Onnea
Zoona, toivottavasti viiva alkas vahvistuun ja lukema nousee hyvää tahtia! Onko sulla uus verikoe vielä?
Mulla siis tosiaan 4 siirrossa nyt yksityisellä ollu gonapeptyl. Tuolla taas kortisoniin suhtauduttiin noin että "kun ei oo tieteellistä näyttöö", ja söin niitä loppuja sit omin päin parissa siirrossa, mitä julkisen hoidoista oli jääny. Että kyllä määkin suna
flow^ varmaan käyttäsin sen piikin, kun en usko että haittaakaan on.
Ja luomua kannattaa aina kokeilla jos tilaisuus on, siitä kun harvemmin tulee laskujakaan perässä
Jos endoa on niin eipä sille oikein mitään oo tehtävissä, mielellään ei kai leikkauksillakaan aleta sorkkiin, jollei oo kovin isoja endometrioomia munasarjoissa. Kyllähän se ikävä kyllä voi vaikuttaa just solujen laatuun (kuten mulla mitä ilmeisimmin on pilannu valtaosin), kiinnittymiseen ja luonnon oloissa hedelmöittymiseenkin. Endo on valitettavan alidiagnosoitu ja -hoidettu sairaus, itekin aikoinaan useille lääkäreille kerroin oireista ym. epäilyistäni, ja jouduin vaatimalla vaatiin laparoskopiaakin, ja vasta kun se todettiin uä:ssä eli näkyi endometriooma niin uskottiin että se on ja samalla se syykin kaikkeen varmistu. Leikkausjonoon pääsi vasta kun se verikysta alkoi kasvaa.
Testejä ei oo kiinnostanu tehdä sen pp4 negan jälkeen, ei oo edes "poltellukaan" kaapissa, ja välillä jopa unohtanu täysin että vielä on periaatteessa "piina" meneillään. Sellanen olo kohdun seudulla että veret varmaan tulis jo jollei luget pitäs poissa...ylihuomen se pakollinen testi ja sit pääsee taas niistäkin mönjistä vähäks aikaa eroon.
En tiedä siitä kahden alkion toisiaan tukemisesta, mutta ainakin tulis edes puolet halvemmaks ja muutenkin kaikki vaiva ja aika puolittuis jos suostus pikkuhiljaa siirtään mullekin taas kahta kerrallaan tollasia rupumpia blastoja, jotka ei mitä todennäkösimmin edes yritä kiinnittyä.. siis jos niitä edes sellasia määriä enää ikinä tuleekaan.
viiva84:lle piti vielä todeta että ihan samoja kateellisia tunteita täälläkin.. joidenkin kun ei tarvi käydä kun se yks hoito ja parhaassa tapauksessa vielä saa pakkasen täyteen niitä sisaruksiakin. Ei siis koskaan edes toista piikki-punktio rumbaakaan... ymmärtääköhän edes miten helpolla pääsee. Ja vielä jotkut jotka hirveellä tuskalla, useiden negojen jälkeen saa vihdoin sen plussan, niin saa myös pitää sen... kellekään ei tietty todellakaan toivo mitään ikävää mutta miks just MÄ jouduin kokeen vielä jotain keskenmenopaskaakin, eikö mikään riitä?!!
Oma usko koko touhuun on viime aikoina ollu syvemmällä pohjamudissa kun kertaakaan kkm:n jälkeen.. miks seuraavakaan blasto kun ei nääkään enää edes kiinnity. Ja kai sekin kuitenki taas kesken menis. Ei mun paskasoluista enää mihkään oo.....musta ei oo enää mihkään. jne. Välillä ne muiden onnistumiset tuntuu kun ne ois todella pois iteltä, että mitä useempi muista onnistuu, sitä todennäkösemmin mä oon just siinä tilastossa joka ei tuu ikinä onnistuun :ashamed: