Punktiossa käyty ja saaliina oli 21 munasolua!!! :heart: Olen kyllä tyytyväinen... Nyt vaan peukut pystyyn, että mahdollisimman moni olisi hyvin kypsynyt ja hedelmöittyisi! Keskiviikkona siirto jos ei mitään ihmeellistä satu... Punktio meni yllättävän hyvin ja sattui vähemmän kuin inseminaatiot mulla... Mulla inssit olleet tosi kivuliaita! Mutta nythän kyllä oli parempi lääkityskin ja kyllähän se päähän meni ei voi muuta sanoo... Olin niin pöhnässä punktion jälkeen, että kun kotiin päästiin nukuin 6h päikkärit! Tosin olin viime yönä töissä, että silläkin voi olla pientä vaikutusta asiaan... Sain myös diapamia siirtoa varten otettavaksi, kun ne inssit olleet vähän hankalanpuoleisia jos selviäis alkion siirrosta vähän kivuttomammin...
Alkoholin käytöstä... Inssi kierroissa en ollut niin tarkka, mutta toki en ihan humalaan itseäni juonut. Sumuttelujen aikaan join jonkin verran jos oli jotkut juhlat, koska ei siinä vaiheessa mun mielestä niin suurta merkitystä. Mutta kun aloitin piikittelyt olen ollut nolla linjalla ja aion olla alkion siirron jälkeenkin... Mutta jokainen varmasti tekee omat ratkaisunsa, enkä nyt usko että lasillisesta on haittaa jos haluaa välttyä selittelyltä!
Alkoholin käytöstä... Inssi kierroissa en ollut niin tarkka, mutta toki en ihan humalaan itseäni juonut. Sumuttelujen aikaan join jonkin verran jos oli jotkut juhlat, koska ei siinä vaiheessa mun mielestä niin suurta merkitystä. Mutta kun aloitin piikittelyt olen ollut nolla linjalla ja aion olla alkion siirron jälkeenkin... Mutta jokainen varmasti tekee omat ratkaisunsa, enkä nyt usko että lasillisesta on haittaa jos haluaa välttyä selittelyltä!