IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Amagara82#-12#1.#toimimaton munasarja/siit.#1.IVF
Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
An1z81# -13 # 1.# selit.# 1.IVF
Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#5.ICSI
cherrychoko #7/13#2.#matalat horm. tasot+ siittiöt # 1.IVF/ICSI

Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/4.PAS
Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS

Kiuski#-15#1.#laiskat munas. ja siit.#2.ICSI
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Miitta37 #-13# 1. # pco/selit.# 1.IVF (tulossa)

Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV
Mishala#-16#1.#mies steril.# 2.IVF

Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä#3.IVF/1.PAS
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI/1.PAS
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym#4.IVF
Uneksija17#4/15#1.#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
Voyage #-13 #1.#selit.#1.IVF
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/2. PAS
#hope #-14#1.#kilpari/laiskat. siit.#1.IVF

Piinailijat: :whistle:
Toiveikas81
19.9 (6pv/5.9)
#hope
Plussat 2016: :love:
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (kem)
Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (km)
MaiMei (luomu/letrot) (kkm)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Kuutio 2.IFV/1.PAS (6pv)
Huhti:
Kesäheinä-78 6.IVF/1.PAS (5pv)
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)
Xienna 2.ICSI/1.PAS (3pv)
Elo:
KuuBe 1.IVF/1.PAS (kem)
SalamaT (kem)




Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Hohhoi.. nyt on jollain tavalla päivitetty lista.. joitakin uusia lisäsin mutta katsokaa onko oikein tiedot. Ja ketä ei vielä listalla (ainakin Maravilla) Laittakaa tietorimpsua jos haluatte listalle (Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään)
Kirjotuksia oli tosiaan toista sataa edellisen listan jäljiltä, joten varmasti jotain puuttuu, en jaksanut ihan tarkkaan kaikkea käydä selaamaan. Ymmärsinhän oikein Mishala että teillä alkaa nyt toinen hoito, merkkasin listaan niin, korjataan jos väärin. Kirjoittelitko joskus aijemminkin jo, nikisi (ja kuva) tuntuu tutulta :)
Merkkasin myös KuuBe:n ja Salaman kemialliset :( Olisi kyllä todellakin aika jo muunlaiste plussien!!! SalamaT en sulle merkannut mikä hoito, kun aloin epäillä että listalla ei oo ajantasalla, vai onko? Muutkin voisi kattoa et on päivitetty hoidot oikein kun monella nyt edennyt.. Myös tastalla luuhailevat listalaiset voisi itsestään ilmotella jo yhä "mukana". Koska jos uusia tätä tahtia tulee, pitää varmaan jossain vaiheessa taas tehdä karsintaa että merkit riittää..

Pahoittelut kaikille negoista ja muista vastoinkäymisistä. :cry:
Joskushan niitä plussiakin on pakko alkaa tulla.. (y) pakko meidän vaan jaksaa taistella ja uskoa (tai ainakin toivoa) että kaikille se ihana onni joskus suodaan..
Helppoahan niin on sanoa, mutta ei kyllä itsellä henk.koht sitä omaan onnistumiseen uskoa ainakaan ole. Huomenna pitäisi aloittaa primot ja siitä se vähitellen 4 IVF (eka yksityisellä) alkaa lähestymään..:unsure:
 
Tulla pitkästä aikaa ilmoittamaan meidän tilanteesta. Viimeksihän jäätiin siihen että siirretään kuukaudella hoitojen aloitusta. En jaksanu käydä täällä vatvomassa kun en oikein tiennyt mitä tuleman pitää. No tilanne meni lopulta huonompaan, taloudellisesti, miehelle lätkäistiin toistaiseksi voimassa oleva lomautus -lappu. Elettiin jo ennen tätä aikalailla kädestä suuhun niin nyt mennään vielä tiukemmilla. Puhuttiin kyllä ennen menkkojen alkua että mitä tehdään ja sovittiin että laitetaan tämä nyt toistaiseksi jäihin. Mä yritän saada työpaikkaa että saatais talous vähä parempaan kuntoon ja katsotaan sitten. Kun kysyin että kuinkas hänen ikäkriisin kans lapsiin nähden niin tuumas että siitä hän on päässyt yli, että pikemminkin olis ylpeä jos tulis isäksi vielä 55, koska kukaan muu lähipiiristä ei oo sitä tehnyt.

Tämän takia en ole halunnut tulla listoillekaan, koska oon alitajuisesti koko ajan pelännyt että homma kosahtaa.

Katsotaan nyt jos ensi vuonna olis tilanne eri. Koittakaahan saada niitä plussia kehiin niin että kaikki tutut nimet ois häipyny, myös te juuri liittyneet, jos tänne joskus vielä eksyn/pääsen.
 
Hei kaikille,

Täällä taustalla seuraillu keskustelua jo muutaman kuukauden, kun odotellut, että pääsisi itse kans ns tosi toimiin

Taustoja sen verran, että olen 33-vuotias, mies pikkasen nuorempi. 10v sitten selvisi edellisen miehen kanssa, että johtimet tukossa (klamydian aiheuttama joskus teini aikoina), kävimme yhden ivf hoidon tuloksetta. Muistaakseni alkiot jakautui hitaasti ja tuloksia ei tullut, lyhyt kaava oli.

Silloisen miehen kanssa erottiin, ei oikein noin nuorena osannu asioita käsitellä...Nyt onnellisesti nykyisen miehen kanssa oltu useita vuosia yhdessä,.hän alusta saakka tiennyt minun ongelman tässä asiassa, hänessä siis ei ole vikaa...

Nyt olemme jonottamisen loppu päässä ja lokakuun menkoista saadaan ilmottautua pitkän kaavan ivf hoitoon (minulla heittelee kierto välillä). Laskeskelin, että lokakuun lopussa tulee sitten ne menkat, tietenkin minun Tuurilla no mutta ensi kuussa kuitenkin ☺
 
Annimiina mulla oli bemfola edellisessä hoidossa. Sitä ennen ollut puregon, vastaava tuote kait, en tiiä miksi vaihtui, mutta veikkaan vaan jotain lääkefirmojen ja sairaaloiden sopimuksia..Mutta en siis ole mitään eroa huomannut niissä.. tai siis viimeksi tuli kyllä paljon vahemmän folleja, mutta toisaalta taas munasoluja oli melkein sama, kun edellisellä kerralla puolet oli tyhjiä!!!
Nyt sit yksityisellä mulla taas tulee menopur.. Koitin just laskeskella päiviä et mille päivälle vois mahd sattua punktio. Vaikka turhaahan se on, kun aina voi ja todennäköisesti sattuukin jotain ennalta arvaamatonta.. mut veikkaisin että joko 5. tai 6. päivä..
 
Mishala ja Lapsettomuutta10v, tervetuloa palstailemaan. Onnea kovasti hoitoihin❤

Domi, Niin ihanaa, että pääsette taas tositoimiin :love: uusi alku, uusi toivo, ja uusi mahdollisuus. Menopur toimi mulle ihan huipusti!!! Onnea matkaan sylikaupalla!!!

Annimiinallle isot tsempit uuteen hoitokierrokseemn❤

Astrea,
Onpa mahtavaa, että kaikesta muusta vastuksesta huolimatta, miehelläsi on mieli muuttunut ja haluaa vielä vauvaa. Onnea matkaan. Kyllä ne asiat järjestyy. Niinhän sitä sanotaan, että lapsi tuo leivän tullessaan❤

Toiveikas, kuinka sun piinailut sujuu, joko oot testannut?

Mun menkat alko eilen. Huomenna soitan polille ja varaan o-ultaan aikaa. En muista kirjoitinko jo jossain välissä, että lääkäri kun soitti alkioiden tuloksista, antoi sittenkin mulle luvan jo nyt passiin, jos vaan munasarjat tekee johtofollin. Edelleenkään ei oo omakannassa lopputulemaa alkioiden määrästä. Ärsyttää kyllä kun he eivät voi tietoja sinne heti laittaa ku loput alkiot on pakastettu jo tiistaina. Voisivat sen verran ajatella meitä raasuja, kun.tämä koko paskan homma on muutenkin pelkkää jonkin odottelua.:mad:
 
Kiitos Siida tsempistä, juuri nyt pyörin taas vitutuksen syvässä suossa. Kuten olen kokoajan sanonut siitä hankaluudesta kun on matkaa nyt sinne klinikalle 250km... Oon yrittänyt nyt tsempata et kyllä se järjestyy.. Mulla on kaks viikko "lomaa" eli listat kiinni tämän asian takia ja ainut mikä niin eka uä n.kp6 on edellisen viikon lopulla tod. näk. Äsken napattuani ekan primon ajattelin et nyt heti tsekkaan nettiajanvarauksesta tänne yksiryiselle gynelle sen ajan.. Kaksi kunnallisen lapsettomuuslääkäriä on siellä töissä ja heistä jommallakummalla voisin käydä nykyisen klinikan lääkärin "luvalla".. Jep sieltä se sit lävähti taas lastillinen paskaa niskaa.. toinen on yhen päivän tässä kk siellä ja se on ens viikolla ja toinen kaks ja nekään ei siellä päinkään.. että joo.. Enpäs nyt sit tiiä yhtään miten helvetissä saan sen ultran sumplittua.. epätoivo! :(
 
"Menopurin sisältämä FSH ja LH valmistetaan vaihdevuodet ohittaneiden naisten virtsasta." :eek: :LOL: ei kannattas aina lukee kaikkee.. tämä on siis suora lainaus menopurin pakkausselosteesta... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: ensijärkytyksen jäälkeen vaan naurattaa.. kaikkea sitä..:D
 
Pahottelut negoista ja muista pettymyksistä..
Tuntuu itestäkin siltä että nää punktion jälkeiset kierrot on niin sekavia, ettei siirtoo kannattas suunnitellakaan. Ei mitään merkkejä ovulaatiosta (ei limoja ja tikut hailuja) vaikka jo kp11. No huomenna sen näkee hylätäänkö suoraa koko ajatus tän kuun osalta.

Annimiina, mulla toistaseks ainoassa loppuun saakka onnistuneessa hoidossa ollu bemfola.. todella helpot, valmiiks täytetyt piikit ja edullisimmasta päästäkin!
Seuraavaks tosin ajattelin pyytää kokeiluun puregonin kun sillä ainakin viimeks tuli selkeesti eniten soluja.
Domi, juuri niin, ja mun lääkäri väittää vielä että siinä ois pikku määriä hcg:täkin :eek: ihmettelen vaan mistä se siihen tulee jos aineet on saatu vaihdevuodet ohittaneista ja miksei siitä mainita sanallakaan selosteessa..
 
Lullaby ja Domi Minä taas ku menopurin pakkauksesta avasin, heitin kaikki selosteet roskiin. Inhoan noita hormoneja, enkä halunnu tietää sen tarkemmin...ihan riittävästi tulee narkkari fiilis kun itteensä rei'ittää:alien:että.... kiitosta teille vaan ku kerroitte mitä paskaa onkaan tullu doupattua:ROFLMAO::ROFLMAO::D

Domi, on teillä kyllä harmittavan pitkä matka polille..voi pahus, mutta yritetään pysyä positiivisina. Ehkä siitä kuitenkin hyvä tulee lopulta.

Lullaby, hyyyyvin vahva epäilys on itsellänikin, että lieneekö kunnon ovista tulossa....mutta, sentään pääsee edes "yrittämään" helpottaa henkisesti. Nyt on kuitenkin pitkästä aikaa kunnon vuoto, kun yleensä vuodan niin niukasti. Ei oo koskaan ollu runsaat varsinaisesti, mutta synnytyksen jälkeen on niukentuneet vielä entisestään. Mutta nyt punktion jälkeen huomaan kyllä, että oon jotain.aineita käyttäny. Sellanen "läski" olo, tuntuu että on turvonnu vähä joka puolelta, tissit kasvanu ja vaikka menkat alko, ne on edelleen isommat. Tissikipu alko pikkuhiljaa sillon piikitysten aikaan ja voimistui mitä lähemmäs punktio tuli. Sitte ovitrelle vielä lopussa, niin olihan ne kipeet....eikä se kipu juuri helpottanu ennenku menkat alko. Repäisykipuja ollu, siis jos ois tuoresiirto tehty, olisin ollu ihan varma että oon raskaana:unsure: Ihan järrrrrkyttäviä finnejä tuli leukaperiin ennen menkkoja, eikä mulla.yleensä tuommosia tuu. Ihan.ku joskus teininä:ROFLMAO: Että ei nää hormonit kyllä ihan hetkessä elimistöstä häviä.
 
Toiveikas, sulla siis noin varhaiset päivät vielä...isosti tsemppiä ja luget kyllä vie mielen matalaksi. Mulla on ihan maailmanlopun meininki lugejen kanssa. Siksipä en sitä enää suostu käyttämään siirroissa.
 
Mäkin ilmoittautuisin uutena mukaan. Mulla ikää 33, miehellä 34, toista lasta yritetään. Ensimmäinen IVF 2014, jota ennen yritystä neljä vuotta. Yksi ainoa alkio saatiin, eikä yhtään jäänyt pakkaseen. Hoidon tuloksena terve tyttö ensimmäisestä tuoresiirrosta. Toista toivottiin heti kun mahdollista. Luomuihme tärppäsi 2016, mutta ilo päättyi lyhyeen, kun todettiin KU viikoilla 5+5 ja laparoskopiassa poistettiin toinen munanjohdin. Nyt palattu uudelleen hoitoihin. Julkiselle jonottaessa päädyttiin tekemään yksi IVF kierros yksityisellä. Aiemmin siis diagnoosina selittämätön lapsettomuus, mutta vähäiset antraalifollikkelit herättivät epäilyn hiipuvista munasarjoista. Ennen näitä uusia hoitoja mitattiin AMH arvo joka olikin yllättäen matala 0,64 ja FSH korkeahko 11. Pistelyt on pistelty, lyhyellä kaavalla mennään lääkkeinä Elonva+puregon, jarruna Orgalutran ja irrotuspistoksena Ovitrelle. Tänään oli punktiopäivä, josta saatiin kuitenkin 6 munasolua. Huomenna kuullaan onko hedelmöittyminen onnistunut ja päästäänkö siirtoon. Punktio oli aamulla, yhden Panadolin otin kotona ja nyt ei enää mitään kipuja, joten se meni kyllä paremmin kuin viimeksi. Muutoin ajatukset pyörii melko lailla tämän projektin ympärillä, vaikka huomenna taas olisi työpäivä. Voitte arvata fiilikset projektin suhteen, välillä toiveikas kyllä tämä tästä, välillä epäuskoa ja pelkoa, lisäksi pienoista katkeruutta, että hommaan tarvitaan ulkopuolista apua ja vuosien yritystä turhaan. No tälläinen tilanne täällä, olipas sepustus. Eli mulle voi laittaa JannaJ # -10 # 2. # selittämätön lapsettomuus/ tuuba poistettu/ hiipuvat munasarjat # 2. IVF (ensimmäisestä terve tyttö)
 
Sori siida :) En minäkään itseasiassa yleensä niitä juuri lue, nyt en ees ole koko lääkettä ostanut. Mutta rupesin tutkimaan sen säilytystä, kun mulla ei oo sitä ennen ollut tollasta isompaa "pakkausta" vaan ollut sellasia kerta annos juttua. Nyt sit sitä tutkin niin tuonkin tiedon opin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Siida
Tervetuloa mukaan uusille!

Musta kuulostaa hyvältä, että menopur valmistetaan ihmisperäisestä lähteestä. Ainakin paremmalta kuin kemiallisesti tai jostain sorkkaeläimestä :geek:

ON: Arvakkaa mitä!!! TITTIDYY!!! Taptap jne!!! Se hymyili mulle! Ei vielä aamulla, mutta nyt illalla. Mä olin jo ehtinyt käsitellä pettymyksen ja suunnittelin mitä valehtelen, että säästyn reissulta. Kiukuttelin täällä miehellekin to-la. Itkeskelin jne. Oireet ja limat hävis, kunnes yhtäkkiä tänään alkoi tehdä mieli...Testasin sitten, vaikka olin jo aikonut lopettaa :) Tietääkö joku onko yhdyntään liittyviä suosituksia tai kieltoja pas kierrossa? Voiko ylim oleva tavara jotenkin häiritä alkion kiinnittymistä tai siirtoa?(n)
 
Mahtavaa Zoona, mulla käy kyllä joka kerta niin, että eka tulee limoja muutama päivä ja on mahatuntemuksia. Sitte pari päivää normaalimpaa ja vasta SITTEN kovemmat kivut ja ovis (ja vaikka kuinka tiedän tämän, niin useinmiten ehdin parit paniikit ottaa:ROFLMAO: ) Huippua kyllä kun pääsette asiassa eteenpäin ja ihan kohta piinailet sinäkin:love: Ja eipä varmasti seksi haittaa alkion hyvinvointia. Miten ne lapset yleensä alkunsa saa!?:ROFLMAO: Tämähän meiltä pukkaa usein unohtumaan, mutta onhan se aika absurdi ajatuksena, että se voi olla joillai niin helppoa.​

Ja oon kyllä samaa mieltä zoona sun kanssa, että jo kerran käytössä ollut ihmishormoni eristettynä purkkiin ja lisättynä lääkekoktailiin on ällöttävyydestään huolimatta elimistölle kiitollisenpaa, terveellisenpää ja helpommin käytettävää, kuin täysin keinotekoisesti vaistettu ja kai siksi se myös tuo hyviä tuloksia pääsäätöisesti.
 
Moi! Tervetuloa uusille ja uusvanhoille! Minäkin muistsn mishalan jostain kaukaa.

Selvisikö Toiveikkaan alkiomäärä jo? Voisitko Siida soittaa sinne ja kysyä mitä pakkaseen meni?

Domi, tämä ke siirrettävä on nyt 3.ivfn 3.PAS. ja viimeinen... Mulla piti olla ultra viime pe, mutta ma-ti alkoi jo niin jäätävät oviskivut, että soitin uuden ajan keskiviikolle. Ja 18mm follihan se siellä, eli pe olis jo ollut varmaan myöhäistä. Joo siis ovuloin lääkkeellisessä kierrossa, jep jep. Irrotukseen taas ovitrelle ja gonapeptyl, terolut ja ovitrelle-naksut joka toinen päivä on tukena. Se kemiallisen tuottanut alkio oli kuulemma näistä kolmesta pakastetusta hienoin. Tää on se huonoin -siis ulkonäöltään.

On jotenkin lannistunut olo jo valmiiksi. Edelliseen jaksoin tsempata ja olla toiveikas, nyt tuntuu että tehdään viimeinen alta pois ja sitten pitäisi päättää vieläkö hakkaa päätä seinään omilla soluilla vai siirrytäänkö luovutettuihin. Ja Domi, tiedän mitä on tää 270km per suunta hoitomatkailu... olitkos sä vielä yrittäjä? Mulla tulee aika ex tempore Hesan konttori-päiviä ja muuta epämääräistä... En tiedä pitääkö kohta kertoa pomolle, kiva vaan kun vaihdoin toukokuussa työpaikkaa niin on vähän tuore juttu.
 
Huh ku teillä on pitkät hoitomatkat Salama ja Domi:unsure: Ei sitä ihan pikku risauksesta varmadti huvita ajella. Jaksamista kovasti kaiken yhteensovittamiseen❤

Soitin tänään polille kun varasin nyt sen o-ultra ajan. Samalla sain.vihdoi..tiedon alkioista ja VAIN kaksi oli 7mästä jatkoviljellystä saatu pakastettua. Nyt mietityttää, että jos ne neljä aiemmin 2päiväisinä pakastettua top alkiotsa olisikin viljelty yhtä kauan, niin tällä laskukaavalla niistä yksi olisi selvinnyt blastoksi. Ihmetyttää kun vielä 5päiväisinä kaikki 7 alkiota olivat hengissä, että sen jälkeen oli sitte tapahtunut jotain!? No todennäköisesti tämä on nyt pelastanut mut useammalta kemialliselta raskaudelta ja blastoksi jaksanut alkio on kuitenkin yhden tärkeän rajapyykin yli päässyt, mutta eipä ne oo aiemminkaan pysyvää onnistumista tuoneet, päinvastoin turhaa toivoa ja pois otettuja unelmia. Tyttö on kolmipäiväinen pas.
 
Salama T mulla kanssa nyt niin lannistunut fiilis. Tänään ollut menkkaoireita päänsärkyä, alaselkä kipua ja maha juilintaa. Mulla pitäs menkat alkaa ti-to välillä. Toki luget voi niitä myöhäistääkin. Mut ei oo yhtään plussa olo. No toisaalta kun menkkoja ei oo vielä tullut niin onhan sekin hyvä asia. Tosin kun niiden pitäis alkaa et edessä on jos on...me saadaan tietää vasta ensi viikon tiistaina menikö pakkaseen mitään. Kantaakaan ei ole tullut mitään tietoa. Kyllä tää piinailu ottaa mielen päälle nyt tosi paljon! Yöunetkin menneet tosi huonoksi.
 
Siida, luin kans tänään omakannasta että 7stä 2 oli saatu pakkaseen. Itketti ja harmitti, mutta tuo yltiöpositiivinen mies sanoo että "yksihän me vaan tarvitaan" :love: niinhän se on.

Toiveikas, niin samat fiilikset. Tsemppiä paljon sinne ❤

Pp11 menossa ja edelleen on aika kovat kivut ja turvotus tulee ja menee. Soitin jo että pitääkö olla huolissaan, passittivat verikokeisiin, crp oli 11 joten kuulemma ei huolta. Miltähän ne repäisykivut tuntuu? Eilen pari kertaa vihaisi inhottavasti ja iloin heti itkeä että se oli siinä, mutta olisko voinut olla jotain hyvää kipua? Tänään on tuntunut siltä kun olisi vatsalihakset kipeät ja tekisi mieli venyttää, mutta se sattuu. (n)On tää kummaa.
 
Pitkää pinnaa vaaditaan, tsemppiä kaikille piinailijoille.
Kuudesta munasolusta kolme oli kypsiä ja ne kaikki hedelmöittyi normaalisti. Taas yksi etappi takana, Ke on siirto, mikäli edes joku jaksaisi sinne asti. Vaikea keskittyä nyt mihinkään muuhun kun tähän vaikka tällä hetkellä ei nyt itse mitään pysty tekemään asioiden edistämiseksi, täytyy vaan odottaa ja toivoa.
 
Siida, sanottiinko siis että ne oli kuollu blastoina, vai oliko vaan sen laatusia ettei pakastettu? Mulla meinaan useempikin 6pv blasto on päätyny vaan kylmästi roskiin jos on ollu C tai D laatua.. jotkut jopa BC tai CB laatusinakin :/ no erittäin epätodennäköstä tietenkin että niistä mitään ois tullukaan, ja liekö noi C:t ja D:t niiden luokituksilla täysin toivottomiakin..?
Mutta siis 2 blastoa (?) 2 muun lisäks pakkasessa, hyvinhän se on ja mun mittapuulla todella hyvin! (y)

Ja joo, nää on näköjään aina jotain ihme viipyileviä kiertoja punktioiden jälkeen, vaikka jo kp12 niin limakalvo onneton 5,4mm ja suurin folli, joka ei ollu edes vielä kunnolla valioitunukaan, 11mm. Että seuraillaan ja testaillaan, loppuviikosta uus tarkistus.
 
Lullaby, Mulla oli koko ajan salainen haave, että jospa saataisiin kuusi pakkaseen. Tämä toteutui, mutta kun tuli todetuksi noin iso kato pitkässä viljelyssä, niin meni kyllä luotto niihin aiemmin pakastettuihin. Onhan ne kaikki 11 voineet 2päiväisinä näyttää topeolta alkioilta ja sitten se heikkous paljastuu vasta jatkossa. No kyllähän noi lukuiset kemialliset on puhunut tämän puolesta ilman pitkää viljelyäkin, että huonoja alkiot on ollu tarttumaan ja pitemmälle jaksamaan, mutta silti totuus kirpaisee, ei voi mitään.
Jospa sun folli sieltä kuitenkin kasvais tarpeeksi nopeasti. Onhan se selvä, ettei keho heti toivu noin kovasta rääkistä. Ja pitääpä muuten o-ultrassa muistaa kysyä, että oliko me kuollu vai heitetty heikkoina roskiin. Menee kyllä hermot, jos ovat hengissä heittäneet pois. Lääkäri ainakin sanoi kun soitti, että ne pakastetaan huomenna ja kaikki on vielä viljelyssä, että käsitin niiden olleen hengissä 5päiväisinä.

Jannaj, Aivan huippu kun kaikki on hedelmöittynyt. Aina ei tarvita kymmeniä munasoluja hyvään lopputulokseen, onnittelut❤ Nyt vielä pidetään peukkuja, että kaikki jaksavat pakkaseen saakka!!

Te piinailijat ootte ihan loppusuoralla, kärsivällisiä ootte kyllä!!!!! Minä en ikinä kestäis testaamatta noin pitkälle, ihailtavaa❤
 

Yhteistyössä