@Rusakkonen lupaavalta kuulostaa!
Täällä ei vieläkään näy menkkoja, alkaa jo käydä aika vähiin. No huomenna vielä ehtii...
Täällä ei vieläkään näy menkkoja, alkaa jo käydä aika vähiin. No huomenna vielä ehtii...
@kettuperhe - olipa hyva, etta sanoit; kiitos! Olenkin sitten tuon asian suhteen varovainen ja puhun uudestaan laakarin kanssa, jos tosiaan plussa tulee. Laakari ei olisi alun perin tassa vaiheessa edes tutkinut rauta- ja ferritiinitasojani, vaan olisi halunnut minun viela syovan rautaa kuukauden. Olin kuitenkin huolissani siita, etta jos vaikka hemoglobiini nousee liian korkeaksi. (Rautaa syon, koska ferritiini minulta aina saannollisesti putoaa alas; olen tankannut rautaa suonensisaisesti jo kolme kertaa vuoden sisaan.) En ole viela saanut edellisen testin ferritiinituloksia, mutta hemoglobiinin sain ja se oli 137, eli ihan hyva mutta ei liian korkea - mutta sen perusteella en tietenkaan tassa vaiheessa tarvitsisi rautalisaa. Ferritiinitulos saapuu ensi viikolla. Vaikuttaa, etta asiasta ollaan tosiaan monta mielta: https://kaksplus.fi/threads/rautalisae-alkuraskaudessa.1839184/@Rusakkonen mulle sanottiin, ettei ensimmäisellä kolmanneksella saa syödä rautaa. Tsekkaa nyt se jos plussa (toivottavasti) pärähtää. Neuvola siis oli tästä ehdoton.
Kiitos vastauksestasi mulla tänään kp 12. Kasvattaako Lugesteron vielä limakalvoa? Se tulossa Progynovan rinnalle.@Nipsu_78 ei mullakaan ole mitään oireilua, ei ollut kyllä viimeksikään. Uni levotonta ja paleltaa, joten olo tokkurainen joka tapauksessa.
@Haaveilija91 limakalvo lienee ohuehko, mutta eikös näissäkin vaihteluväli ole melkoinen. Sitähän ehtii kasvatella vielä lääkkeellisessä PASsissa. Mulla oli kp 13 lääkkeellisessä PASissa 8,5 mm ja siirto oli siitä viiden päivän päästä.
Paljon tapahtumia kyllä tällä hetkellä! Tsempit kaikille
Kyllä sen pitäisi kasvattaa!Kiitos vastauksestasi mulla tänään kp 12. Kasvattaako Lugesteron vielä limakalvoa? Se tulossa Progynovan rinnalle.
Vähän kiva! Jännitetään siis samaan aikaan@Haaveilija91, meillä on sama siirtopäivä Mä aloitan terulunit torstaina, jolloin punktio!
Joo mulla on pakastetun alkion siirto ja omalla munasolulla pakkasessa yksi blasto.@Haaveilija91, onko sulla muuten pakastetun alkion siirto? Ja omalla munasolulla? Mä höpötän kaikille mun hoidoista, mutta voi olla että omat biologiset luomusti kolme lasta helpottaa tilannetta, ettei ole mitään traumaa Nyt olen vaan niin vanha, ettei solut enää pelitä (45-vuotias). Ja muutenki oli kerran keskenmeno töissä ja jouduin lähteen kesken kokouksen kotiin, kun aloin itkeen. Olen niin herkkä ja avoin, etten osaa peitellä tällaista asiaa.