pääsinmpä vihdoinkin koneen äärelle, nääs nämä yötyöläisen unet haittaa tätä elämää jonnin verran. tänään alkoi parin päivän vapaa.
tämä IVF on meidän 3. takana on jo 6 inssiä. kolmas tuotti plussan, joka oli tuulimuna. syys meillä hoitoihin on miehen kromosomivika, joka aiheuttaa siittiöiden puutoksen.
tähän hoitoon lähdettiin pienoisella kiireellä. menkat alkoivat viimeeksi 28.1 ja soitto minulle tuli hoitoon pääsystä 5.2 illalla. JEE! =)
7.2 puhelimitse sain synarelan aloituspäivän/annosteluohjeet sekä ultra-ajat. alkaa 17.2 aamuin illoin sumu kumpaakin sieraimeen.
1. UÄ 3.3
2. UÄ 10.3
3. UÄ 13.3 ja näillä näkymin punktio viikolla 12. veikkaan itse 17.3, koska 21.3 on pyhäpäivä. ja felicitaksessa siirto on aina puntiosta kolme päivää, eli ma punktio ja to siirto.
lääkkeinä mulla tulee olemaan puregon ja menopur, näiden annostukset saan todennäköisesti 3.3 kun nään hoitokaavioni ekan kerran ja sen saan myös kotiin.
toivotaan, että kolmas kerta toden sanoo...! jollakin tapaa uskon tähän sanontaan, koska kolmas inssi toi ensimmäisen plussa-testin. vaikka päättyikin miten päättyi :'( .
punktiota en osaa vielä pelätä yhtään, vaikka aiemmat ovat kipeetä tehneetkin.