Ricardina Sydämmelliset onnittelut!
Retikka Voi ei
kuulostaa hirveeltä :hug:
reason Itselläni oli myös ovismaisia oireita ja pelkäsin ihan samaa, että karkaavat ennenaikojaan. Mutta ei ne mihinkään karanneet, joten älä turhaan hermoile. 3 päivää sain punktion jälkeen sairaslomaa, eikä ollut siirron jälkeen mitään erityisiä rajoituksia.
Itse olen jo toivon menettänyt, mutta toivottavasti te muut saatte sen toivotun lopputuloksen! Pientä tiputteluavuotoa ollut koko päivän. Kipuja ei oo tänään ollut, eikä hyytymiä, mutta mulla ei oo ikinä ollut niin hyvä tuuri et tällaisessa tilanteessa asiat muutuis paremmaks. Yleensä ne on just sellasia miltä vaikuttaa. Vahva tunne että mönkään meni, vaikka elättelenkin toiveita siitä elämäni ensimmäisestä ihmeestä. Nyt siis pp12 ja dpo 14. Normistihan menkat alkas jo huomenna, mut saas nähä miten noiden Lugejen kans käy.
Eka PAS ois sitten vasta tammikuussa. Aika tuntuu todella pitkältä. Eniten tässä ahdistaa tuo aika. Kun pitää aina odotella kuukausikaupalla ennenkuin on edes pienenpieni toivonkipinä että saattaisi onnistaa. Kukaan joka ei oo kokenut miltä tuntuu se oikee lapsenkaipuu, ei voi ymmärtää miltä nää tunteet tuntuu. Tarkoitan nyt sitä, että täällä lapsettomuuspuolella ymmärretään nää tunteet, mutta IRL ihmiset ei aina ymmärrä. "No voi voi, kyllä se sieltä" - niin just joo... se tunne nakertaa, aiheuttaa tuskaa, itkettää, kiukuttaa. Miksi sitä onnea ei meille suoda-ajatukset. You know! Ja vaikka minulla onkin jo kaksi lasta ennestään (isoja tosin jo), niin se lapsenkaipuu on jotain aivan järkyttävää. Tuntuu että elämästä puuttuu jotain oleellista, se iltatähti.