äärimmäisen herkkä mieli. Itku tulee milloin mistäkin. Johtunee varmaan tukilääkityksestä..

Voi itku *keijukainen* :( Tosi kurja juttu! Ja vielä näin joulun alla! Onneksi sentään pakkasessa on vielä huuruneniä. Voimia voimia! :heart:

Mukavaa joulunaikaa kaikille! :heart:

Ja lista:
Robina.......1.ICSI 1.PAS....... 2alkiota..... testip. 26.12
grosjean....1.IVF/2.PAS....... 1alkio..........testip. 26.12.
Adela.....1.IVF marraskuu2012(ei tuoresiirtoa komplikaatioiden vuoksi)...2.alkiota pakkasessa....1.PAS suunnitteilla alkuvuodelle 2013
Neela84......1.ICSI.........1 alkio.........testip. 30.12
Yoslene.......1.ICSI.........1 alkio.........testip. 31.12.
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei grosjean... Mä oon niin pahoillani sun puolesta :( voimia suruun! Toi on niin perseestä että ne ketkä oikeasti haluaisi lapsia eivät meinaa millään niitä saada ja sitten teinit tai alkoholistit pamahtavat vahingossa paksuksi!

ON. Ollaan reissussa ja pääsen testaamaan vasta huomenna... Mä oon edelleen flunssassa vaikka en sairasta siis IKINÄ! Lämmöt 37-37.5 edelleen. Nyt on kahtena päivänä vuotanut nenästä verta vaikka koskaan aiemmin ei oo vuotanu. Tissit ei oo kipeet yhtään, vaikka normaalisti ne ennen menkkoja kipeytyy... Tiedä sitten mitä tää kaikki tarkoittaa... Huomenna ollaan viisaampia :) jotenkin kaikesta huolimatta rauhallinen fiilis!
 
Voi harmi Robina ja grosjean! :'( Niin surullisia uutisia nämä.. Paljon paljon voimia teille!

Täällä jatketaan jännittämistä. Tänään kävin antamassa verikokeen, mutta siitä tulokset soitetaan vasta maanantaina. Kotitestauksesta ei sanottu mitään. Minä päivänä teitä on käsketty testaamaan? Mulla on nyt pp 13 (jos oikein laskin, siirto oli 14.12). En tiiä uskallanko ite testata ollenkaan... Pelottaa niin kauheesti. Tsemppiä Yoslenelle viimeisiin piinapäiviin! Onkos meitä muita piinailijoita?
 
Kiitos Neela84! Joo oikein laskit! Meille sanottiin et pp14 voi testata kotona. Onpa sulla pitkä aika odotella maanantaihin! Miksiköhän siinä niin pitkään menee? Yleensä jos on käynyt aamulla verikokeessa niin tuloksen saa samana päivänä tai sitten jos vasta iltapäivällä niin seuraavana päivänä. Kyllä mä sinuna viikonloppuna jo testaisin... Saisin mielenrauhan :) toivotaan että plussan saisit! Niin paljon on vaan negoja nyt tullut!
Yoslenelle plussatuulia!
 
Kiitos Robina, kun jaksat tsempata oman pettymyksen keskeltä! :)

Apua, mä voisin siis testata jo huomenna!! Me ollaan julkisella hoidoissa ja ilmeisesti poli on joulutauolla tämän viikon. Siksi kai soittavat vasta maanantaina, kun palaavat töihin...
 
Viimeksi muokattu:
Neela84 toivottavasti ok että kommentoin.. jos sulla on laitettu kakspäivänen alkio niin normaalikierrossa menkkojen olis pitäny alkaa jo eilen. Luget voi toki pitää menkat poissa vaikka oliskin nega, mutta testin kyllä pitäis näyttää jo nyt muutaman tunnin pidättelyllä. =) Plussatuulia sulle
 
Voi Robina, olen todella pahoillani negasta.... :( Hirmuisesti voimia ja jaksamista halauksen kera! :heart:

On tää kumma, miten niitä plussia ei meinaa nyt tulla tänne palstoille! Yoslenelle ja Neela84:lle täältäkin suuresti plussatuulia! :)
 
Kyllä ne teidän plussatuulet puhalsivat tänne asti!! Kopioin toiselta palstalta, kun kädet tärisee niin, ettei voi kirjoittaa! :D :

Nyt se on tehty! Täällä on aamu tuijotettu hölmistyneen onnellisina raskaustestiin tullutta plussaa! Voiko tää olla mahdollista?? Plussa tuli ruutuun ihan saman tien ja mielestäni vahvana (no, ensimmäinen plussa, minkä elämässäni olen nähnyt!). Nyt lähden ostamaan noita testejä ainakin kymmenen lisää! Voiko näissä olla joku vika??? On ihan epätodellinen olo!! Voisko se aurinko paistaa sinne risukasaankin???
 
Voi itku grosjean ja Robina ! Toivoin niiiiin kovasti teille plussaa ja olin jotenkin varma, että tälle palstalle puhaltaisi varsinainen plussa-aalto. :( Tuntuu ihan kamalan pahalle kummankin teidän puolesta. Onko teillä kummallakaan enää huuruvarpaita.

Neela84 Valtavat onnittelut plussasta! Onko millaisia oireita tällä hetkellä?
 
Hei naiset!
Pitkästä aikaa... Teen paluun palstalle kun aloitellaan huomenna uusi kierros. Yhtään ei himota Puregonin saati Orgalutranin piikittely, mutta tässä sitä taas ollaan :D
Joulutauon takia en ole saanut yhteyttä klinikalle, mutta riskillä aloitetaan kun kierto heitti suunnitellusta pari päivää. Uskon että saavat aikataulut sopimaan (hope so!), ainakin ennen joulua tuntui olevan niin että aikataulu on muokattavissa.
Lisäsin itseni listan loppuun, muuten en sitä muokannut.

Pahoittelut negasta grosjean ja Robina! On se vaan musertavaa kun ei tule plussaa vaikka kuinka yrittää. :hug:

Yoslene kaiketi testaa huomenna jos oikein ymmärsin? Tsemppiä!

Ja paljon onnea Neela84!! Varmaan sanoin kuvaamaton tunne kun sen ekan plussan testiin saa, niitä paljon puhuttuja "tarrasukkia" teille!



Robina.......1.ICSI 1.PAS....... 2alkiota..... testip. 26.12
grosjean....1.IVF/2.PAS....... 1alkio..........testip. 26.12.
Adela.....1.IVF marraskuu2012(ei tuoresiirtoa komplikaatioiden vuoksi)...2.alkiota pakkasessa....1.PAS suunnitteilla alkuvuodelle 2013
Neela84......1.ICSI.........1 alkio.........testip. 30.12
Yoslene.......1.ICSI.........1 alkio.........testip. 31.12.
RBAM......2.IVF tammikuu 2013
 
Kiitos Yoslene!!:heart: Täällä on vähän pahoinvointia silloin tällöin ja voisin nukkua koko ajan! Rinnat on kipeet. Äsken kävin salilla, mutta ei se juokseminen oikein mukavalta tuntunu, ois pitäny pitää koko ajan tisseistä kiinni ni ei ois sattunu niin paljon. :LOL: Epäusko varmaan on päällimmäinen oire! Tänään on tehty kolmas testi! :D Huomenna soitetaan se verikokeen tulos. Toivottavasti se on kunnossa! :) Onko sulla Yoslene oireita? Jännittääkö???? Tsemppiä huomiseen! Toivottavasti saat viettää vuoden vaihteen onnellisissa tunnelmissa! :)

Kiitos RBAM! :) Tsemppiä sulle alkavaan hoitoon! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Paljon voimia ja tsemppiä RBAM:in alkavaan hoitoon! Toivotaan, että siellä tärppäisi tästä hoitokerrasta! :)

Minä testasin plussan eilen, jolloin oli pp13. :heart: Olisin odottanut vielä tähän päivään, mutta mies ei malttanut enää odottaa.
Neela84 :Jännitti kyllä ihan kamalasti tehdä testi, aloin jo itkeä ennen tulosta ja mies tuli vessasta tikun kanssa ja sitten itkettiin kumpikin. :heart: Kaksi testiä piti tehdä ennen kuin uskoin. Huono olo on ollut torstaista saakka ja rinnat on edelleen kipeät. Munasarjoja vihloo toisinaan ja varsinkin jos nousee nopeasti ylös ja eilen saunassa jotenkin väänsin itseni vahingossa kummaan asentoon, niin kyllä munasarjat muistutti, että sellaisia ei kannata tehdä. Nyt pitää vain toivoa, että kaikki on hyvin ja alkio on missä pitääkin. Keskiviikkona varailen varhaisultraa ja soittelen ohjeita lugejen lopetuksesta. On tämä huisin jännää!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sadana
Onnea tuhannesti Yoslene!!! :heart: Totta, jännitin hirveästi testin tekoa, mutta ei se jännääminen nyt sit tähän loppunu! Mulla on ultra 17.1. Lugeja menee nyt 2 päivässä ultraan asti.

Onnellista uutta vuotta kaikille!! :)
 
Kiitos Neela84! Minulla on ultra 18.1 ja lugejen jatko selvinnee tänään verikokeen jälkeen.

Kiitos myös sinulle *keijukainen*, ihanaa, kun jaksat olla iloinen toisten puolesta. :) Toivon, että seuraavana on sinun vuorosi! :heart:

Ja ihanaa alkanutta vuotta jokaiselle ja paljon paljon plussia! :heart:




Hyvää alkanutta vuotta kaikille! Tuokoon se mukanaan iloa, onnea ja valtavan suuren plussa-aallon!
 
Hurrrjasti onnea Yoslene!!! Ihanaa että plussiakin tulee se antaa toivoa meille negan saaneille että kai se on meillekin mahdollista! :)

Meillä ei ole enää huuruneniä eli ICSI 2 on edessä. Tultiin kuitenkin siihen tulokseen että ennenkuin siihen ryhdytään niin kokeillaan homeopatiaa. Nuo hormoonit kun ei mua kauheasti houkuta.... Tapasin marraskuussa lääkärin kuka on myös homeopaatti ja kerroin lapsettomuudestamme ja siitä että meidän lapsettomuuden syy on miehen todella pieni siittiöiden määrä. Hän kertoi että hän on homeopatialla saanut monelle parille vauvan aikaiseksi noilla hoidoilla vaikka syy on ollut juuri tuo!

Sitten kysymys: onko muilla ollut tälläistä... Mulla on normaalisti tosi runsaat menkat mutta nyt näiden molempien siirtojen jälkeen menkat on ollu ihan olemattomat! Tamponia ei voi edes käyttää kun tarttuu kiinni kun vuoto on niin vähäistä? Mistä tää voi johtua? Kun on vielä ultrattukin ennen siirtoa et limakalvo on tosi paksu? Tää on musta tosi outoa!

Parempaa onnea meille negailijoille tänä vuonna, olkoon tämä meidän plussavuosi!!!
 
Hurjasti onnea Neela ja Yoslene!!!!

Robina ja Grosjean pahoittelut huonoista uutisista.... Jospa tämä vuosi olisi sitten parempi.

Itse tässä olen nyt vajaan viikon sumutellut. Pistokset pitäisi aloittaa 16. päivä. Mitään oireita eivät sumut oikeastaan ole tuoneet, ainoastaan jonkinasteista herkistymistä on ollut havaittavissa. Outoa on se, että en oikein osaa ajatella että ollaan taas keskellä hoitoa. Ei tunnu miltään. Ei pelota, enkä ole toiveikas. Otan vaan lääkkeet, enkä muuten ajattele asiaa. Viime hoidossa en muuta osannut ajatellakkaan, kuin hoitoa ja lapsettomuutta. Nyt mulla on jopa vaikeuksia muistaa ottaa lääkkeet, koska asia ei ole mielessä. Pakko oli asentaa kännykkään muistutus lääkkeen ottoaikana.

Katsotaan nyt sitten miten ajatukset muuttuvat, kun homma etenee.

Onnellista uutta vuotta kaikille!
 

Yhteistyössä