IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Hei taas!

Onnea Zoona! Meinasin jo eilen käydä täällä kommentoimassa ettet vielä heittäisi kirvestä kaivoon! Meillä tehtiin icsi ja antoivat veritestauspäivän mutta sanoivat että voin tehdä testin kotonakin jos haluan mutta VASTA 2 PÄIVÄÄ veritestipäivän jälkeen koska kotitesti ei välttämättä näytä oikeaa tulosta vielä tuolloin. Siksi en tohtinut tehdä yhtäkään testiä ennen kotitestipäivää. Tulos voi siis olla muutamasta päivästäkin kiinni!

Henrietta: meillä tehtiin kans heti icsi muuhun ei annettu mitään toivoa. Siittiöitä oli ihan hyvä määrä mut vain 4% liikkui, loput pysyi paikallaan tai olivat epämuodostuneita. Niillä saatiin kuitenkin suotuisa lopputulos ja neljä on vielä pakkases.

Tsemppiä kaikille!!!!
 
Zoona Ihanaa! Onneksi olkoon :heart: Tsemppiä tähän jatkopiinailuun, toivotaan, että raskaus jatkuu hyvin =)

Niin piti vielä kiittää itsekin onnitteluista =) Vielä ainakin on kaikki hyvin. Pelko vilkuttelee olkapäällä, kun niin alussa vielä ollaan, mutta yritän asennoitua niin, että olen onnellinen jokaisesta uudesta päivästä murehtimatta etukäteen.

Pahoittelut negatiivisen tuloksen saaneille :hug: Hengessä mukana täällä taustalla teidän tietä päivittäin seuraan edelleen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Nenna, Henrietta, Mandala, astrea, Jännää, Tuutunen ja kaikki: Kiitos :heart: Meinasin kirjoittaa, että ette tiedä, miten iso merkitys teillä on ollut, etenkin viime päivinä. Että on olemassa muita, jotka ymmärtää ja kokee samoja asioita, stemppaa ja jakaa kokemuksia. Mutta sehän ei pidä alkuunkaan paikkaansa, tiedätte kyllä.

Mut voi siis päivittää plussanneisiin 5.3.. Aika epäuskoinen olo. Ajattelin jatkaa testailu tulevina päivinä ihan sen takia, jos kahden viivan näkeminen rauhoittaisi mieltä.
 
Huoh! Tääl julkisen hoidoissa menee ikä ja terveys...Sain vasta suunnittelu ajan 8.4. jollo päätetään PAS hoidoista siis vasta päätetää mitä tehdään ei kuulemma yhtää vapaata aijemmin ja kuulemma pitäis mennä kahdetkin kuukautiset että kroppa ehtii toipua..että taisin olla onnekas ku sain ton.. jotenkis ei tunnu siltä.. Kai ne ehtii paeta kesälomalle ennen ku saan uuden kierroksen.:p Menee kuukaus hukkaa ettei mitää tapahdu. Oon tätämenoo 40 ennen ku ne on ehtineet kaikki PAS :t tehdä..
Verikoe nega, mut senhän nyt ties ku menkat alko 4 päivää ennen testiä. On tää tämmöstä pelleilyä.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea zoona!! :flower: ja kaikki muutkin plussanneet!
Meillä olis taas edessä huomenna pas siirto. En oikein tiedä millä mielin sinne menen. Kai pitäisi olla positiivinen, jos se vaikka jotain auttais, eikä aina sillä mielellä että ei tästä tuu mitään. Tässä kierrossa se ovis ehkä tapahtui. Kp 11 tiistaina kävin ultrassa ja siellä oli 2 follikkelia 2.09cm ja 2.95 ja käskettiin heti tikuttaa ovista. Kotona sit tein digin ja se oli heti positiivinen. Soitin polille ja siirto varattiin pe.
Söin siis tässä kierrossa letrozoleja 2kpl kp3-7 ja ne tehoa paremmin ku clomifenit. Varmaan se edellinen siirtokin meni ihan hukkaan ku jos sitä ovista ei ees ollu. Kun nyt lääkäri sanoi että pitää olla että hormonit on kohillaan, pelkkä limakalvon paksuus ei riitä, niinkuin edellinen lääkäri sanoi. Mistä hitosta sitä voi ite tämmöisiä tietää, ei näköjään lääkäreihinkää voi luottaa!!
Yritin pyytää pregnyliä että varmistettaisiin se irtoaminen, niin lääkäri tokaisi että sinullahan tapahtuu ovulaatio muutenkin! En osannu sit sanoo mitään.. Eihän se tarkota että se tapahtuu vaikka testi positiivinen varsinkin ku on pco. Yritin myös taas kerran puhua vatsa kivuistani joita on varsinkin ovulaation jälkeen. Esim. Tärinä, kävely vihloo..kysyi vain että pystytkö käymään töissä, sanoin että joo, niin asia oli sillä kuitattu, eli ei mitään vikaa...Huoh!
Huominen pelottaa, jos sieltä tulee vaikka soitto etteivät ole selvinneet...

Anteeksi pitkä selostus, pakko vain jonnekin purkaa..

Oliko jollain muuten kokemusta siitä gonapeptylistä kiinnittymisen tukena? Kyselin lääkäriltä ja vastaus oli ehdoton ei kun sillä ei ole tieteellistä näyttöä. Ajattelin että kun minulla on apteekkiin jäänyt yksi sellainen, josko uskaltaisin pistää sen? Eikai siitä haittaakaan ole..
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
flow^ Huoh! Toi on just ärsyttävää ku ne ei kuuntele ja eivät halua keskustella ja selittää tarkemmin.. ja sit ku yks lääkäri sanoo yhtä ja toinen kumoaa toisen sanomiset ja on ihan eri mieltä..Oon kyllä niin kurkkuu myöten täys lääkäreitä ja gynejä. ku tästä ny pian selviäis ei tarttis taistella...

Jaksamista odotteluun..Sulla sentään lähellä että saat kyytiläisen, mulla suber kaukana..jos lohduttaa.
 
Nimi # yritys aloitettu # monesko lapsi # syy # hoidot:

ananias # 2011 # ensimmäinen
Bonniemoi # 1/2011 # ensimmäinen # PCOS
Cafe Latte # 2010 # 1. yhteinen # selittämätön
Ellae # toinen # siittiöt
epplu # 8/2011 #toista yritetään (eka luomu) # selittämätön#
EukkoI # 11/2012 # ensimmäinen # siittiöt/tutkimatta
Fibbis # 01/2014 # ensimmäinen # selittämätön (ikä)
flow^ # 6/13 #ensimmäinen # pco, selittämätön
Havina # 02/2013 # esikoinen toiveissa # siittiöt
Henrietta # 8/12 # ensimmäinen # siittiöt
Hedelmiina # 2014 # ensimmäinen # ovulaatio+siittiöt
Hilippa # 3/2013 # 1. yhteinen # siittiöt
-jennica- # 9/2012 # ensimmäinen # endo
Jännää#1/2015#ensimmäinen#selittämätön
Kaisla78 # 01/2013 # esikoinen # siittiöt
Lauriska # 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön
Mandala # esikoinen toiveissa # johtimet poistettu
Misericordia # n.2v # 2.yht (3. miehelle) # selittämätön, vähän endoa
Nenna81 # 3/2013 # 3 (1. yhteinen) # munajohtimien tuhoutuminen
patsuli # 2010 # ensimmäinen # endo+siittiöt
Retikka # 2012 # ensimmäinen # siittiöt
RiiMini # 2/14 # 2.lapsi # pco ja huonot munasolut
Saaga76 # 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön
Sarah85 # 11/2006 # 2. lapsi (2km) # selittämätön
Sofi12 1/2013 # 2. yhteinen # endo, johtimet poistettu
Tintti_76 # 6/12 # 1. lapsi # huonot munasolut
Timjami77 # 7/13 # 2. oma (3. miehelle) # selittämätön
Tuutunen80 # 12/2012 # ensimmäinen # selittämätön
Untuvikko80 # 1/2010 # ensimmäinen # selittämätön, kiinnikkeet
Viiva84 # 03/2013 # ensimmäinen # siittiöt ja PCO
Vilijonkka_ # 7/2012 # ensimmäinen # pco-tyyppiset munasarjat + siittiöt
Zoona # 2011 # ensimmäinen # selittämätön

Meneillään tai tulossa olevat hoidot ja lääkitys:
Helmikuu
Piikit ja punktiot:
Untuvikko80 Progynova, Menopur, Orgalutran, Dexametson, Lutinus. Punktio vko9.
epplu 1.IVF, Gonal-F + Orgalutran + Pregnyl, punktio 24.2.
PAS:
Ellae 1.ICSIN 1.PAS (= toisen lapsen yrityksen 1.PAS)
Maaliskuu
Piikit ja punktiot:
Havina 2.ICSI, Primolut+Pureg.+Orgal.+Pregnyl+Luge., punktio vk11
Henrietta, 2.ICSI, Gonalf, Orgalutran, Ovitrelle+Luget, punktio vk10-11
PAS:
L@ura82 4. ICSI 1.PAS (Huonot siittiöt)
Mandala 1.IVF 3.PAS
Nenna81 1.IVF 2.PAS (Luonnolliseen kiertoon, Lutinus käytössä)
Saga76 1.IVF 2.PAS, Progynova, Lugesteron
Sofi12 2.ivf 2.PAS
Vilijonkka 1.IVF/ICSI 1.PAS? (Tuoresiirtoon ei päästy hypeririskin vuoksi)
Huhtikuu
PAS:
RiiMini (lääkkeellinen kierto)
Jännää

Piinailijat: :snotty:
Bonniemoi 3.3 (1.IVF 2. PAS)
viiva84 6.3 (2.IVF)
Patsuli 11.3 (5.ICSI)
Mandala 17.3. verikokeen tulokset (1.IVF 4.PAS)


Plussanneet: :heart:
Heinäkuu 2014

Ricardina 1.IVF tuoresiirto (km)
Elokuu 2014
Läiti 1.IVF tuoresiirto (ku)
Toiveessa3<3!! 1.ICSI/1.PAS
Sisko36 1.IVF tuoresiirto
Syyskuu 2014
ananias 1.IVF/1.ICSI tuoresiirto (geneettinen keskeytys 22+3)
-tipunen- 1.IVF tuoresiirto
Lokakuu 2014
AUkko 1.IVF tuoresiirto
Fibbis 2. IVF tuoresiirto (km)
Ricardina 1.IVF/2.PAS
Marraskuu 2014
StellaI 1.IVF tuoresiirto
Läiti 1.IVF/2.PAS (kkm 11+6)
Astrea 1.ICSI tuoresiirto
Joulukuu 2014
Mari32 3. IVF tuoresiirto
Kaisla78 1. ICSI tuoresiirto (km)
Henrietta 1. ICSI 3. PAS (km)
Hiippis81 1. IVF/ICSI 1. PAS
Tammikuu 2015
Deja 1.IVF 2.PAS
Helmikuu 2015
EukkoI 1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina 1.IVF
RiiMini 5.ICSI (kemiallinen raskaus) hCG 17/PP14
Hertta2015 1.ÍVF 1.PAS
Tuutunen80 2.IVF
Maalliskuu 2015
Zoona 2.IVF

Päivityspyynnöt punaisella tai jos muokkaat itse, käytä "lainaa"-toimintoa, säilyttääksesi listan muotoilut. Poista viestistä QUOTE-merkinnät hakasulkeineen alusta ja lopusta ennen uuden listan postaamista.
 
Viimeksi muokattu:
Jännää Näemmä julkisellaki on eri tapoja toimia. Ku itellä oli tuoresiirto, niin kysyttiin vaan et onko säännöllinen kierto, max 34pv. Sanoin et on, max 33pv niin annettiin vaan lappu mahdollista PAS:ia varten luonnolliseen kiertoon. Kahdet kuukautiset piti odottaa ja kuukautisten alettua varata aika ultraan omaan lähisairaalaan ja ilmoittaa OYS:iin. Seuraavan kerran piti vain ilmoittaa kun se plussa tulee tikkuun. Eli ei ollut erikseen suunnittelukäyntiä.

Tuntuu et tää on yhtä tikuttelua. Ensin tikutellaan ovista, sitten r-testeillä ja pettymyksen jälkeen hetimiten taas ovista bongaillaan. Onneksi nyt on ollut hieman muutakin ajateltavaa, meille tulee uusi auto, jeee. Pienet ilonaiheet :D
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Mulla oli nyt 4. ivf:ssä tuoresiirrossa ensimmäistä kertaa tuo Gonapeptyl käytössä kiinnittymisen tukemiseen. Pistettiin seuraavana päivänä siirrosta (blastokysti siirrettiin).
Jos siitä ei ole mitää tieteellistä näyttöä, niin miksi sitä ei voisi pistää? Ei siitä haittaakaan ole. Hae ihmeessä apteekista lääke, jos sulla on yksi siellä vielä. Nehän myyvät noita myös yksittäisiä ruiskuina, ettei tarvitse ostaa 7 kpl pakkausta.

Täällä ei mitään tuntemuksia. Turvotus on laskenut ja Lutinusta edelleen se 3 krt/pv.
Nyt pp 5 ja tosiaan se blastokysti siirretiin viime lauantaina 5 päivän ikäisenä. Luulisi, että olisi jo kiinnittynyt. Testin saan tehdä keskiviikkona, mutta ajattelin jo tehdä tiistaina, koska varmasti näkyy jo silloin jotain jos on näkyäkseen!
 
Nenna81 Todella..no onneks ei mee kahta kiertoo vaa nyt tää yksi..Voiskohan kokeilla ihan luomu raskautumista täs välissä? Vaikka se ihme tuskin toteutuu...Mulla kyllä ollut suht säännöllinen kierto. Tääl ne taitaa rakastaa ottaa lääkärimaksua ku aina pitää istua siin suunnittelu käynnis ja kaippa sit on myös ultra samalla tai jotain sellaista..

:LOL: Totta tää on kyl yhtä tikuttelua, ne firmat tienaa kyllä hyvi.. Oi.. onnea auto vauvasta...hihii. Joo kaikesta kannattaa kyl iloita, saa ajatuksia ees joskus muualle.
 
Viimeksi muokattu:
Jännää totta pitäis olla iloinen että pääsee siirtoon ja että pakkasessa ylipäätään on jotain! Kyllä se sunkin aika tulee äkkiä!

Nenna81 sehän on vaan hyvä että voi iloita pienistäkin asioista hoitojen keskellä! Joskus itsestä tuntuu ettei muista sitä, vaan murehtii kaikkea...välillä ihan rinnasta puristaa kun tuntuu että on niin vaikeaa kaikki.
Untuvikko80 oysissa sanovat että ovat yliopistollinen sairaala ja eivät usko tommosiin keinoihin... Siellä kun asioi niin tulee sellainen " suunnittele itse lääkehoitosi" olo. Niinpä aattelinki nyt tehä:LOL: viimeksikin sanoi mulle että syö yks tai kaks clomia tai älä ollenkaan jos et halua, ja täällä on alkiot pakasteessa haet jos haluat..
Näistä johtuen varmaan fiilis onki sit näin huono, tuntuu etteivät oo tosissaan.. Toivottavasti ei tarvis enää asioida sielä näissä merkeissä!
Ja plussatuulia sulle!
Jännää kokeile ihmeessä, tiiä vaikka tärppäis luomuna! Sitä oon itekki yrittänyt ku söin nuo letrot:)
 
flow^ Aivan reippaalla mielellä hakee alkio ja totta hyvä että pakkasessakin on! Ollaa positiivisia ;) Juu eipä täs muutakaa, voin tikuttaa oviksen ja laskeskelin tossa just vähän ajankohtia ja menkkoja..epäilen onnistumista ku ei oo tähänkään kuudenvuoden luomuiluu osunu.. mut aina voi kokeilla ;) Odottavalla se aika venyy pitkäksi..vaikka äkkiä kuukaus menee.

Yliopistollisessa sairaalassa täälläkin!! Täällä ne kyl haluu kauheesti suunnitella..Mutta totta minuun kyllä on vaikuttaneet valitettavasti pessimistiset lääkärit..Pitäis vaa jaksaa psyykata ittensä iloiseksi. No tänään oon iloinen, kun aurinko paistaa monee viikkoo!

Viiva84 Miten sinulla menee? Ootko testaillu?
 
Viimeksi muokattu:
Jännää eihän sitä koska tiiä vaikka onnistaiskin!
Ite oon väläytelly lääkäreille jotain endometrioosista, että voisiko olla sitä, mut sanovat vaan että ei ja eivät aijo tutkia, pääasia on saada minut raskaaksi...
Ehkä tästä on lähtenyt sitten kasvamaan itellä se ajatus että jos onkin sitä niin eihän nämä siirrot voi koskaan onnistua ja ovat ihan turhia kun ei tutkita.. Vaikka en tiedä onko se tosiasiassa näin. Onkohan silti yhtä hyvät mahdollisuudet onnistua kuin muillakin vaikka se olisikin Endo ja ei oo tutkittu...? Plääh näitä mun pohdintoja:LOL:
 
Onnea Zoona, toivottavasti viiva alkas vahvistuun ja lukema nousee hyvää tahtia! Onko sulla uus verikoe vielä?

Mulla siis tosiaan 4 siirrossa nyt yksityisellä ollu gonapeptyl. Tuolla taas kortisoniin suhtauduttiin noin että "kun ei oo tieteellistä näyttöö", ja söin niitä loppuja sit omin päin parissa siirrossa, mitä julkisen hoidoista oli jääny. Että kyllä määkin suna flow^ varmaan käyttäsin sen piikin, kun en usko että haittaakaan on.
Ja luomua kannattaa aina kokeilla jos tilaisuus on, siitä kun harvemmin tulee laskujakaan perässä ;)
Jos endoa on niin eipä sille oikein mitään oo tehtävissä, mielellään ei kai leikkauksillakaan aleta sorkkiin, jollei oo kovin isoja endometrioomia munasarjoissa. Kyllähän se ikävä kyllä voi vaikuttaa just solujen laatuun (kuten mulla mitä ilmeisimmin on pilannu valtaosin), kiinnittymiseen ja luonnon oloissa hedelmöittymiseenkin. Endo on valitettavan alidiagnosoitu ja -hoidettu sairaus, itekin aikoinaan useille lääkäreille kerroin oireista ym. epäilyistäni, ja jouduin vaatimalla vaatiin laparoskopiaakin, ja vasta kun se todettiin uä:ssä eli näkyi endometriooma niin uskottiin että se on ja samalla se syykin kaikkeen varmistu. Leikkausjonoon pääsi vasta kun se verikysta alkoi kasvaa.

Testejä ei oo kiinnostanu tehdä sen pp4 negan jälkeen, ei oo edes "poltellukaan" kaapissa, ja välillä jopa unohtanu täysin että vielä on periaatteessa "piina" meneillään. Sellanen olo kohdun seudulla että veret varmaan tulis jo jollei luget pitäs poissa...ylihuomen se pakollinen testi ja sit pääsee taas niistäkin mönjistä vähäks aikaa eroon.
En tiedä siitä kahden alkion toisiaan tukemisesta, mutta ainakin tulis edes puolet halvemmaks ja muutenkin kaikki vaiva ja aika puolittuis jos suostus pikkuhiljaa siirtään mullekin taas kahta kerrallaan tollasia rupumpia blastoja, jotka ei mitä todennäkösimmin edes yritä kiinnittyä.. siis jos niitä edes sellasia määriä enää ikinä tuleekaan.

viiva84:lle piti vielä todeta että ihan samoja kateellisia tunteita täälläkin.. joidenkin kun ei tarvi käydä kun se yks hoito ja parhaassa tapauksessa vielä saa pakkasen täyteen niitä sisaruksiakin. Ei siis koskaan edes toista piikki-punktio rumbaakaan... ymmärtääköhän edes miten helpolla pääsee. Ja vielä jotkut jotka hirveellä tuskalla, useiden negojen jälkeen saa vihdoin sen plussan, niin saa myös pitää sen... kellekään ei tietty todellakaan toivo mitään ikävää mutta miks just MÄ jouduin kokeen vielä jotain keskenmenopaskaakin, eikö mikään riitä?!!
Oma usko koko touhuun on viime aikoina ollu syvemmällä pohjamudissa kun kertaakaan kkm:n jälkeen.. miks seuraavakaan blasto kun ei nääkään enää edes kiinnity. Ja kai sekin kuitenki taas kesken menis. Ei mun paskasoluista enää mihkään oo.....musta ei oo enää mihkään. jne. Välillä ne muiden onnistumiset tuntuu kun ne ois todella pois iteltä, että mitä useempi muista onnistuu, sitä todennäkösemmin mä oon just siinä tilastossa joka ei tuu ikinä onnistuun :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Jännää eihän sitä koska tiiä vaikka onnistaiskin!
Ite oon väläytelly lääkäreille jotain endometrioosista, että voisiko olla sitä, mut sanovat vaan että ei ja eivät aijo tutkia, pääasia on saada minut raskaaksi...
Ehkä tästä on lähtenyt sitten kasvamaan itellä se ajatus että jos onkin sitä niin eihän nämä siirrot voi koskaan onnistua ja ovat ihan turhia kun ei tutkita.. Vaikka en tiedä onko se tosiasiassa näin. Onkohan silti yhtä hyvät mahdollisuudet onnistua kuin muillakin vaikka se olisikin Endo ja ei oo tutkittu...? Plääh näitä mun pohdintoja:LOL:
Mulla aivan sama tilanne.. Sanoppa se. Sen kun tietäisi mitkä ne mahdollisuudet on. Ja todella onko ku ei oo hoidettu. Ei auta muu ku yrittää. Ja stempata positiiviseksi itsensä.
 
Zoona: Vihdoinkin tietokoneen äärellä, täällä tapahtuu jänniä ja mä olen koko päivän koulutuspäivässä :D Hyvä hcg-arvo sulla. Vielä sydänten kera, onnea :heart: :heart:

Mä olen tosiaan aikamoinen pelkuri, enkä ole uskaltanut vielä testailla. Tänään on pp10 ja huomenna on verikoetestipäivä. Aamulla pakko testata, olen aika kokematon kotitestaaja, mutta ostin nyt Apteekin raskaustestin. Se on varmaan ihan luotettava. Verikokeen tuloksenkin saa tietää jo heti huomenna iltapäivällä, joten parasta repäistä laastaria jo vähän irti aamulla jos se on tarpeellista.

Mun naama alkoi kaksi päivää sitten kukkia, tällaista ei ole ollut sitten teinivuosien. Todella ärsyttävää.
 
ONNEA ZOONA JA VIIVA!!!!! <3 <3<3 Aivan ihanaa, että teillä onnistui!! :D

Ja HAVINA älä jätä meitä <3 kiva kuulla susta!

Mä oon lukenu ja seurannu teitä, tietysti, en vaa oo jasanu mitään kommentoida täältä välikierrolta. Tympäs niin helkkaristi se nega ja toivo meni ja oli persiistä. Vaikka itellä ei mitään suurta draamaa liity näihin, pelkkiä negoja vaan, niin kyllä alan tunnistaa itestäkin noita Risukasan mainitsemia tunteita ja huomaan kauhukseni välillä olevani täysi kusipää raskaana olevalle työkaverilleni. Mutta kai ne katkeruuden tunteetki vaan täytyy itelleen sallia.

VINKKI, YLEn aamutv:ssä oli aamulla yli 40v nainen kertomassa omista lapsettomuushoidoista. Kaksi vuotta, kaikki solut lopulta luovutettuja, 20 000 euroa, 9. alkio onnistui.. Ehkä tässä vaan täytyy olla kärsivällinen. Ja tuli sellainen olo, että jos yksinäisellä ihmisellä on vara sijoitta noin paljon, niin miksi ei kahdella työssä käyvällä olisi. Jotenki tässä käy itekki läpi vielä sitä järkytystä kun eka hoito ei onnistunutkaan..

REtikka matkaa siis hyvillä mielin kohti 2. ICSIn 1. PASia. Luomukiertoon tulee, saattaa olla että pääsiäinen siirtää sen toukokuulle, mutta nyt on hyv fiilis ja iloitsen jotenki NENNAN uudesta autosta, ja muutenki keväästä ja elämästä, että menköön toukokuulle jos on mennäkseen..
 
  • Tykkää
Reactions: Jännää
OUMAIGAAD Viivan plussa!! tuplaplussat tähän ketjuun!! mahtavaa :heart: :heart: tuli jotenkin liikuttunut olo sun plussasta kun tiedän mitkä vaikeudet teilläkin on nyt ollut, tosi hieno juttu. Ja nyt sitten kunnon hoogeeceet siihen perään verikokeista niin jees :D tule heti kertomaan!

risukasa ei oo sitten mitään oireita tullut tällä kertaa? onko sulla oireita yleensä tullut ihan alusta asti muuten? tiedätkö.. mä jotenkin näen ihan hirmusen selvästi, että mä tulen sun vesivanassa. Vaikka meillä ei näköjään ole ollut ainakaan tossa ekassa IVF:ssä ongelmia lääkevasteiden tai muiden noiden juttujen kanssa, mutta eihän se mitään merkkaa jos ei kiinnity. Mikä lie teflon kohtu mullakin....

retikka 20 000 euroo... wau :O Mistähän sitä kärsivällisyyttä sais, ettei olisi aivan luovuttanut olo, että pääsis edes tohon 9. siirtoon. Ja mullakin sen ekan hoidon epäonnistuminen kyllä maalas fiilikset tosi kyynisiksi onnistumisen suhteen.
Ekaa kertaa kunnolla itkenyt kun epäonnistuminen valkeni kaikkien oireiden hävittyä, oli kyllä aikamoinen tiputus pilvilinnoista huh.
Ihanaa kuitenkin lukea että sulla on hyvät fiilikset kyllä, mahtaa olla tämä koko ajan kurkkiva kevät :)

Maanantaina mun työkaveri tulee vauvoineen käymään toimistolla, enpä ole nähnyt muutaman kuukauden ikäistä ainakaan muutamaan vuoteen lähietäisyyydeltä, jospa siitä saisi itselleen imaistua jotain vauvaenergiaa tähän siirtoon :D yeah right, aina voi toivoa :D
 
Viiva huikeeta! Ihana uutinen. Onnittelut. Se yksi sitkeä sittenkin riitti.

Risukasa ei ole tiedossa uutta verikoetta. Tein tänä aamuna testin ja se oli yhtä hailakka kuin eilinenkin. Jos se onkin kupsahtanut verikokeen jälkeen! :O Täytyy mielenrauhan vuoksi hakea joku kunnon testi apteekista. On muutenkin ollut hiljaisempaa kuin aiemmin. Älä sinäkään heitä vielä kirvestä kaivoon. Siihen 80 %:iin mahtuu aika monta.
 

Yhteistyössä