Tervetuloa uusille! Mukava saada lisää porukkaa. Muutama viikko niin täältä alkaa porukka tippuilemaan poiskin synnytysten myötä.
RBB, joko on alkanut pyöriä synnytys mielessä? Ja milloinka tuo ankkamainen kävely alkoi sulla? Meinaan kun itsellä käynyt jo tällä viikolla mielessä, että miten tämä kävely tuntuu jotenkin oudolta. Liitoskipuja en niinkään ole huomannut. Pientä kiristelyä alamahassa joskus.
Mahanpeittelystä: ei ole onnistunut mulla löysilläkään paidoilla koko aikana. Johtuneekohan siitä, että tissit on niin pikkuiset, ettei ne ole kohottamassa paitaa löysälle, vaan kaikki paidat nuolee mahan pintaa. Nyt olis isompi rintavarustus tarpeen :kieh: Ostin muka löysän äitiyspaidan viikko sitten, niin töissä päivittelivät entistä enemmän minun pullottavaa mahaa... Ennen kun oon vielä ollu mahasta aika littana. Toisaalta mitä tuosta enää peittelemään, eikö se kohta ala joka tapauksessa paisua kovaa vauhtia (toivon mukaan).
Mulla on mahan kanssa ollut jo pari viikkoa ihmettelemistä. Se on aamulla herätessä tai joskus yölläkin herätessä kova, navan ympärillä on möykky. Tänään se oli enemmän vasemmalla puolella. Siitä se sitten rentoutuu asentoa vaihtaessa tai vaikka vessareissulla. Kipua ei tunnu. Kai sen on pakko olla supistuneena sen kohdun, kun se on kova? Liekö ihan normaalia.. Voi kun näitä ei tiedä, kun ei ole aiempaa kokemusta.
Laal, mulla kesti vuodot rv 7-12 oikeastaan jatkuvana. Nyt kuukauden verran on ollut normaalia valkovuotoa vaan. Mullakaan ei ole syytä tiedossa, joten vähän saa olla varpeillaan, että vieläkö se alkaa uudestaan. Mutta luotetaan, että kaikki on hyvin, kun doppler jyskyttää
Mulle äitiyspolin lääkäri sanoi, kun teki runsaiden vuotojen jälkeen tarkistusultria, että raskauden jatkumiselle on normaali ennuste vuodoista huolimatta, jos ultrassa kaikki hyvin.
Miehen pikkutytölle kerrottiin vauvasta. Toivottavasti ei kerrottu liian aikaisin... Mutta olihan se ylpeä, kun tajusi, että nyt siitä tule isosisko. Oli levittänyt asiaa eteenpäinkin aloittaen, että "mulla on iloisia uutisia"
Minullekin tuo tytön isosiskous on tärkeä asia, koska voi olla, että vauvalla ei muita sisaruksia tule olemaan, kuin tuo siskopuoli.
omanna 16+4