IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Onnea suvipilvi :love: toivottavasti kaikki menee hyvin tällä kertaa! Jos tässä ihmeen kaupalla vielä ite raskaaksi on tullut niin varmasti tulen oleen aika peloissa np-ultraan asti kyllä..tai ihan ensiks toki varhaisultraankin asti..mutta näille asioille ei ite ikinä mitään voi, ainoastaan toivoa parasta..

Mahtava tulos nempula!!!(y):rolleyes:

Voitas kyllä ottaa sellanen kunnon plussa-aalto tähän nyt!!

Tosta testipäivästä vielä..eikös se tavallaan oon nii pitkällä suurimmaks osaksi siksi että kaikilla ei näy välttämättä ajoissa ja/tai ettei mahdolliset pregnylit anna virheellisiä plussia, mutta siis jos pregnyliä ei esim enää näy/vahvistuu vaan viivat niin eikös se plussa ole jo ennen testipäivääkin! Ite pidän suurimpana sitä menkkojen alkupäivän "ylitystä"..
 
  • Tykkää
Reactions: Nempula
Kyllä nyt täytyy jo onnitella hienosti vahvistuvistuneista viivoista Itse en pysty pitämään päätä poissa pilvistä, jos koskaan mitään väriä tikkuun saan. Ja kyllä ne pitää riviin laittaa ja tarkastella vahvistuneita viivoja jonnekin rv 12 asti ja sitten niistä on jo tullut liian rakkaita poisheittäviksi Joo myönnetään että mun pää on vähän pipi. Onnea kaikille!❤
 
Virvatulia, et ole ollenkaan päästä pipi! Minulla samat ajatukset. Nytkin joka kerta, kun käyn vessassa niin pakko ihastella riviä. :D en ole ikinä ennen saanut mitään näkyviin testeihin niin nyt niitä vasta tuijottelenkin :ROFLMAO:
Suvipilvelle älyttömästi onnea :):love:
Mulla ei ole aamuksi yhtäkään testiä, paitsi tietysti se digi mutta ei vielä raaskisi! :cautious:
Eli pidän huomenna testaamattoman päivän..toisin sanoen haen päivällä lisää liuskoja :D
 
Tsiihii virvatulia! Mä oon ottanut kuvat ja sit vertaan ja tuijotan niitä luuristani vähän väliä.:p
Ja just sama juttu kuin jasmina ennen on tihrustanut ja käännelly ja tuijottanut valoa vasten ja eri ympäristöissä et löytäis ees viivanpaikan, niin kyllä nyt kun näkyy ihan selkeästi tihrustamatta on ihan jotenki hypnoosissa!:LOL: Mieletöntä!

En mä täältäkään osaa pysyä nyt yhtään pois. Mitään muuta mahdu nyt päähänkään..:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: ilo2010 ja Bridge
Sama juttu, kokoajan täytyy käydä katsomassa josko joku olisi jotain kirjoittanut :D Onko sulla lottainen vielä menkkatuntemuksia ja jos on niin miten tunnet ne? tai siis kun mulla tulee jännästi aalloittain ihan hetkeksi ja taas lähtee. Samaan aikaan tulee olo että nyt menee vatsa sekaisin mutta ei :D Ja ikinä näin ei ole ollut, aina ollut tasaista jomotusta vaan mihin auttaa särkylääke mutta miten tähän otat särkylääkettä edes kun sattuu n.10 sekunttia :D
 
Mulla samaan tapaan.
Eilen kramppas hetken niin et oli jyväpussi lämmittämässä, mut pääsääntösesti vain sillon tällöin nippailee tai hetken vähön kuin kouristaa. Et kuin menkkajomottelua, mut lievempää ja just normaalista poiketen ei pysyvää jomotusta.
Väsymys on kans kova!
Rinnat on jonkun verran kipeet, mut ei läheskään niin kuin punktion jälkeen pregnylistä. Kuvotus on kyllä kovaa, ei paljon mitään saa alas. Ja sit turvottaa, ihan silleen et kylkiin ja ylävatsaan kiristää!
 
Suvipilvi ihanaa :love:. Olet kyllä ollut sinnikäs, kun et ole testaillut ennen. Itselläni elokuun plussassa ei ollut juuri mitään oireita, viime kierrossa niitä taas oli rutkasti ja negaa pukkas. Eli kyllä se oireettomuus voi olla hyvä juttu.

Lottainen Voi vitsit, tosi hyvältä näyttää. Ja Jasminalla kanssa. :love::love: ONNEA!

Mun on pakko tunnustaa, että oikeasti toivon tämän ketjun kuluttajille plussia, mutta nyt näissä viime plussapuhureissa olen kyllä tuntenut pientä katkeruutta. Anteeksi naiset, tämä ei ole tarkoituksellista tai mitenkään henkilökohtaista. Jotenkin sitä vaan kääntää ajatukset omassa pikkupäässä, että nyt varmaan kuuluu siihen 20 % jotka ei hoidoillakaan raskaudu :(. Älkää ymmärtäkö väärin tätä, vähän jo harmittaa että edes kirjoitan tällaista. Mutta mun mielestä tämä on rehellinen ketju ja nyt just musta tuntuu tältä.
Mutta siitä huolimatta iloitkaa plussista ja niitä kuulu ja pitää tulla juuri tähän ketjuun :).

ON: pp1 mulla tunne että kohtu supistelee ja on pientä menkkajomotusta. Ja nyt tässä mun tämän hetkisissä tunnelmissa analysoin tämän johtuvan siitä, että kohtu hylkii alkiota ja estää kiinnittymisen :unsure:.

Sori, nyt on vähän matalapainetta täällä. Toivottavasti tämä taas tästä!!
 
Hei nou hätä! Niinhän me on puhuttu, että ollaan avoimia. Ja ihan täysin ymmärrän kyllä ja saat ihan rauhassa toivoa meidät vaikka huitsin nevadaan.
Täällä on ollut nyt niin isot puhurit ja tilastojen valossa itsekin pelkään että näistä yhtäaikaa plussanneista oonko mä nyt se jolle käy huonosti.

Voimia alakuloon.<3
 
Suvipilvi ihanaa :love:. Olet kyllä ollut sinnikäs, kun et ole testaillut ennen. Itselläni elokuun plussassa ei ollut juuri mitään oireita, viime kierrossa niitä taas oli rutkasti ja negaa pukkas. Eli kyllä se oireettomuus voi olla hyvä juttu.

Lottainen Voi vitsit, tosi hyvältä näyttää. Ja Jasminalla kanssa. :love::love: ONNEA!

Mun on pakko tunnustaa, että oikeasti toivon tämän ketjun kuluttajille plussia, mutta nyt näissä viime plussapuhureissa olen kyllä tuntenut pientä katkeruutta. Anteeksi naiset, tämä ei ole tarkoituksellista tai mitenkään henkilökohtaista. Jotenkin sitä vaan kääntää ajatukset omassa pikkupäässä, että nyt varmaan kuuluu siihen 20 % jotka ei hoidoillakaan raskaudu :(. Älkää ymmärtäkö väärin tätä, vähän jo harmittaa että edes kirjoitan tällaista. Mutta mun mielestä tämä on rehellinen ketju ja nyt just musta tuntuu tältä.
Mutta siitä huolimatta iloitkaa plussista ja niitä kuulu ja pitää tulla juuri tähän ketjuun :).

ON: pp1 mulla tunne että kohtu supistelee ja on pientä menkkajomotusta. Ja nyt tässä mun tämän hetkisissä tunnelmissa analysoin tämän johtuvan siitä, että kohtu hylkii alkiota ja estää kiinnittymisen :unsure:.

Sori, nyt on vähän matalapainetta täällä. Toivottavasti tämä taas tästä!!
Täysin ymmärrettäviä tunteita, jotka tunnistan myös itsessäni välillä <3 ja tiedän että jos nyt nega pamahtaa niin varmasti iskee tuo olo päälle..uskon myös että kaikki täällä olevat myös sen ymmärtävät..
 
  • Tykkää
Reactions: Lottainen
Minusta myös tämä on rehellinen ketju. Hyvä että on tällainen paikka mihin voi purkaa kaikki omat tuntemukset, ilot ja surut. :) minulla ei ainakaan ole miehen lisäksi ketään kenelle viitsisin avautua, enkä miehellekkään viitsi joka asiasta valittaa tai selittää oireista :D Oikea vertaistuki ryhmä, jos minulta kysytään!
 
On tää kyllä paikka!Tauti että hajois pää jos ei pääsis purkamaan etenkin piinapäivien aikana, ja kertoo testeistä ja oloista:whistle::oops::LOL: ja nyt voin sitten kertoa senkin tänne rehellisesti että mulla on toivo nostanut päätän ihan hillittömästi (ja väkisin ja tahtomattaan) tän päivän aikana, että mä tulen kyllä putoamaan alas ja niin kovaa!!
 
Vilijonkka mä ymmärrän täsmälleen mitä sä tarkoitat! Mun on ollu tosi vaikea olla iloinen muiden puolesta sillä oon ajatellut, että se ei vaa oo todennäköisyyksien ja tilastojen mukaista, että mä voisin enää kuulua onnistujien joukkoon jos noin moni muu plussaa. Mä oisin todella halunnu olla iloinen muiden puolesta, mutta en vaa silti siihen mitenkää pystyny. Tällä hetkellä toivon todella sydämestäni kaikille plussia, mutta esim jos tämä raskaus menee kesken, voi olla aika vaikea taas nähdä oman navan ulkopuolelle. Hävettää myöntää. :notworthy:

Ootte todella ihania kun olette iloisia mun puolesta :love:, mutta ymmärrän myös niitä joille jokainen plussa on isku vasten kasvoja. Voimia teille!

Jännään tällä hetkellä kovasti kaikkien piinailijoiden tilanteita. (y)
 
Taas kerran tuli todistettua tämän ketjun tärkeys. Ihan tippalinssissä olen lukenut teidän ymmärrystä ja tsemppejä, kiitos ihanat kanssasisaret *halaus* ja *pusu*.

Tämän päivän omaa paskaa fiilistä varmaan lisäsi se, kun ekan kerran mies on toivekkaana. Tähän asti se on ollut se, että tämä ei tule onnistumaan, mutta nyt yllätti. Alkoi jutella tulevista juhlista ja siitä, että miten aioin 'klaarata' illan juomatta. Juhlat siis tulossa pe 12.12 eli silloin tulos on kyllä jo selvä... ja mies-parka nyt odottelee plussaa o_O. Tuntuu pahalta aiheuttaa pettymys, jos nega tulee...
Mutta huomenna nousen eri jalalla ja alan ajatella positiivisesti. Kiitos teidän :).

Ronja Voi ei :cry:, lämmin halaus. Itsellä ei ole blastoista kokemusta, joten en uskalla huudella että voihan tulos vielä muuttua. Todella kurjaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lottainen
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)


Lottainen#9/2011#toinen#toinen putki tukossa/Munasolut ei toimi?# 3.IVF(vain 2.ja 3. punktioon asti)
Sphinx#06/2013 #ensimmäinen yhteinen #selittämätön+endo #1.IVF 12/2015
Pupuska81
#2013 #ensimmäinen lapsi #pco+heikot siittiöt #1.ICSI
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Domi
# 2012 # ensimmäinen # selittämätön #2.IVF/ICSI, 1. PAS
Hipsunpöpsy# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana#1.IVF
Mamido
# n 1,5v # toinen # siittiöt #1.ICSI
virvatulia
# ? # toinen # siittiöt + pco #1.ICSI / 3.PAS
SalamaT
#5/2014#eka yhteinen#endo/ikä#2.IVF
Mari32#ensimmäinen#siittiöt &endo#5.ICSI
Nenna81
#3/2013#tuhoutuneet johtimet#3.(1.yhteinen)#2.IVF 1.PAS
Vilijonkka_ #ensimmäinen# siittiöt ja pco-tyyppiset munasarjat#1. IVF:n 4. PAS
Wawwi
#05/2015#ensimmäinen#alhainen Amh,korkea Fsh#1.IVF
Reuna
#2013#ensimmäinen#pco,ovuloimattomuus ja simpat?#1.IVF
kiia-s #11/2011#ensimmäinen#pcos#1.IVF
Jasmina20
#12/2013#ensimmäinen#siittiöt#1.ICSI 1.PAS
Hilippa #?#?#?#2.ICSI 1.PAS
epätoivoista yritystä#10/07#ensimmäinen#selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä#3.icsi 5.pas (7.siirto)
Nempula
#11/2015#ensimmäinen#steri#1.IVF
Tiituli #2014#ensimmäinen#selittämättömiä/ikä#2.IVF
ilo2010 # 2012 # 2 # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Pussipiru
#2012#ensimmäinen #azoospermia + endo#2.ICSI
Dimou 7/14#ensimmäinen#ovuloimattomuus/munatorvi tukossa?#1.IVF
Yrittäjä J #01/2013 #ensimmäinen yhteinen #endo ja selittämätön #1.IVF/ICSI 01/2016
JONPA77
#2004#ensimmäinen (2 sijaislasta on)#selittämätön#1.IVF
ronja81 #2007#toinen#selittämätön#3.IVF 3 PAS

"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua

Piinailijat::whistle:

Lottainen - testipv 6.12. (5pv alkio 25.11.)
ronja81 - testipv 6.12. (5pv alkio 24.11.)
Jasmina20 - testipäivä 7.12 - alkio 3pv siirrossa
Mari32 - testipv 9.12. (2pv alkio 25.11.)
Saaga76 - testipv 13.12. (5pv alkio 30.11.)
Vilijonkka - testipv 14.12. (5pv alkio 1.12.)


Plussanneet 2015::love:

Tammikuu 2015
Deja1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina1.IVF
RiiMini5.ICSI (kemiallinen)
Hertta20151.ÍVF 1.PAS
Tuutunen802.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona2.IVF
Viiva842.IVF
Fibbis3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta2.ICSI (km/kkm?)
Havina2.ICSI
Läiti1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga761.IVF 2.PAS (km)
Riimini5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es-1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi123.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti -luomu
Elokuu 2015
Mandala2.IVF (kem)
Viljonkka_1.IVF 2. PAS (km)
Syyskuu 2015
iinukka_2.IVF
kop kop1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78(kem)
Mandala2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis1.IVF
Lokakuu 2015
Henrietta2.ICSI / 2. PAS
nans1.IVF
Lia 2.ICSI
hannuliini keskeytynyt 1.IVF
bridge 2.IVF (tm)
Hipsunpöpsy 1.IVF (kkm)
Marraskuu 2015
flow 2.IVF
kiisuli80 1.IVF
Kettu81 2.IVF ? PAS
grey83 1.ICSI 3 PAS
epplu 1.IVF 2.PAS
Toiveikas81 1.ICSI
Joulukuu 2015
Suvipilvi 1.IVF

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos(y)
 
Äs. Tein jo. Ei kyllä tietoa kauanko virtsa ehti olla rakossa, 1-4h. Nyt ei vuotoa mut aika kovia kipuja.
Mun mielestä viiva on samalainen kuin eilen. Pitäis varmaan olla tummempi. Ylin tiistai, keskimmäinen eilen ja alin nyt.
Tiedä tästä nyt sit. Fiilis on et tää oli taas tässä. Et mä koen vaan noita parin päivän raskauksia.
http://aijaa.com/YkxTDh
 
Voi paska ronja :cry: Kuten eilen kirjotinkin niin siitä testipäivähän "myöhäsyydestä" että kaikillahan ei tosiaan välttis näy ennen mutta tiedän kyllä että se ei lohduta paskaakaan jos "tietää" että se on epätodennäköisempää kun se että näkyis (jos siis ite uskoo niin) iso hali!!!

Voi helvetti lottainen!!:( Mutta ei tossa viivassa nyt mielestäni juu_ri _kaam mitäön eroa näy!!!(ja pienikin vaihtelu pissasaa voi tehä eroja vaikken siis ite huomaakkaan tossa kyllä oikeen mitään) Nyt toivotaan että vuoto oli pientä harmitonta tuhrua vaan (kaikkihan me tiedetään että ne ON normaaleja)!!! Sormet ristiin!!!
 

Yhteistyössä