Ihan ensimmäisenä lämpimät onnentoivotukset IMD, RBB ja DESEO! Teillä on nyt paras aika menossa, kun kaikki on aivan uutta ja ihmeellistä! Onnea onnea!
Toka2, tervetuloa mukaan! Onnittelut plussasta! Meillä taitaa ollakin sama LA. Minulla myös ultrassa varmistui la:ksi 28.1. Mukava, kun on joku ihan samalla ajalla. Millaisia "oireita" sinulla on ollut?
Toive13, mukava kuulla, että työpaikalla asia otettiin vastaan hyvin! Näkyykö sinulla jo vauvamasu?
Tällä onkin jo tosi moni aivan viime metreillä! Mukava lukea teidän kuulumisia, kun itsellä on sinne vielä kamalan pitkä aika.
Tybyliini, toivottavasti ne jomotukset tekevät pikkuhiljaa tehtävänsä ja kypsyttävät paikkoja. Joko sinulla alkaa olla tukala olo?
Hydra, ne ensimmäiset hipsutukset tekevät kyllä odottamisen jotenkin tosi konkreettiseksi.:heart: Onko sinulla jo vauvamasu tullut esiin?
Skorppari, onnittelut 12 viikon virstanpylväästä!=) Minusta tämä ensimmäinen kolmannes menee aivan t-ö-r-k-e-ä-n hitaasti! Kohta se vauvamasu pullahtaa varmasti näkyviin. Minusta se teki aina semmoisia spurtteja, että pitkään tuntui ettei tapahtunut mitään ja HUPS, yksi aamu housut kiristivätkin. Minullekin se nt-ultra on jotakin merkittävä virstanpylväs. Jos siellä on kaikki hyvin, niin sitten olisi kyllä aika jo nauttia tästä ajasta.
Aurora, hienoa, että raskausmyrkytysepäilyt ovat lieventyneet! Toivottavasti pysyisikin poissa ja saisit nauttia loppuraskaudesta hyvillä mielin. Vieläkö sinä jaksat puurtaa töissä?
Millyk, hyvä, että saat nyt levätä, josko se rauhoittaisi tilannetta. Tämä raskaana oleminen on kyllä välillä huolta huolen perään. Ja sitten se huoli vasta alkaakin, kun vauva syntyy.
ON: en osaa yhtään rentoutua. Tarkastelen olotilojani ihan koko ajan ja ravaan vessassa alituiseen. Tämä on ihan älytöntä! :headwall: En muista, että esikoista odottaessa olisin ollut näin hysteerinen. Minun on varmaan pakko käydä vielä ylimääräisessä ultrassa ennen niskaturvotusultraa, jotta saisin edes hetken mielenrauhan
Varsinaisesti minulla ei edes pitäisi olla mitään syytä huolehtia, koska olot on varsin selvät: väsyttää tuhottomasti ja ällöttää + nälättää 24/7. Mutta tuo mahan jomotus vähän kiusaa ja siitä kait tämä epävarmuuskin kumpuaa. Kumpa kaikki olisi hyvin
Oikein mukavaa ja rentoa juhannusta kaikille! Lepäillään ja kerätään voimia :wave:
- Briitta + vielä nimetön 8+2