@Pupuna112 Mä vielä aloin miettiä tuota kun hoitaja oli sulle sanonut, että jos itse haluaa niin saa pitkän viljelyn. Voisiko se nyt olla vaan joku möläytys hoitajalta?
Tai siis jos lääkäri oli alunperinkin sitä mieltä syystä X, että lyhyellä kaavalla mennään, ja hoitaja sitten vaan heitti jonkun tollaisen ihme kommentin
Tai tarkoitti, että jotkut nimenomaan vaativat pitkää viljelyä.. No mene ja tiedä, erikoinen juttu silti. Tuo kustannuspuoli on myös hyvä pointti!
Tulehan kertomaan sitten miltä follikkelit näyttivät!
@Ellinoora38 Kyllä mullakin semmoinen näppituntuma on tältä palstalta, että enemmän plussataan blastoilla. Ainahan sitä vaihtelua toki on, eikä me täällä palstalla olla kuitenkaan koko todellisuus
Sekin tietty vähän sekoittaa, että niitä kahden päivän siirtoja tehdään varmaan ylipäätään aika vähän, niin ei niitä täällä palstallakaan sitten paljoa näy.
Harmi jos yksi alkio ei jaksanut jatkaa
Mutta hienoa kun saitte jotain pakkaseen, ei sitten seuraavalla kerralla tarvi uutta IVF:ää heti tehdä! Vaikka nythän sulla tärppää tietty heti
Tuo kipuilu kuulostaa lupaavalta! Toivottavasti oli kiinnittymistuntemus!
@Nuttu92 Kiitos paljon tsempistä ja onnea punktioon! Toivottavasti on mehevä saalis
@Eloveera-79 Kiitos kauniista sanoista, tuli oikein hyvä mieli
Noinhan se on, että todennäköisesti jossain kohtaa tulee oikeat olosuhteet ja tähdet kohdilleen, ja tärppää. Mulla on tähän ihan vahva usko kyllä. Mulla ei myöskään ikä vielä liikoja paina, joten jos ei näistä viidestä pakkasukkelista tärppää, niin uusi IVF sit vaan jos kukkaro kestää. Nyt vaan lehmän hermoja
Ja vielä sun HCG:sta, että mielenkiinnolla kyllä odotellaan että montako siellä on
Oot varmaan ehtinyt sitä kaksosraskauttakin jo miettiä, mitä ajatuksia siitä? Meinaatko itse hankkiutua varhaisultraan?
@Tuutikki84 siis whaaaat, kestipä sulla kauan ennenku menkat alkoi!
Noi hormonit on kyllä semmosia pirulaisia, ei niitä mielellään syö. Mulla on aina se hormonien aloitus saanut eniten mielialat heittelemään, nyt kun jo 3kk oon noita syönyt niin ei enää tunnu missään...
Sulla on kyllä tosiaan varsin harvinainen lähtökohta näihin hoitoihin. Hyvähän se on, ettei kaikki ole ihan uutta
Lääkkeiden nimissä sekoittaa vielä sekin, kun on eri lääkkeitä samaan tarkoitukseen. Kyllä ne siitä sitten tutuksi tulee. Ja jokaisella vähän oma kombo kuitenkin. Onhan se siirtopiina ihan omaa luokkaansa, pääseekö siirtoon, millainen alkio, tuleeko plussa... Ja parhaassa tapauksessa tätä kerta toisensa jälkeen
Kanttia vaatii tämä touhu. Jaksamista sinullekin!
Semmoinen pieni käytännön ehdotus muuten, että olisi tosi kiva jos jaksaisitte lisätä jonkun profiilikuvan. Tai mulla ainakin on jotenkin helpompi muistaa kuka olikaan kuka, jos on joku pieni kuva joka jäisi mieleen
Ei mikään pakko tietty, mutta ehdotus selkeyden vuoksi kun nyt on niin paljon porukkaa palstalla, mikä onkin kiva