@MyMa voimia piinailuun ja toivotaan parasta!
@Eloveera-79 onnea vielä plussasta, ihanaa kuulla hyviä uutisia
Ja kaikille hoitojen eri vaiheessa oleville tsemppiä, sitä tarvitaan
Oon käynyt täällä lueskelemassa välillä viestejä, mutta en oo jaksanut itse hirveästi kommentoida. Alkuviikko meni aika matalissa tunnelmissa, kuukautisia ei näy eikä kuulu. Viimeisen Terolutin otin tosiaan toissa sunnuntaina, eli 11 päivää sitten... vahvat PMS-oireet on olleet jo varmaan viikon, kiukuttaa ja masentaa ja ärsyttää. Toissapäivänä sain itkupotkuraivarit kun mies toi vääränlaista rahkaa kaupasta, ihan naurettavaa
Laitoin eilen viestiä lääkärille, että kuukautiset eivät oo alkaneet, ja kerroin sitten myös että kun aiemmin söin pari kertaa Primolut Nor -kuurin, niin menkat alkoi kolme päivää sen jälkeen, molemmilla kerroilla. Lääkäri kehoitti tekemään raskaustestin ensin, kuulemma ei se aukiolotutkimus ihan 100% varma ole... joo, ei ole, mutta on tässä yli vuosi jo menty ilman ehkäisyä ilman raskautta, ja tuntuis aika absurdilta suorastaan, että nyt yhtäkkiä olisinkin raskaana. Etenkin, kun makuuhuoneen puolella on ollut niin hiljaista, että pupuiltiin tässä kierrossa ekan kerran varmaan joskus kierronpäivänä 30. Tuskin sitä ovulaatiota enää siinä vaiheessa ois tapahtunut edes. Mun kohdalla tieto siitä, ettei me voida lasta saada kuin ivf-hoidoilla, on syönyt seksihaluja aika reippaasti. Eri asia ois se, jos mitään noin radikaalia syytä lapsettomuuteen ei ois löytynyt ja jokainen seksikerta (periaatteessa) ois mahdollisuus raskautumiseen... mutta kun ei. Ja mun kuukautiskierto heittelee normaalistikin niin, etten oo viitsinyt uhrata ajatustakaan raskauden mahdollisuudelle silloin kun menkat on olleet myöhässä... edellinen kierto oli 60 päivää, ja yleensä vaihtelee jotain 33 ja 56 päivän välillä, kiitos PCO:n.
Sain onneksi myös reseptin Primolut Nor -kuuriin. Jos se kerran aiemminkin auttoi, niin toivottavasti vieläkin! Eli jos ei nyt sunnuntaihin mennessä vuoto ala, niin sitä sitten seuraavaksi