@daim1 lle tsemppiä punktioon! Toivottavasti tulee paljon hyviä soluja.
@Taival , hyvä jos saatte sen ERAn tehtyä ennen seuraavaa siirtoa, niin ei jää ainakaan siitä kiinni tärppääminen.
Voi itku
@rouvaNiisku , kunpa tuo tilanne selkiytyisi mahdollisimman pian. Onko ollut mitään kipua? Miten sulla hoidettiin silloin 1,5 vuotta sitten se kohdunulkoinen? Toivotaan ettei nyt ois siitä kyse.
@Jantzu lle tsemppiä piinailuun. Toivotaan että epäuskostasi huolimatta käy hyvin ja kiinnittyy. Käsittääkseni se uudelleenpakastus ei näissä hommissa aiheuta mitään haittaa.
@Wintersun , saatko siis kahden viikon päästä tietää koepalatulokset? Toivottavasti ne olisivat puhtaat niin että pääset raskautta yrittämään.
@justhope , ymmärrän pohdintasi testausjuttujen suhteen. Jos vielä siirtoon pääsen, en tiedä minkä strategian valitsen. Aiemmin olen halunnut jättää testaamisen vasta annetulle testipäivälle just siksi että oon halunnut nauttia edes sen piinailuajan siitä mahdollisuudesta että oisin raskaana, mutta nyt musta tuntuu että en kestäisi niin kovaa pudotusta, joten haluaisin olla mahdollisimman pian kärryillä siitä missä mennään.
@gemmy , saitko tietää alustavan punktiopäivän? Aika samassa tahdissa mennään, mullakin punktio lähitulevaisuudessa (en tiedä tarkemmin) ja jarrut just aloitettu.
@Mariah33 , miten meni tämänpäiväinen suunnittelukäynti? Saitko eri lääkärin?
@adelmiina_ lle paljon onnea kyytiläisestä ja pitkiä hermoja piinailuun!
Hienoa
@Lallastiina että pyörät lähtee nyt pyörimään. Mulla on kahdessa ekassa IVF:ssä ollut punktio kp 13, nyt saattaa olla jopa aiemmin. Lyhyt kaava ollut aina, mutta omasta kierrosta ei mitään tietoa (imetyksen loputtua heti hoitoihin ja siitä asti ollut enempi tai vähempi lääkityksillä ohjailtuna). Joo tosiaan yksityisellä tehdään punktioita kaikkina arkipäivinä.
Mulla oli eilen tämän hoitokierron eka ultra. Yksi munarakkula oli lähtenyt kasvamaan hurjaa vauhtia, sen lisäksi muutamia (en muista tarkkaan montako) keskenään suht samankokoisia. Koska tämä yksi oli lähtenyt näin kirimään, jarru aloitettiin eilen. Tänään tulee mukaan Bemfola (alkuun oli siis se pitkävaikutteinen Elonva). Uusi kontrolli jo huomenna. Ilmeisesti on olemassa riski että se yksi iso rakkula vetää muut mukaansa ennenaikaisesti joten vähän huolestuttaa miten tässä loppujen lopuksi käy. Pelkään että menee puihin tämä homma eikä saada mitään siirrettävää (kun viimeksi saatiin vain se yksi ainoa, joka tuoresiirrettiin).