IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Ilo, ihan kammottavaa tuommoinen. Laskettiinko toi teillä kuitenkin "viralliseksi" hoitokerraksi lääkitysmokasta huolimatta? Pitkää pinnaa odotteluun, ei varmasti ole helppoa.

Jasmina, jäitä hattuun! Toivotaan että testit tänään vain kenkkuilevat ja maanantaina näkyisi verikokeissa sitten kunnon lukemia.

Minä kävin juuri salakavalasti tuolla bussin vessassa vähän tykittelemässä itseäni. Tiedättekö, kun pitää pistää niin pitää pistää, ei sille vaan mitään voi :whistle:;):cool:
(Jännitti niin jumalattomasti etten pudota mitään tuolle saastaiselle lattialle tai vahingossa pistä itseäni sormeen tai jotain etten edes muistanut että yleensä tuo Orgalutran kirpaisee. Alkoi nyt vasta jälkikäteen kihelmöidä.)
 
  • Tykkää
Reactions: ilo2010
Heh, minäkin olen kerran joutunut piikittämään toisen kaupungin parkkihallissa gonalin ja orgalutranin :ROFLMAO: tunsin itseni ihan narkkariksi kun salaa piikittelin! :ROFLMAO:
Tiedättekös muuten kun lääkärini sanoi kesällä että jos tämä ei onnistu ensimmäisellä yrittämällä, voidaan kokeilla lääkkeettömästi seuraavaan kiertoon? Tarkoittaa mitä? En siis piikittele itseäni vaan tikutan ovista ja sen löydettyä on siirto? :)
 
Voi kurjuus ilo :(. Odottaminen näissä hoidoissa on yhtä tuskaa ja tuntuu ihan älyttömän pitkältä.

Dimou toi on kyllä jo aika taito jos piikittäminen onnistuu bussin vessassa :X3:, vautsi.

Jasmina josko olis kuitenkin ollut vain laimeaa pissaa. Toivotaan että huomenna näyttää selkeää viiva.

Lottaiselle kärsivällisyyttä oireiden/oireettomuuden tutkailuun. Tiedän että helpommin sanottu kuin tehty. Ja vuoto on kyllä itselleni sellainen nou-nou juttu, vaikka ovatkin yleisiä. Toivottavasti huomenna tulossa selkeä plussa.

Tänään olen kokenut huonoa omatuntoa eilisestä avautumisesta, kun muutamilla vähän epävarma tilanne. En koskaan ja missään nimessä toivo kenellekään negaa, saati sitten plussan häviämistä vaikka kateellinen niistä plussista olisinkin!

Tänään ehkä vähän paremmalla tuulella asian suhteen tai ainakin asiat sai 'oikean elämän' puolelta taas muistutuksen, että kaiken ei tule pyöriä tämän lapsettomuuden ympärillä (hyvän ystävän äidillä vaikea sairaus ja tämä heidän viimeinen yhteinen joulu, jos sinne asti selviää :cry:).

Summa summarum, pp2: ei mitään muuta kuin jäätävä finni leuassa o_O.
 
  • Tykkää
Reactions: ilo2010
Onnea Lottanainen :love:
ilo2010, se riippuu ihan lääkäristä kirjoittaako tulevasta mitään mutta näät ne sieltä, kun klikkaat sitä päivämäärää kun olet käynyt paikanpäällä, niin siellä on sanelu sen päivän käynnistä. Käyn sieltä aina kattoon verikokeiden tulokset jollen muista niitä ja aina en muista follien kokoa, niin sieltä pitäis löytyä. Olisko joku toimenpiteet kohta, en muista enään mutta voin illalla tarkistaa
 
huhhhuh..mä oon täällä parkunut koko aamun, onnesta. Ei voi käsittää. Tärisen, parun ja hymyilen.
Shokki.

Minä olen raskaana. Minä!!!!:love:

Anteeksi, en halua hieroa suolaa haavoihin, oon tosi pahoillani. Toivon sydämestäni että muillakin viivat vahvistuu ja hoidot sujuu. Pysyn täällä kyllä roikkumassa. Ymmärrän täysin että ottaa päähän tää mun ilakointi, älkää kokeko siitä huonoa omaatuntoa.
 
  • Tykkää
Reactions: grey83 ja Mandala
Ajattelin vähän rauhottaa tätä spämmäämistä ettei ihan liikaa tule :oops: sitä paitti mulla muutenkin huonoja kuvia ja aijaassa menee viimisetki "tehot".. Sais se kyllä alkaa nyt vahvistumaan kunnolla- mutta onneks on päiviä vielä jäljellä, tai no onneks ja onneks, kyllä mieluusti tietäsin sen tuloksen nyt jo!
Jasmina, voihan se olla että sulla oli niitä pregnylin jämiä siellä vielä ja nyt se viiva "tasottu" hetkeks ja toiv alkaa vahvistumaan taas! Eli vähän niinku mullakin..tosin en mä noin vahvoja viivoja oo saanu vielö mitä sulla oli..
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)


Sphinx#06/2013 #ensimmäinen yhteinen #selittämätön+endo #1.IVF 12/2015
Pupuska81
#2013 #ensimmäinen lapsi #pco+heikot siittiöt #1.ICSI
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Domi
# 2012 # ensimmäinen # selittämätön #2.IVF/ICSI, 1. PAS
Hipsunpöpsy# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana#1.IVF
Mamido
# n 1,5v # toinen # siittiöt #1.ICSI
virvatulia
# ? # toinen # siittiöt + pco #1.ICSI / 3.PAS
SalamaT
#5/2014#eka yhteinen#endo/ikä#2.IVF
Mari32#ensimmäinen#siittiöt &endo#5.ICSI
Nenna81
#3/2013#tuhoutuneet johtimet#3.(1.yhteinen)#2.IVF 1.PAS
Vilijonkka_ #ensimmäinen# siittiöt ja pco-tyyppiset munasarjat#1. IVF:n 4. PAS
Wawwi
#05/2015#ensimmäinen#alhainen Amh,korkea Fsh#1.IVF
Reuna
#2013#ensimmäinen#pco,ovuloimattomuus ja simpat?#1.IVF
kiia-s #11/2011#ensimmäinen#pcos#1.IVF
Jasmina20
#12/2013#ensimmäinen#siittiöt#1.ICSI 1.PAS
Hilippa #?#?#?#2.ICSI 1.PAS
epätoivoista yritystä#10/07#ensimmäinen#selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä#3.icsi 5.pas (7.siirto)
Nempula
#11/2015#ensimmäinen#steri#1.IVF
Tiituli #2014#ensimmäinen#selittämättömiä/ikä#2.IVF
ilo2010 # 2012 # 2 # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Pussipiru
#2012#ensimmäinen #azoospermia + endo#2.ICSI
Dimou 7/14#ensimmäinen#ovuloimattomuus/munatorvi tukossa?#1.IVF
Yrittäjä J #01/2013 #ensimmäinen yhteinen #endo ja selittämätön #1.IVF/ICSI 01/2016
JONPA77
#2004#ensimmäinen (2 sijaislasta on)#selittämätön#1.IVF
ronja81 #2007#toinen#selittämätön#3.IVF 3 PAS

"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua

Piinailijat::whistle:

ronja81 - testipv 6.12. (5pv alkio 24.11.)
Jasmina20 - testipäivä 7.12 - alkio 3pv siirrossa
Mari32 - testipv 9.12. (2pv alkio 25.11.)
Saaga76 - testipv 13.12. (5pv alkio 30.11.)
Vilijonkka - testipv 14.12. (5pv alkio 1.12.)
Nempula - testipv 18.12. (3pv alkio 4.12.)


Plussanneet 2015::love:

Tammikuu 2015
Deja1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina1.IVF
RiiMini5.ICSI (kemiallinen)
Hertta20151.ÍVF 1.PAS
Tuutunen802.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona2.IVF
Viiva842.IVF
Fibbis3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta2.ICSI (km/kkm?)
Havina2.ICSI
Läiti1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga761.IVF 2.PAS (km)
Riimini5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es-1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi123.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti -luomu
Elokuu 2015
Mandala2.IVF (kem)
Viljonkka_1.IVF 2. PAS (km)
Syyskuu 2015
iinukka_2.IVF
kop kop1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78(kem)
Mandala2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis1.IVF
Lokakuu 2015
Henrietta2.ICSI / 2. PAS
nans1.IVF
Lia 2.ICSI
hannuliini keskeytynyt 1.IVF
bridge 2.IVF (tm)
Hipsunpöpsy 1.IVF (kkm)
Marraskuu 2015
flow 2.IVF
kiisuli80 1.IVF
Kettu81 2.IVF ? PAS
grey83 1.ICSI 3 PAS
epplu 1.IVF 2.PAS
Toiveikas81 1.ICSI
Joulukuu 2015
Suvipilvi 1.IVF
Lottainen 2.IVF

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos(y)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä