Täällähän on paljon kirjoiteltu, minä olen vain lomaillut ja mökkeillyt, niin en ole tänne kerinnyt olleenkaan!
Ne mun "viimeiset" menkatkin vihdoin alkoi ja on nyt sitten ohi eli nythän se on sitten virallisesti vissiin ihan oikee hoitokierto...
Jos nyt viime kierron puolella aloitettuja sumuja ei lasketa...
Mulla tosiaan pitkällä kaavalla mennään ja suorilta vaan sillä ilman mitään keskusteluja. Ollaan kyllä julkisella, että olisiko tosiaan sen vuoksi, että helpompi kontrolloida. Mulla kyllä kans hieman monirakkulaisen oloiset munasarjat, kuten
bauliella! :O Inssissäkin meinasi tulla liikaa muniksia!!! Että saapa nähdä miten tässä nyt sitten lopulta käy, vähän liian jännää!!! Mulla piikkinä Fostimon, reseptissä 10x150IU ja 10x75IU! Että saapa nähdä miten niitä sitten pistelen...
idealisti Mulle on nyt sitten myös tullut muitakin oireita, kuin että sumut maistuu pahalla... Mulla kans pää ihan "pöhnässä" niin kuin sullakin oli! :| Ei mitenkään hirveen kiva... Lisäksi on kuumia aaltoja varsinkin, jos vähän kiireellä tekee asioita ja urheillessa hikoilen tosi paljon enemmän kuin ennen... Päänsärkyä on ollut myös viime päivinä ja ihme huimausta! Tässä oltiin kavereiden kanssa mökillä, saunottiin ja lilluttiin paljussa, sieltä kun sitten nousin, huimas päässä niin että meinas taju lähtee!
En tiedä johtuiko sumuista vaan kuumuudesta, mutta en oo koskaan ennen meinannut pyörtyä, olin kuulemma ollut valkoinen kuin lakana... Ihana kuulla, että sun punktio oli sujunut hyvin!
Nyt pidän sulle peukkuja, että munasolut hedelmöittyisi ja siirtoon päästäisiin torstaina!
Amele Minä olin aluksi aika varovainen kenelle kerroin, mutta kun tässä on nyt kulunut aikaa... Niin ollaan kerrottu molempien vanhemmille ja omalle siskolle oon kertonut! Sisko kyllä tiennyt siitä asti, kun ollaan ruvettu toivomaan lasta, että yritetään...
Lisäksi on muutama todella hyvä ystävä, jolle olen kertonut ja sitten onkin paljastunut että parilla on myös lapsettomuutta ja hoidot meneillään! Eli vertaistukea löytyy sieltäkin kautta, mikä on tosi ihanaa! :heart: Töissä en ole asiaa kertonut ja yritän pitääkin asian niin ettei tarvisi esimiehelle kertoa... Kurjaa että teillä IVF peruuntui, voimia! :hug: Mutta toivotaan, että inssissä tärppäis!
Rapu78 Kovasti voimia sinnekkin suunnalle! :hug: Varmasti itsensä hemmottelu auttaa ja vie ajatuksia muualle... Mulla on marraskuun alussa viikko lomaa ja olen päättänyt, että jos tämä IVF menee mönkään niin ihan varmasti lähetään jonnekkin etelän lämpöön! Silloin olen sen ansainnut... Kesällä odotellessa olen myös hemmotellut itseäni ja reissannut aina kuin mahdollista... Ottanut vaan rennosti, käynyt terassilla ja välillä juhlinut kovastikin!
Ollut jotenkin ihanaa kun ei ole tarvinut laskea päiviä tai tuntea huonoa omaatuntoa jos ottaa siiderin tai kaks!
Amalia Armas Voimia odotteluun, jonottaminen on tylsää! :hug:
valoa Tervetuloa mukaan!