Mulle on noita kommentteja sadellut vuosia. Osa ei tarkoita pahaa, mutta ikävä kyllä osa tarkoittaa ihan tarkoituksella loukata.
"Ei susta oo ikinä äidiksi. Ajattele nyt ittekki!" -tarkoituksella
"Onhan teillä kummilapsi" - tahaton
"Ei se oo kuule hääviä olla raskaana! Oo onnellinen ku ei tartte synnyttää!" - tahaton
"Jumala on tahtonut asian näin. Hyväksykää se." - tahaton
"En halua kuulla asiasta mitään, ei kiinnosta!" - tahallinen
"Pitääkö mun tulla polkasemaan ku tuo isäntä ei näköjään kykene lasta paneen alulle"
- tahallinen
"Ajattele! Menee kroppa pilalle! Älä ihmeessä!" - ? (HEH! mikä kroppa!?)
"En ihmettele ettette onnistu, oot kyllä niin lihava." - tahallinen
Kaikesta huolimatta posittivisella mielellä odotan 9.päivää ja ekaa pistosta. Siitä se sitten lähtee
Sitten ku aika on kypsä kertomiseen, ni tiedän että ystäväni ovat täysillä mukana =) Vanhemmillemme emme vielä puhu. He odottavat yhä kovasti, vaikka he eivät painosta. Sitten jos (KUN) tärppää, niin kerron heti!
Ihana kuulla kyytiläisistä :heart:
Meille/heille jolla ei vielä kyytiläistä ole; :kiss:
Mulla kanssa melko agressiivinen migreeni. Nyt heräsi kysymys ja ajatus: Onko teillä ollut hoitojen aikana kovaa pään särkyä/migreeniä? Mites lääkitys/hoito?
Mulla käytössä estolääkitys ja kohtauslääkkeet (2 kpl)
En huomannut innoissani kysyä polilta
Pitää muistaa kysyä sitäkin....
"Ei susta oo ikinä äidiksi. Ajattele nyt ittekki!" -tarkoituksella
"Onhan teillä kummilapsi" - tahaton
"Ei se oo kuule hääviä olla raskaana! Oo onnellinen ku ei tartte synnyttää!" - tahaton
"Jumala on tahtonut asian näin. Hyväksykää se." - tahaton
"En halua kuulla asiasta mitään, ei kiinnosta!" - tahallinen
"Pitääkö mun tulla polkasemaan ku tuo isäntä ei näköjään kykene lasta paneen alulle"
- tahallinen
"Ajattele! Menee kroppa pilalle! Älä ihmeessä!" - ? (HEH! mikä kroppa!?)
"En ihmettele ettette onnistu, oot kyllä niin lihava." - tahallinen
Kaikesta huolimatta posittivisella mielellä odotan 9.päivää ja ekaa pistosta. Siitä se sitten lähtee
Sitten ku aika on kypsä kertomiseen, ni tiedän että ystäväni ovat täysillä mukana =) Vanhemmillemme emme vielä puhu. He odottavat yhä kovasti, vaikka he eivät painosta. Sitten jos (KUN) tärppää, niin kerron heti!
Ihana kuulla kyytiläisistä :heart:
Meille/heille jolla ei vielä kyytiläistä ole; :kiss:
Mulla kanssa melko agressiivinen migreeni. Nyt heräsi kysymys ja ajatus: Onko teillä ollut hoitojen aikana kovaa pään särkyä/migreeniä? Mites lääkitys/hoito?
Mulla käytössä estolääkitys ja kohtauslääkkeet (2 kpl)
En huomannut innoissani kysyä polilta
Pitää muistaa kysyä sitäkin....