Heh, hassulta kuulostaa tuo teidän myöhänen ovis juttu, kun itellä ihan aikasintaan on joskus ollut kp 17
niin ollaan erilaisia.
Lullaby mulla on tehty avustettuja/stimuloituja PAS:seja just menopurilla, kun se ovis tosiana tulee niin hitaasti.. limis ollut aina hyvä.. ovitrellestä ei siihen kokemusta.. harmi jos jousut odottamaan kierron, mutta kyllähän se varmaan järkvää on vaikka aina onkin niin raivostuttavaa yrittää ajatella järkevästi, kun haluaa nyt heti
Tsemppiä
Siidalle ja
mishalalle tänään ultriin.
SeaWind tervetulo ja onnea hoitoon, lisään listalle kun ensikerran päivitän..
JannaJ harmi ettei pakkaseen mennyt mitään, mutta jos tämä siirretty riittäisi. Hyvää piinailua (lisään sinutkin piinailijoihin kunhan päivitän, koitan illa keretä) Minulle luget aiheuttaa millon mitäkin ja joskus ei juuri mitään, se on outoa..
Itse jännitän jaksaako nuo primoludit pitää vuodon pois siis ne on aina toiminut kun olen syönyt, siitä on kyllä aikaa. Mutta vuoto on aina alkanut sitten oliko 3 päivää niiden lopetuksesta (neljäntenä) Mutta joku aamu jo aijemmin ja nyt viime yönä kyllä oli sellasia tuntemuksia alakerrassa et vois alkaa vuoto minä hetkenä vaan, huomenna olisi viiminen tabletti..Sain kylläkin itselle myös jostain kurkkun/nielun kipeäksi, alkoi toissa yönä ja eilen illalla nosti myös vähän lämpöä (joka onneksi yön aikana itsestään laski) joten voi kolotukset nyt tietty siitäkin johtua. Mut mietin jo et onkohan siellä nyt jotain viella.. esim. kysta kun en oikeen sitä ovistakaan pongannut..
No pitää toivoa että ei enää mitään aikataulumuutoksia tahi muita häslinkejä tule..