ivf hoitoa aloittamassa maaliskuussa???

ONNEA Bansku :flower: :hug: =)
Meillä on sitten laskettu aika melko samoissa. Mullahan on oikea testipäivä vasta huomenna, mutta oireitakin on jo ilmaantunut. Toki varmistan vielä huomenna :whistle:

Kiitos kaikille onnitteluista ja tsempit vielä piinailijoille ja hoidoissa oleville :hug:
 
Kiitoksia onnitteluista =) ! On tää kyllä edelleenkin varsinaista piinaa. Kyselit EllaElias oireista ja ei minulla mitään suurempia, mutta huolestuttavin on tietysti tämä vuoto, joka on kyllä niukkaa mutta eilen ja tänään on pyyhkiessä tullut verta. Sitä ennen vain tuhrua. Ajattelinkin huomenna soitella polille ja jospa vaikka menisin veritestiin josko se rauhoittaisi mieltä. Sinullahan oli alussa jotain vuotoja, joko ne ovat loppuneet? Minusta tuntuu myös, ettö olen tullut hajamieliseksi ja teen ihan ihmeellisiä asioita, mutta kyllähän nyt sata uutta asiaa pyörii mielessä ettei sinänsä mikään ihme. Pientä nippailua vatsassa ja nälkä minulla on herkemmin ja ehkä vielä kuvittelen, mutta myös hieman hetkittäistä huonoa oloa. Tänään olen kyllä ollut erityisen väsynyt, mutta ei todellakaan ihme, kun heräsin joskus neljän aikoihin enkä saanut enää unta...

Florence Juu, samoissa ajoissa mennään ja vuoden loppuun se taitaa h-hetki osua.
 
Banaani: Onpas jännää, että nii-iin monella hoitoja saaneella on noita tuhruja/vuotoja. Mulla kesti reilun viikon eli alkoi n.pp14. V.pun tuhrua tuli siis vaan pyyhkiessä. Tuolloin oli myös aika paljonkin sellaista menkkakivun tyyppistä vatsakipua. Nyt on ollut jo jonkin aikaa tuhruttamatta ja kivutkin muuttuneet erilaisiksi ja selvästi lievemmiksi. Sulla nuo oireet muutenkin ihan samantyyppisiä kuin mulle.
Jaksamista sinne, on tämä vaan niin henkisesti piinaavaa. Itse en ainakaan pysty rauhoittumaan ennen ultraa.
 
Onnea Banaani!!! :) =) :)

Mä kävin tänään 0-ultrassa mutta koska vuotoa ei oo näkynyt niin siirtyi piikittely viikolla eteenpäin.... :( Lääkäri sanoi että oli jotain rakkuloitakin vielä että ei oo jarrutus oikeen tehonnut. Lääkäri kuitenkin meinas että kyllä ne menkat tässä ihan pian alkaa ja ens viikolla sitten vois stimulointi alkaa. Toivottavasti!

Onneks saatiin pentu tänään kotiin niin on paljon muuta ajateltavaa kun semmonen karvapallero juoksentelee ympäri taloa! =)
 
Huonoja uutisia... :'( Vappuaattona alkoi kuukautismainen vuoto kipuineen ja tiesin, että tämä oli sitten tässä. Tänään asia vielä varmistettiin verikokeella. Positiivista on se, että kuitenkin plussasin eli sekin on tulevaisuudessa mahdollista ja negatiivista se, että klinikka jossa PAS meille tullaan tekemään on kesätauolla juhannuksesta. Ja hoitaja tänään epäili minulla menevän 4-7 viikkoon kunnes seuraavat kuukautiset alkavat ja se on sitten siinä ja siinä ehditäänkö PAS:iin enne lomia. Nyt kuitenkin suuntaan (tai yritän) ajatukseni muihin asioihin ja onneksi on kevät ja puutarhatyöt kutsuvat... Kiitos kaunis kaikille ihanille ihmisille ja plussatkaa oikein ahkerasti ja jakselkaa! Varmasti en voi olla kurkkimatta tänne palstalle muiden kuulumisia vaikken välttämättä hetkeen itse kirjoittelisikaan.

Aurinkoista kevään jatkoa !
:heart: :heart:
 
Voi Banaani voima :hug: sinulle!
Täälläkin suunnalla voimia tarvittaisiin - ultrassa käyty - eipä näkynyt muuta kuin raskauspussi, ei siis ruskuaispussia eikä sikiötä. Maanantaina kontrolliin ja sitten selviää miten hoidetaan. Meidän perheen kolmas tuulimunaraskaus näyttää sitten olevan totta!
:ashamed:
 
Ei tapahtunut ihmettä tänään, vaan todettiin tuulimunaraskaus. :ashamed:

Minä taidan siirtyä takavasemmalle - ainakin kevään/kesän ajaksi.
Keskiviikkona lääkkeellinen keskeytys, jonka toivon tällä kertaa onnistuvan,
jotta kaavinnalta vältyttäisiin.

Tsemppiä kaikille hoitoihin ja jatkoon!
 
Tämä on niin väärin ja epäreilua, turhauttavaa ja kuluttavaa.
*puhisen pois harmistusta* kaikkien täällä palstalla olevien puolesta. Varmasti jokainen on nuokin tunteet tuntenut. Negoja tai negoiksi muuttuvia plussia :headwall:
Yritetään siitä huolimatta jaksaa, vaikka se vaikealta tuntuukin. Nämä lauseet muuten on ihan yhtä kliseisiä kuin ne tuttavienkin sanomat kannustukset, mutta toisaalta täällä ihmiset tietävät toisten tilanteen henkilökohtaisesti.
Voimia kaikille kevääseen ja kesään :flower:
 

Yhteistyössä