@Ellinoora38 okei. No ymmärrän kyllä, että mietityttää josko menkat tulossa, kun sun oma kiertokin niin lyhyt. Mutta pian se selviää kun pääset testaamaan. Mäkin aina pyhästi päätän odottaa testipäivää, mutta kummasti se mieli aina muuttuu
Ja pakko täällä on vaan jaksaa uskoa omaan onnistumiseen, ja muiden myös! Kun palstalla on ollut ja seurannut pitkään, niin aivan valtaosalla se sinnikkyys kuitenkin lopuksi palkitaan
Alku voi tuntua takkuiselta, ja tietysti kun on niin isot odotukset ladattuna hoitoihin. Jos kävisi niin että teillä ei nyt tästä tai seuraavastakana tärppää, niin toivottavasti jaksatte vielä uuden IVF:n (jos se on siis sitä mitä pohjimmiltaan haluatte). Mullakin meni eka ivf ihan pipariksi, saatiin vaan yksi solu ja siitä nega. Aikamoinen itsensä keräily oli sen jälkeen, mutta käytiin välillä matkalla ja kun palattiin, niin oli fiiliksetkin tasoittuneet. Ja sitten homma alkoi vasta sujua, saatiin mulla lääkkeet kohdalleen ja pakastimeen 8 alkiota, ja 2.ivf ekasta siirrosta poika syntyi
Että tsemppiä nyt edelleen! Isoin työ näissä hoidoissa on kylä henkisellä puolella.
@Solunen tuohan kuulostaa teidän ajatuksiin sitten ihan hyvältä! Toivottavasti inssistä tärppää! Milloin toimenpide? Meetkö vielä kerran ultraan välillä?
@Silmu75 toivotaan että pian menkat alkavat! Voi miten jännää tuo luovuttajan punktio, ihan omat jännäilynsä tuossakin
Kunpa tulisi hyvä saalis
Mulla oli jotenkin niin hyvä fiilis tästä uudesta kierroksesta, kun menkat alkoi. Aiemmissa siirroissa oon aina aloittanut zumenonit kp2, ja niin tein nytkin. Tänään pääsin soittamaan klinikalle ja siellä luki lääkärin ohjeessa, että zumen aloitus kp1
Tämä kyllä siis puhelimessa mulle viime viikolla kerrottiin, mutta oon jotenki varmaan vaan ajatellut sitä tuttua kp2 juttua, enkä kuunnellut kunnolla. Hoitaja vakuutteli että nou hätä että ei ole hoito vielä pilalla, mutta kyllä risoo niin perusteellisesti
tämmönen pieni ja hallittavissa oleva asiakin piti mennä sössimään.