Kuinka tarkkaan muuten pitkässä kaavassa noi aikataulut saadaan suunniteltua etukäteen? Luulis että elimistön reagointi eri ihmisillä kuitenkin vaikuttaa niin, ettei pistospäivien määrä ole kaikilla ihan sama?
Juu ovat kalliimpia ja sitten pitaisi myos loytaa se oikea klinikka, niin tassa vaiheessa ei kannata.@Rusakkonen, miksi ette muuten etsi luovuttajaa sieltä Briteistä? Onko hoidot kalliimpia?
Ei minullakaan ole mikaan muu tuonut yllatyksia kuin nama viimeaikaiset eli ilmeisimmin Progynova, tuottaa ‘raskausaivot’. Mitkaan raskaat stimulaatiot eivat minullakaan tuntuneet missaan, vaikka hormonimaarat olivat isot. Eihan minulla silti todisteita ole, etta Progynova on syypaa, vaikka se todennakoisesti onkin tassa vaikuttamassa vasymykseeni.Ihmettelen ku mulla ei ole yhdestäkään hormonista tullut mitään sivuvaikutuksia! Tässä PGD-hoidossa ollut käytössä Synarela, Pergoveris, Ovitrelle, Terolut ja Progynova. Vielä ois vuorossa Lugesteron.
Enkä tiedä onko se edes niin ihmeellistä, ettei hormonit tunnu missään. Ehkä olin vain varautunut johonkin ihan hirveään olotilaan
@Jantzu - minulla oli Prednisolone parissa PAS:sissa eli ei ollut stimulaatiossa ja tuoresiirrossa, joten se ei taida auttaa Sinua... Laakarini Dextrassa on kuitenkin sita mielta jonkin Dextra-laakarin, olikos se Eeron, askettain kayman konferenssin jalkeen (sai sielta lisatietoja), etta kortisoni on sellainen juttu, etta joilekin se sopii todella hyvin ja auttaa, mutta sitten taas toisia se voi haitata, eika ole mitaan erityista testia, milla tarvetta tai sopivuutta voisi testata... Eli laakarini ei halunnut minun kayttavan kortisonia tassa siirrossa, kun ei ole todettu erityista syyta sen kayttamiseen. Ota nyt tuosta kaikesta sitten selvaa...!Ilmeisesti kenelläkään ei ole kortisonikokemuksia..?!