Moikka!
Mahtuisko joukkoon mukaan meillä ensimmäin ivf/icsi alkaisi seuraavasta kierrosta, eli mä odottelen täällä vasta menkkoja tuloilleen.
Lyhyt kaava, mulla pco enkä ovuloi ollenkaan, kiertokin 30-50 luokkaa miehellä "ihan ok" simppalaatu, ei kuulemma täysin huono, mut ei mitään priimaakaan.
01/11 ollaan hoitoihin lähdetty, inssillä 4 kiertoa, kaikki nega, sit pidettiinki kolmen vuoden tauko kaikesta. Hoidettiin parisuhdetta, työ- ja asuntoasiat kuntoon. Nyt päätettiin alkuvuodesta, että lähetään uuteen kierrokseen kasvaneina ja VÄHÄN viisaampina. Ollaan nyt siis minä 28v ja mies 30v.
7.6 oli eka käynti ja heti päätös että ivf mennään. Mies oli sitä ennen vienyt omat näytteet yms ja ne käytiin siinä läpi, kaikki taas ihan ok. Mut tutkittiin ja kaikki siinäkin ok.
Papa-näytteestä tuliki sitte ylläri, sain kutsun jatkotutkimuksiin ja siitäkin löytys solumuutoksia, ni tuli kutsu 4.9 sähkösilmukkahoitoon. Masensi ja oltiin varmoja et noni, hyviä uutisia kun saatiin ja että päästiin ivf lokakuun jonoon ja toivoa täynnä, ni tottakai piti tulla tämmönen takapakki.
12.9 mentiin silti sovittuun hoitojen suunnittelukäynnille ja mentiikin asenteella, että ehkä ensi vuodesta sitte. Jumankekka lääkäri kävi hoidon läpi ja sano että ilmottele kun menkat seuraavaksi alkaa, niin aletaan pistelemään! Olin shokissa ja kysyin, että no entäs se mun loop-hoito, eikö haittaa?! Niin lääkäri oli että ei se mitään vaikuta kun tuloksetkin oli siitä CIN1. Eli sain senkin helpotuksen kuulla siinä noin ohimennen
Ilolla taas eteenpäin, mutta varovasti.
Kävi vaan sellanenkin mielessä, että mitäs jos mulla alkaakin menkat 28.-30.9 niin lasketaanko ne jo lokakuun puolelle? Koska jos alkaa noin, tiedän kroppani että niitä ei tule sitten lokakuussa, kun puolet tänkuun menkoista silläpuolen. Ymmärsikö kukaan?