HilleriHiiru : Loistavaa, että munasarjasi ovat kasvattaneet noin monta follikkelia! Ja tosi hienoa, että kysta voidaan tyhjentää samassa sessiossa.
Hirmusti tsemppiä sinulle!
Robina : Ihanaa, että pääsette alkionistutukseen ja saatte alkioita vielä pakkaseenkin!
HelgeR : Todella kurjaa, että veritesti oli negatiivinen!
Minä niin toivoin, että olisit plussannut... Hirmusti voimia tulevaan! Onneksi teillä on alkioita pakkasessa niin voitte yrittää uudelleen melko pian. Rohkaisuksi haluan sanoa sinulle ja kaikille muillekin täällä, että tapasin tässä taannoin erään naisen, jolla oli tärpännyt seitsemännellä alkionistutuksella (jotka olivat vaatineet lukuisia hormonihoitoja ja munasolupunktioita). Sen jälkeen he olivat saaneet vielä luomulapsenkin! Minulle oli rohkaisevaa kuulla tällainen tarina, että rankkojen kokemusten ja vuosien yrityksen jälkeen voi onnistua. Voimahalaus sinulle! :heart:
UniUnna : Meillä päädyttiin lyhyeen kaavaan sen vuoksi, että minulla on pco-tyyppiset monirakkulaiset munasarjat. Lääkärimme sanoi, että tällaisessa tapauksessa on parempi mennä tuon lyhyen kaavan mukaan. Käsitin, että pitkällä kaavalla minulle olisi saattanut kehittyä liikaa munarakkuloita.
Baulie : Tsemppiä hoitojen uudelleen aloittamiseen!
Rapu78 : Kirjoitit, että luonto pistää niin kamalasti hanttiin, että kannattaako yrittääkään. Kannattaa! Mä olen sitä mieltä, että jos sellaiset ihmiset sikiää, jotka eivät lapsia edes halua, niin kyllä meidän, ketkä niin suunnattoman paljon lasta toivomme ja olisimme valmiita kaiken rakkauden heille antamaan, pitäisi myös lapsia saada. Joten aivan valtavasti tsemppiä ja voimia sinulle ja miehellesi!