Skorppari Ihania ultrakuulumisia, nyt voi odotus jatkua hyvillä mielin :heart:
RBB Kiva että kävit kuulumisia kirjoittamassa! Hienosti kuulostaa alkaneen teidän uusi elämänvaihe vauvan kanssa
Päivä- ja yörytmitkin alkaa varmasti pikkuhiljaa selkeytyä vauvan kasvaessa. Mä yritän nauttia viimeisistä raskausviikoista, ja nyt se helpottuukin varmasti kun loma alkaa! Päätettiin myös että käydään ottamassa masukuvia joku päivä, vaikka en ole omasta olomuodosta viime aikoina niin nauttinutkaan, niin varmasti jossain vaiheessa tulee vielä ikävä pyöreää masua ja etenkin siellä tuntuvia potkuja ja hikkailuja
Hydra Hieno juttu, että sokeriarvot oli noin hyvät. Olisi kurjaa, jos olisi joutunut lääkitystä käyttämään tai tiukkaan seurantaan koko raskausajaksi noin pienen ylityksen takia. Kiva että siellä lomakin alkaa! Toivotaan, että keskiraskauden energisyys on pian siellä, kannattaa hyödyntää sitä aikaa valmisteluissa ja hankinnoissakin
Mulle parasta aikaa oli ennen 30-viikkoa ja oon tosi tyytyväinen, että tuli tehtyä paljon valmisteluja jo ennen sitä.
Mulla oli tänään viimeinen neuvolalääkäri; kaikki edelleen ok, kohdunsuu on alkanut jo pehmentyä mutta paikat kiinni ja kanavaa jäljellä. Kuulosti siis ihan normaalitilanteelta näille viikoille. Sf-mitta on 32 cm juuri keskikäyrällä, mikä lääkärin mukaan ennustaa myös "keskikokoista" vauvaa, tämän tarkempaa kokoarviota ei taideta saadakaan!
Äitiysloma alkaa huomenna, ihanaa!
aurora 34+5