IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Läiti Joo, aika erikoista kyllä miten paljo vaihtelee.. mun mielestä pitäs keskenmenopotilaillekin, varsinkin jos jouduttu tyhjentään ja joutuu käymään hoidoissakin, olla julkisen puolesta tarkistus-uä! Mutta kai se ois liian kallista tai jotain (pah).. mullahan se testi meni normiajassa negaks vaikka siellä olikin vielä sitä materiaalia. Ja tosiaan siinä folli-uä:ssä kun piti tehdä siirto siihen kiertoon, näky että vieläkin siellä oli ylimäärästä. Kuulema jos ois ollu jotain muuta hyytymää eikä raskausmateriaalia, niin ei ois haitannu. Välikierrolla oli otettu joku imunäyte mikä paljasti sen laadun. Sillon toinen lääkäri sano että vaikka joutus kaavintaan, niin ei estäis tekemästä siirtoo seuraavaan kiertoon, jos kaikki näyttäs olevan ok, mutta sitten toinen lääkäri halus välttämättä pitää vielä sellasen vaikka oli tehty pelkkä (jo ittekseen irronneen palan poisto)huuhtelu, ei siis edes raaviskeltu seinämiä mitenkään tms. eikä ollu mitään kipujakaan sen jälkeen. Eli ilmeisesti ne käytännöt voi vaihdella jopa lääkäreittäin samassa paikassa!
Onko sulla noi terolutit kuukautisten käynnistykseen vai mihin?

No, jos edes jotain hyvääkin (?) tosta, niin negat ei tunnu enää läheskään niin pahoilta verrattuna km ja siihen kuukausien jälkihässäkkään ja viivästymisiin, nyt kun tietää mitä siitä voi seurata...sitä ei vaan JAKSAIS enää kertaakaan!!
Eli että jos nega => "no säästympä sitten keskenmenoltakin".
 
Viimeksi muokattu:
Meidän kunnassa ei myöskään ollut mitään jälkitarkastusta km:n jälkeen. Mulla todettiin 11 vkn ultrassa keskeytynyt keskenmeno (tapahtunut viikolla 8) ja lääkkeillä hoidettiin tyhjennys. Tästä siis aikaa pari vuotta. Ikävä kokemus kaikkinensa.
 
Piinaa piinaa...
Eilen töissä pientä ruskehtavaa vuotoa ja sitten ei mitään. Raskaustestiä en ees tehny tänä aamuna, suututti niin eilinen tuhruvuoto. Mie oon jo sen opaut 10 testiä tehny ja murheita ja pettymystä vaan.
V...tti maksaa eilen yli 3 tonnin laskuki tästä kaikesta.

Tsemppiä muille piinailijoille <3
 
Menossa mukana:

Nimi # yritys aloitettu # monesko lapsi # syy:

ananias # 2011 # ensimmäinen
Bonniemoi # 1/2011 # ensimmäinen # PCOS
Cafe Latte # 2010 # 1. yhteinen # selittämätön
Ellae # toinen # siittiöt
EukkoI # 11/2012 # ensimmäinen # siittiöt/tutkimatta
Fibbis # 01/2014 # ensimmäinen # selittämätön (ikä)
Havina # 02/2013 # esikoinen toiveissa # siittiöt
Henrietta # 8/12 # ensimmäinen # siittiöt
Hedelmiina # 2013 # esikoinen # ovulaatio+siittiöt
Hilippa # 3/2013 # 1. yhteinen # siittiöt
-jennica- # 9/2012 # ensimmäinen # endo
Kaisla78 # 01/2013 # esikoinen # siittiöt
Lauriska # 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön
Mandala # esikoinen toiveissa # johtimet poistettu
Misericordia # n.2v # 2.yht (3. miehelle) # selittämätön, vähän endoa
Neiti. # 02/2013 # toinen # selittämätön
Nenna81 # 3/2013 # 3 (1. yhteinen) # munajohtimien tuhoutuminen
patsuli # 2010 # ensimmäinen # endo+siittiöt
Retikka # 2012 # ensimmäinen # siittiöt
RiiMini # 2/14 # 2.lapsi # pco ja huonot munasolut
Sarah85 # 11/2006 # 2. lapsi (2km) # selittämätön
Sofi12 1/2013 # 2. yhteinen # endo, johtimet poistettu
Timjami77 # 7/13 # 2. oma (3. miehelle) # selittämätön
Tuutunen80 # 12/2012 # ensimmäinen # selittämätön
Untuvikko80 # 1/2010 # ensimmäinen # selittämätön, kiinnikkeet
Viiva84 # 03/2013 # ensimmäinen # siittiöt ja PCO

Meneillään tai tulossa olevat hoidot ja lääkitys:

Tammikuu:
Hedelmiina 1. IVF/ICSI, Primolut, Puregon, Orgal., Pregnyl, Lugest., Gonapep., punktio vk5
EukkoI 1.ICSI 1.PAS, siirto 29.1.

Helmikuu:
Piikit ja punktiot:
Neiti. 2.IVF, Primolut, Menopur, Orgalutran, Lugesteron, punktio vk7
RiiMini 1.ICSI, Gonal-F, Pergoveris, Cetrotide, punktio 2.2.
Retikka 2.ICSI, elonva, puregon, pregnyl+luget, punktio vk6
viiva84 2. IVF, Puregon, Orgal., Gonap., Luge., punktio mahd. vk8
Timjami77 4.ICSI, elonva, letrozole, orgal., ovitrelle, (gonap.), luge.
patsuli 5.ICSI, Procren, Synarela?, Puregon, Pregn., punktio vk9
PAS:
Ellae 1.ICSIN 1.PAS (= toisen lapsen yrityksen 1.PAS)
Sofi12 2.ivf 1.pas, siirto 3.2. tukena lugesteron
Mandala 1.IVF 3.PAS, lääkkeettömään kiertoon, lutinus tukena, siirto vk6
Nenna81 1.IVF,1.PAS, Luget, siirto helmikuun puolella

Maaliskuu:
Piikit ja punktiot:
Havina 2.ICSI, Primolut+Pureg.+Orgal.+Pregnyl+Luge., punktio vk11
Henrietta, punktio vk10-11

Piinailijat: :snotty:

Kaisla78 2.2.
-jennica- 10.2. (1.IVF/ICSI 2.PAS)
EukkoI 12.2.?

Plussanneet: :heart:

Heinäkuu 2014
Ricardina 1.IVF tuoresiirto (km)

Elokuu 2014
Läiti 1.IVF tuoresiirto (ku)
Toiveessa3<3!! 1.ICSI/1.PAS
Sisko36 1.IVF tuoresiirto

Syyskuu 2014
Ananias 1.IVF/1.ICSI tuoresiirto (geneettinen keskeytys 22+3)
-tipunen- 1.IVF tuoresiirto

Lokakuu 2014
AUkko 1.IVF tuoresiirto
Fibbis 2. IVF tuoresiirto (km)
Ricardina 1.IVF/2.PAS

Marraskuu 2014
StellaI 1.IVF tuoresiirto
Läiti 1.IVF/2.PAS (kkm 11+6)
Astrea 1.ICSI tuoresiirto

Joulukuu 2014

Mari32 3. IVF tuoresiirto
Kaisla78 1. ICSI tuoresiirto (km)
Henrietta 1. ICSI 3. PAS (km)
Hiippis81 1. IVF/ICSI 1. PAS

Tammikuu 2015
Deja 1.IVF 2.PAS



Päivityspyynnöt punaisella tai jos muokkaat itse, käytä "lainaa"-toimintoa, säilyttääksesi listan muotoilut. Poista viestistä QUOTE-merkinnät hakasulkeineen alusta ja lopusta ennen uuden listan postaamista.
 
Olisin tulossa mukaan tänne mukaan. Tosin olemme vielä mieheni kanssa vasta jonossa IVF-hoitoihin pääkaupunkiseudulla julkisella puolella. Jono on se puolisen vuotta. Kesäkuussa on tapaaminen ja luultavasti heinä-elokuussa aloitamme hoidot. Aiemmin on tehty neljä inseminaatiota yksityisellä puolella ja kaksi julkisella. Syy on selittämätön, mutta mun vulvodynia ja miehen erektiohäiriö eivät kieltämättä auta asiaa. Olemme yrittäneet lasta jo varmaan ainakin viisi vuotta. Tosin en ole vuosien määrästä aivan varma, koska jossain vaiheessa lakkasin laskemasta kun tuntui niin pahalta.

Voimia kaikille!
 
Menossa mukana:

Nimi # yritys aloitettu # monesko lapsi # syy:

ananias # 2011 # ensimmäinen
Bonniemoi # 1/2011 # ensimmäinen # PCOS
Cafe Latte # 2010 # 1. yhteinen # selittämätön
Ellae # toinen # siittiöt
EukkoI # 11/2012 # ensimmäinen # siittiöt/tutkimatta
Fibbis # 01/2014 # ensimmäinen # selittämätön (ikä)
Havina # 02/2013 # esikoinen toiveissa # siittiöt
Henrietta # 8/12 # ensimmäinen # siittiöt
Hedelmiina # 2014 # ensimmäinen # ovulaatio+siittiöt
Hilippa # 3/2013 # 1. yhteinen # siittiöt
-jennica- # 9/2012 # ensimmäinen # endo
Kaisla78 # 01/2013 # esikoinen # siittiöt
Lauriska # 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön
Mandala # esikoinen toiveissa # johtimet poistettu
Misericordia # n.2v # 2.yht (3. miehelle) # selittämätön, vähän endoa
Neiti. # 02/2013 # toinen # selittämätön
Nenna81 # 3/2013 # 3 (1. yhteinen) # munajohtimien tuhoutuminen
patsuli # 2010 # ensimmäinen # endo+siittiöt
Retikka # 2012 # ensimmäinen # siittiöt
RiiMini # 2/14 # 2.lapsi # pco ja huonot munasolut
Sarah85 # 11/2006 # 2. lapsi (2km) # selittämätön
Sofi12 1/2013 # 2. yhteinen # endo, johtimet poistettu
Timjami77 # 7/13 # 2. oma (3. miehelle) # selittämätön
Tuutunen80 # 12/2012 # ensimmäinen # selittämätön
Untuvikko80 # 1/2010 # ensimmäinen # selittämätön, kiinnikkeet
Viiva84 # 03/2013 # ensimmäinen # siittiöt ja PCO

Meneillään tai tulossa olevat hoidot ja lääkitys:

Tammikuu:
EukkoI 1.ICSI 1.PAS, siirto 29.1.

Helmikuu:
Piikit ja punktiot:
Neiti. 2.IVF, Primolut, Menopur, Orgalutran, Lugesteron, punktio vk7
RiiMini 1.ICSI, Gonal-F, Pergoveris, Cetrotide, punktio 2.2.
Retikka 2.ICSI, elonva, puregon, pregnyl+luget, punktio vk6
viiva84 2. IVF, Puregon, Orgal., Gonap., Luge., punktio mahd. vk8
Timjami77 4.ICSI, elonva, letrozole, orgal., ovitrelle, (gonap.), luge.
patsuli 5.ICSI, Procren, Synarela?, Puregon, Pregn., punktio vk9
PAS:
Ellae 1.ICSIN 1.PAS (= toisen lapsen yrityksen 1.PAS)
Sofi12 2.ivf 1.pas, siirto 3.2. tukena lugesteron
Mandala 1.IVF 3.PAS, lääkkeettömään kiertoon, lutinus tukena, siirto vk6
Nenna81 1.IVF,1.PAS, Luget, siirto helmikuun puolella

Maaliskuu:
Piikit ja punktiot:
Havina 2.ICSI, Primolut+Pureg.+Orgal.+Pregnyl+Luge., punktio vk11
Henrietta, punktio vk10-11

Piinailijat: :snotty:

Kaisla78 2.2.
-jennica- 10.2. (1.IVF/ICSI 2.PAS)
EukkoI 12.2.?
Hedelmiina 14.2. (1. IVF)

Plussanneet: :heart:

Heinäkuu 2014
Ricardina 1.IVF tuoresiirto (km)

Elokuu 2014
Läiti 1.IVF tuoresiirto (ku)
Toiveessa3<3!! 1.ICSI/1.PAS
Sisko36 1.IVF tuoresiirto

Syyskuu 2014
Ananias 1.IVF/1.ICSI tuoresiirto (geneettinen keskeytys 22+3)
-tipunen- 1.IVF tuoresiirto

Lokakuu 2014
AUkko 1.IVF tuoresiirto
Fibbis 2. IVF tuoresiirto (km)
Ricardina 1.IVF/2.PAS

Marraskuu 2014
StellaI 1.IVF tuoresiirto
Läiti 1.IVF/2.PAS (kkm 11+6)
Astrea 1.ICSI tuoresiirto

Joulukuu 2014

Mari32 3. IVF tuoresiirto
Kaisla78 1. ICSI tuoresiirto (km)
Henrietta 1. ICSI 3. PAS (km)
Hiippis81 1. IVF/ICSI 1. PAS

Tammikuu 2015
Deja 1.IVF 2.PAS



Päivityspyynnöt punaisella tai jos muokkaat itse, käytä "lainaa"-toimintoa, säilyttääksesi listan muotoilut. Poista viestistä QUOTE-merkinnät hakasulkeineen alusta ja lopusta ennen uuden listan postaamista.
 
Eipä ollut meidänkään rupualkiosta plussatilin avaajaksi: tämän aamun testi oli tyylipuhdas nega. Pitää vielä odottaa maanantain verikokeen tulokset, ennen kuin voin lopettaa luget, mutta eipä tuo enää plussaksi muutu. Tämä oli meidän ainoa PAS, joten maaliskuussa olisi varmaan edessä 2. icsi - jos se mies nyt sitten haluaa jatkaa hoitoja.

Oma nega kyllä kalpenee kaikkien niiden kamalien uutisten rinnalla, mitä täällä nyt on kuulunut. Paljon voimia Läitille, Ananiakselle ja Marille!
 
Minulle on klinikalla sanottua se klo 18 ja piikitykset aloitettiin sen mukaisesti. Minulla siis alkoi menkat joskus klo 21 ja seuraava päivä oli vasta kp1. Mutta minulla ei myöskään ole runsas alku, en tiedä jos ihan lainehtisi heti alussa ;)
 
Voi plääh teidän negoja risukasa. ja Kaisla78 :( :hug:

Tervetuloa vauvayritys! :flower:

Täällä piinaillaan VASTA päivää nro 2, raskaustestejä ostin jo hyvissäajoin - eilen :ashamed: Lutinus-sotkut ilmesty tänään, mutta siitäkin selvitty paperilla pöksyissä (suojat jotenkin ahdistaa)... Oma ukko on ollu ihan superkultanen, mutta mä tiuskin sille silti aivan kertakaikkiaan naurettavista asioista ja kiukuttelen kuin pikkulaps - onneks se ymmärtää (tai ainaki yrittää)....... :heart:
 
Mulla on myös aina laskettu sen klo 18 mukaan, eli vasta seuraava päivä kp1 jos hulahtaa kunnon vuotoo vasta ton kellonajan jälkeen. Usein tosiaan voi olla päivääkin aiemmin sellasta niukkaa vaaleenpunertavaa/limasta.

Joo, eipä ne blastotkaan aina edes yritäkään kiinnittyä (liian hyväähän se ois tietenki ollu että heti seuraavasta) ja vaikka näyttäs kaikki miten hyvältä. Mahtoko olla vaan joku ääriharvinainen poikkeuksien poikkeus se viime kiinnittyminen.. mut parempihan se että karsiutuu rupu elinkelvoton tässä vaiheessa kun taas muutaman viikon päästä.
 
Viimeksi muokattu:
Menossa mukana:

Nimi # yritys aloitettu # monesko lapsi # syy:

ananias # 2011 # ensimmäinen
Bonniemoi # 1/2011 # ensimmäinen # PCOS
Cafe Latte # 2010 # 1. yhteinen # selittämätön
Ellae # toinen # siittiöt
EukkoI # 11/2012 # ensimmäinen # siittiöt/tutkimatta
Fibbis # 01/2014 # ensimmäinen # selittämätön (ikä)
Havina # 02/2013 # esikoinen toiveissa # siittiöt
Henrietta # 8/12 # ensimmäinen # siittiöt
Hedelmiina # 2014 # ensimmäinen # ovulaatio+siittiöt
Hilippa # 3/2013 # 1. yhteinen # siittiöt
-jennica- # 9/2012 # ensimmäinen # endo
Kaisla78 # 01/2013 # esikoinen # siittiöt
Lauriska # 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön
Mandala # esikoinen toiveissa # johtimet poistettu
Misericordia # n.2v # 2.yht (3. miehelle) # selittämätön, vähän endoa
Neiti. # 02/2013 # toinen # selittämätön
Nenna81 # 3/2013 # 3 (1. yhteinen) # munajohtimien tuhoutuminen
patsuli # 2010 # ensimmäinen # endo+siittiöt
Retikka # 2012 # ensimmäinen # siittiöt
RiiMini # 2/14 # 2.lapsi # pco ja huonot munasolut
Saaga76 # 7/2012 # ensimmäinen # toinen munanjohdin tukossa, selittämätön
Sarah85 # 11/2006 # 2. lapsi (2km) # selittämätön
Sofi12 1/2013 # 2. yhteinen # endo, johtimet poistettu
Timjami77 # 7/13 # 2. oma (3. miehelle) # selittämätön
Tuutunen80 # 12/2012 # ensimmäinen # selittämätön
Untuvikko80 # 1/2010 # ensimmäinen # selittämätön, kiinnikkeet
Viiva84 # 03/2013 # ensimmäinen # siittiöt ja PCO

Meneillään tai tulossa olevat hoidot ja lääkitys:

Tammikuu:
EukkoI 1.ICSI 1.PAS, siirto 29.1.

Helmikuu:
Piikit ja punktiot:
Neiti. 2.IVF, Primolut, Menopur, Orgalutran, Lugesteron, punktio vk7
RiiMini 1.ICSI, Gonal-F, Pergoveris, Cetrotide, punktio 2.2.
Retikka 2.ICSI, elonva, puregon, pregnyl+luget, punktio vk6
viiva84 2. IVF, Puregon, Orgal., Gonap., Luge., punktio mahd. vk8
Timjami77 4.ICSI, elonva, letrozole, orgal., ovitrelle, (gonap.), luge.
patsuli 5.ICSI, Procren, Synarela?, Puregon, Pregn., punktio vk9
PAS:
Ellae 1.ICSIN 1.PAS (= toisen lapsen yrityksen 1.PAS)
Sofi12 2.ivf 1.pas, siirto 3.2. tukena lugesteron
Mandala 1.IVF 3.PAS, lääkkeettömään kiertoon, lutinus tukena, siirto vk6
Nenna81 1.IVF,1.PAS, Luget, siirto helmikuun puolella

Maaliskuu:
Piikit ja punktiot:
Havina 2.ICSI, Primolut+Pureg.+Orgal.+Pregnyl+Luge., punktio vk11
Henrietta, punktio vk10-11

Piinailijat: :snotty:

Kaisla78 2.2.
Saaga76 4.2.
-jennica- 10.2. (1.IVF/ICSI 2.PAS)
EukkoI 12.2.?
Hedelmiina 14.2. (1. IVF)

Plussanneet: :heart:

Heinäkuu 2014
Ricardina 1.IVF tuoresiirto (km)

Elokuu 2014
Läiti 1.IVF tuoresiirto (ku)
Toiveessa3<3!! 1.ICSI/1.PAS
Sisko36 1.IVF tuoresiirto

Syyskuu 2014
Ananias 1.IVF/1.ICSI tuoresiirto (geneettinen keskeytys 22+3)
-tipunen- 1.IVF tuoresiirto

Lokakuu 2014
AUkko 1.IVF tuoresiirto
Fibbis 2. IVF tuoresiirto (km)
Ricardina 1.IVF/2.PAS

Marraskuu 2014
StellaI 1.IVF tuoresiirto
Läiti 1.IVF/2.PAS (kkm 11+6)
Astrea 1.ICSI tuoresiirto

Joulukuu 2014

Mari32 3. IVF tuoresiirto
Kaisla78 1. ICSI tuoresiirto (km)
Henrietta 1. ICSI 3. PAS (km)
Hiippis81 1. IVF/ICSI 1. PAS

Tammikuu 2015
Deja 1.IVF 2.PAS



Päivityspyynnöt punaisella tai jos muokkaat itse, käytä "lainaa"-toimintoa, säilyttääksesi listan muotoilut. Poista viestistä QUOTE-merkinnät hakasulkeineen alusta ja lopusta ennen uuden listan postaamista.
 
Havina
Minulle käy usein punktiossa kanssa niin, että itku tulee. Se johtuu siitä rauhoittavasta lääkkeestä ainakin niin epäilen.

Läiti ja Ananias
Otan osaa suruunne. Menetykset ovat kyllä valtavia. Kaikkea hyvää nyt jatkoon!

Perjantaina kävin ultrassa ja todettiin hyperiä olevan tulossa. Isompia folleja oli toisessa 20 ja toisessa 13. Toivottava sti enempää ei ole lähtenyt mukaan.
Juuri äsken pistin Gonapeptylin irrotuspiikiksi.

Onko täällä kokemusta gonapeptylistä irrotuspiikkinä? Pregnyliä ei voinut laittaa hyperin takia.

Jos siirtoon päästään, niin tueksi tulee lugesteron ja sitten pregnyliä kai pistetään lisäksi 2-3 kertaa..
Onko siitä kokemusta kenelläkään? Ilmeisesti liittyy gonapeptylin käyttöön..?

Noh, saa nähdä mitä tässä vielä käy. En ole mitään suuria toiveita tässä kasvatellut, kun tiedän että ollaan vaikea tapaus.

Tsemppiä kaikille !
 
^ mulla oli myös 30 follia ja vaihdettiin Gonapeptyliin. Se oli helppo, ei tarvinut sekoitella. Ja sen lisäksi tartti yhteensä 3 Pregnyliä. Yksi pistettiin keräyksen jälkeen ja sit pistettiin vähän siirtopäivänä ja siirä vielä 5 pvn kuluttua.
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Mitähän tämäkin nyt on... Sain sen ovis plussan torstaina ja sen jälkeen oon tehny viel huvikseen niitä testejä ja niissä on ollut se viiva aika tumma mut digi ei oo enää hymyillyt. Mut nyt sit eilen tuntu nippailuja ja limoja (yök) on ollut niin tein aamulla taas huvikseen testin niin taas hymynaama! Milloinhan se ovis on ollut vai onko ollenkaan...hohhoijaa.. Onko kellään muulla ollu tällaista?
 
Saaga ja Neiti tuliko teille hyperiä sitten tai tulitteko kovin kipeäksi? Koska oli Testipäivä sitten, kun piti pregnyliä pistää? Ja millaisia määriä sitä pistettiin? Siitä se testipäivä varmaan selviää.

En kyllä tosiaan edes usko siihen, että päästäisiin siirtoon, joten varmaan turhia kysymyksiä nämä lopulta.

Olo on ihan hyvä. Vähän jomottelee, mut muuten aivan normaali olo.
 
RiiMini: Gonalin annostusta mulla pienennettiin jossain vaiheessa kun huomattiin munarakkuloiden suuri määrä. Keräysaamuna oli maha melko kipeä. Helpotti sitten klinikalla kun sai kipulääkitystä. Keräyksen jälkeen pistettiin se koko määrä Pregnyliä mikäli oikein ymmärsin (hoitaja pisti, en kysynyt annostusta). Mulle siirrettiin 5 päiväinen blasto. Siirtopäivänä Pregnyliä pistettiin vain 0,2 ml ja siitä 5 päivän kuluttua vain 0,1 ml. Loput meni roskiin. Testipäivä on ihan normisti 2 viikon kuluttua siirrosta.
Välttääkseni hyperin join tosi paljon kuten neuvottiin. Siirrossa sanottiin että kaikki näyttää hyvältä eikä hyperiä vaikuttaisi olevan. Kuitenkin siirron jälkeen olin kaksi päivää huonovointinen. Maha turposi, siihen sattui ja pingotti. Koko ajan oli kuvottava olo. Yhden kerran oksensin (siirron jälkeen illalla). Lievää hyperiä ehkä kuitenkin?
 
Saaga76 sulla oli siis myös GonalF hoidossa lääkkeenä? Minulle ohjeistettiin jättämään viimeinen piikitys gonalia pois perjantailta ja piikittämään vaan Pergoverista yksi annos. Ja sitten vielä jarru lauantaiaamuna, kun menin unohtamaan sen aloituksen. Irroituspiikki piikitettiin siinä silloin lauantai-iltana myöhään.

Aiemmin samoilla lääkkeillä tehdyssä hoidossa Gonalin määrää oli nostettu vielä ultrien myötä eikä siltikään tullut mitään isoa saalista, mut nyt sitten taas samoilla annoksilla tuli hurjasti.

Neiti. minullekin sanottiin, että tuoresiirtoa suunnitellaan ja todella toivon, että jotain siirrettävää saataisiin. Nyt olen alkanut luottaa siihen, että se hyperi ei ehkä tulisikaan tuon Gonapeptylin ansiosta. Olo on kyllä aika turpea, mutta ei silti yhtään paha.

Meillä veritestipäivä taitaa olla PP14 eli 14 päivää siirrosta, jos siihen päästään. Jos jotain siirretään, niin tuskin kestän testaamatta sinne veritestiin, eli aika varmana testailen ja seuraan pregnylin poistumisen. Kaapissa odottaa noin 40 liuskatestiä... :p

Onkos alkavalla viikolla muita punktioon meneviä?
 
flow, Ei ole mulla tuollaisesta ovisongelmasta kokemusta. Mulla kyllä ne limat on ihan selvät oviksen aikaan, muuttuu sellaseks tosi venyväks ja kirkkaaksi kun testi näyttää plussaa. Joskus kyllä niitä limoja jatkuu pidempäänkin, esimerkiksi kolme päivää. Sitä en tiedä mistä johtuu (sori limakuvaukset!:D) Mut itse olen lopettanut sen testailun aina plussaan ihan vaan kustannussyistäkin :)

Mun on jotenki tosi vaikea ajatella, että uusi hoito on alkamassa. Mut mikä pahinta, tajusin et ajattelen et nyt me se lapsi saadaan. Kun ei noissa välikierroissa oo oikein toivookaan, niin jotenki sitä lataa noihin hoitoihin odotuksia vaikka kuinka yrittäs järkeillä. Et sitä sit tullaan alas kovaa ja korkeelta ku vuoto alkaa. Toisaalta mua pelottaa että ei saada hyviä alkioita. Viime hoidossa saatiin yks siirtokelpoinen, joten entä jos tulos on yhtä huono nytkin. Epikriisissä lukee, että suositellaan kahden alkion siirtoa ja harkitaan pitkää viljelyä (julkisella ollaan). Olikohan polin ylilääkäri vain toiveikas vai piti meitä toivottomina tapauksina kun heti tuollaset käyttöön... :/
 
Kohtahan täällä pitäisi olla piinailijoita oikein urakalla! Kyllä nyt ois jo pakko tulla kunnon plussa aaltokin! Tsempit kaikille tuleviin siirtoihin ja hyviä hermoja piinailuihin!

Viikonloppuna ei tapahtunut mitään. Ei tullut ovisplussaa ja meinaa epätoivo iskeä. Sitä miettii kaikenlaista ja alkaa oikein ahdistamaan. Tuntuu että ei sinne PAS:iin päästä ollenkaan. Voiko käydä niin ettei sitä ovista tapahdukkaan vaikka onkin ihan selkee johtofollikkeli? viime ke, kp 12 se oli 15mm kokoinen.

Odottavan aika on pitkä ja olo on aika epätoivoinen.
 
NEITI, RIIMINI JA SAAGA, hillittömiä määriä folleja teillä pukkaa!!! Mulle oikeen yritettiin tehotuotantoa, ni eikö mitä, joku muutama yli kymmenen siellä näkyi.. Niistäki useampi 11mm kp 8 (perjantaina). Ehtiiköhn ne vielä mukaan keskiviikon punktiopn?!!? Onhan se 10 ihan hyvin, tai sama määrä ku viimeksikin. Kauhulla oottelelen tota mahollista PiTKÄÄ viljelyä, että selviääkö siitä enää mitään siirtoon :/

RIIMINI saat musta kohta kaveria. Tänään pregnyl, keskiviikkona punktio.
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Noniin..kohta lähdetään kohden sairaalaa ja kierroksen ensimmäistä punktioo. Jännittää, että saadaanko mitään. Huomenna selviää jo paljon ja usein tosiaan huominen on olut se päivä kun hoito tyssää. Jospa päästäisiin yli ylihuomiseen. Haluann uskoa, että raskaus alkaa jos vaan päästään siirtoon. Mutta ei se tietenkään ole mitenkään varmaa. Toiveajattelua.

Tsemppiä piinailijoille!
 

Yhteistyössä