Kiitos kaikille eilistä kysymystäni kommentoineille! En nyt saanut yhteyttä Dextraan, yritin useaan otteeseen tänään soittaa mutta meni vastaajaan, kun eihän siellä normaalitoimintaa lauantaisin ole (mutta alkionsiirtojen takia olisi saattanut olla puhelin päällä) eikä sähköpostiinkaan tullut vastausta. Lääkärin henkilökohtaista (koti)numeroa en alkanut etsimään. Tulin siihen tulokseen, että ei tämä letroasia voi olla mikään ratkaiseva, tuskin mikään keskeinen seikka voi vahingossa pudota pois. Se oli varmaan joku lisämauste viime kerralla. Kysyn asiasta tiistain vastaanotolla, mutta en nyt murehdi. Eihän mulla siinä onnistuneessa hoidossakaan ollut letroja mukana.
Jos joku päivittää listaa, mulle vois sinne laittaa 2. IVF:n tilalle 3. IVF.
@CherryPie85 , oot siinä oikeassa että ei se panikointi plussaan tai edes ekaan ultrakäyntiin jää. Muistan kuinka pelkäsin varsinkin loppuraskaudessa, jos ei ollut pitkään aikaan tuntunut liikkeitä. Söin suklaata ja tönin mahaa että saisin jotain eloa aikaiseksi (välillä hän oli aika laiska liikuskelemaan). Eipä ne huolet vielä syntymäänkään jääneet, vaan sitten olin jonkin aikaa huolissani kätkytkuolemasta. Hankin kätkythälyttimenkin, mutta se jäi kokonaan käyttämättä kun vauva nukkui vieressäni noin puolivuotiaaksi.
@Nipsu_78 , pahoittelut vuodosta. Tämä on niin raakaa touhua. Hyvä varmasti soitella klinikalle jatkosuunnitelmasta. Ehkä uusi hcg-mittaus antaisi selvyyttä, kun onhan joillain pysynyt kyytiläinen mukana runsaastakin vuodosta huolimatta?
@rouvaNiisku , olipa harvinaisen törppö lääkäri. Tosi kumma jos ei niitä munanjohtimia katsonut. Onhan se kohdunulkoisen poissulkeminen ihan keskeistä tässä tilanteessa. Voisiko olla että kuitenkin katsoi nekin, mutta kommunikaatio oli vain niin huonoa että ei niistä mitään sanonut?
@Jantzu lle tsemppiä lähipäiviin. Tiedän miten inhaa on pelätä puhelinsoittoa. Toivotaan onnistunutta siirtoa!
@Tupsuli , mun klinikalla ei koskaan ole kerrottu alkioista mitään luokituksia (vain sen onko blastoksi asti kehittynyt), lieneekö klinikan yleinen käytäntökin? Hyvä vain, mulle riittää tieto että alkio on arvioitu siirtokelpoiseksi, mitäpä sitä sen enempää stressaamaan kun asiaan ei kuitenkaan voi vakuttaa.
Paljon onnea matkaan kaikille äsken alkion kyytiin saaneille!